חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה חיים נוראיים יש לי ? למה בכלל לחיות ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול בהפנוזה N.L.P גוף נפש ביו פידבק

נושא המאמר: מהיא היפנוזה
מאת: ד"ר יצחק בר סלע   שמור מאמר למועדפים

מהי היפנוזה?
ההיפנוזה היא שיטה אבחנתית וטיפולית המשרתת את הרפואה והפסיכולוגיה. בנסיבות שונות במהלך חיינו אנו שותפים לתופעות רבות בהן אנו שקועים במחשבות ומנותקים מן הסביבה. מבלי שנהיה מודעים לכך, אנו נמצאים אז במצב של טרנס היפנוטי ספונטני. חלומות בהקיץ, האזנה למוסיקה, היסחפות בקריאה תוך התעלמות מוחלטת מהסובב, הם אחדים מהמצבים הדומים במהותם להיפנוזה.
היפנוזה איננה מתרחשת כשהמטופל ישן ולכן לא קיימת בעיית התעוררות. בדיקת פעילות מוחית באמצעות E.E.G(אלקטרואנצפלוגרפיה) של אדם הנמצא במצב טרנס היפנוטי, מעידה באופן חד משמעי על העובדה כי האדם הינו ער ומרוכז.
סוד ההיפנוט טמון בתכונותיו של המטופל. מה שקובע הוא הרעיון במוחו של המהופנט ונכונותו להגשים אותו, כלומר יכולתו ורצונו של המטופל לתרגם את ההשפעה של סוגסטיה (שכנוע) חיובית לביטוי נפשי וגופני, היא זו שתורמת להחלמתו. ההיפנותרפיה (טיפול בהיפנוזה) היא פעולה שמטרתה להביא לשינוי חיובי בנפש ובגוף של המטופל באמצעות רעיון או סוגסטיה.
קיימים הבדלים בין אנשים ביכולת להגיב לטיפול בהיפנוזה בדומה לתגובות שונות של אנשים לטיפול תרופתי או לכל טיפול רפואי אחר.

בספרים המיועדים ללימוד ההיפנוזה רווח המשפט: " כל היפנוט הוא היפנוט עצמי".

המטופל הוא השולט במה שקורה בעת ההיפנוט. המטפל יכול להוות מקור של רעיון זה או אחר. המטופל, הוא הקובע באיזה רעיון להתרכז ומה להגשים. הוא לא יאמץ רעיון המנוגד למוסר שלו או נוגד את האינטרסים ואת השקפת עולמו. במהלך ההיפנוט או אחריו תיווצר בגופו ובנפשו של המהופנט התרחשות זו או אחרת רק כאשר היא משרתת אותו.

המטופל זוכר כל מה שקורה בזמן הטיפול. יתר על כן, אם קיים צורך בכך, הוא אף עשוי להיזכר בדברים שהתרחשו בעבר היכולים לעזור להבנה של בעייתו ולסייע בפתרונה. לא ניתן לגלות סודות של המטופל באמצעות ההיפנוזה אם הוא אינו מעוניין בכך. המטופל אינו מאבד שליטה עצמית במהלך הטיפול. יתר על כן, הוא לומד להשתמש בשליטה עצמית למטרות חיוביות, טוב יותר. המהופנט חופשי להפסיק את התהליך של ההיפנוט בכל שלב ובכל רגע שירצה בכך. המטופל לומד את הטכניקות של שליטה עצמית ובהמשך מיישם אותן בלי להזדקק לגורם חיצוני.

www.hipnoza.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר יצחק בר סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]