חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הובלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קניין רוחני זכויות יוצרים אמנים במדינת ישראל

נושא המאמר: קניין רוחני, בין פרקטיקה לאמנות
מאת: עו"ד חגית לב   שמור מאמר למועדפים

האמנים הישראלים עצמם הם אחד הגורמים למצבם שלהם. יש גם אשמים במסדרונות ביטוח לאומי ובין סעיפי דיני מיסים, אולם אין ספק כי במקרים רבים אשמים גם האמנים עצמם. אמני ישראל במקצועות התיאטרון, מוזיקה, פיסול, ציור ושאר התחומים, נוטים להתמסר באופן כה טוטלי לעבודתם, עד שהם שוכחים כי נפשם נפש אדם היא וכי גם הם נצרכים לאותם משאבים מוחשיים, שעל אף אפרוריותם, העומדת בסתירה לנפשו של אמן ויוצר, הרי שהם אלו שיבטיחו להם אוכל בצלחתם. כך, אמנים רבים שרוצים מאוד להקדיש עצמם ליצירה החשובה כל כך להם, מוצאים עצמם מסתמכים הרבה על חסדי הלוואות הבנקים וקורסים תחת נטל מס דרקוני כזה או אחר. סיבה נוספת שיש בה להסביר את מצבם הרעוע של חלק מאמני ישראל, היא אורח חייהם התובעני וחסר הסדר, שגורם להם גם להסתמך על מקורות הכנסה מצומצמים ובעייתיים. אמנים רבים, אינם מצליחים להתפרנס מאומנותם בלבד ונאלצים לעבוד בעבודות נוספות, במשרות חלקיות שלא מזכירות כלל את תחום עיסוקם. המשרות הללו, בדרך כלל מניבות לבעליהן משכורות מצומצמות הניתנות לאמנים, לעתים מתחת לשולחן. מוזיקאים רבים, צעירים כבוגרים, עוסקים מלבד בעבודתם, גם בעבודות במה שונות ושחקני במה המתפארים ברזומה מפואר בקנה מידה עולמי, מבצעים הופעות מול קהלי ערב רב של ועדי עובדים. לבושתנו נקל לראות במסדרונות החברה הישראלית, גם שחקנים מהתיאטרון הלאומי אשר רעבים ללחם, מסתגרים בביתם, מייחלים להצעות עבודה ומתפשרים על תפקידים דלים. ואולם, כובד האשמה אינו רובץ רק על כתפי האמנים ועל כך בשורות הבאות. קניין רוחני דמיון מול מציאות קניין רוחני. זה השם שניתן לדין הקובע את מעמדם של נושאים שאינם מוחשיים. מגדיר בין היתר את מעמדה של היצירה וזכויותיו של האמן, על יצירותיו ועל רעיונותיו. חוק זכויות יוצרים, לוקח את כוחו מדין קניין רוחני ומהווה למעשה הגנה מפני שימוש בלתי הוגן ביצירה. אמנים רבים, חתומים על חוזים המסדירים את מעמדו של האמן בתחומי הכנסה, מס וביטוח. חוזים הנעשים לפי כללי דיני חוזים נעשים גם לפי דיני מיסים האמורים {לסייעלעזור לאמן, אך לרוב הם מתהפכים עליו כחרב פיפיות. העלות הכלכלית הגבוהה היא הסיבה לכך, שיש בכל יצירה אשר לרוב תמלוגיה מתחלקים בצורה שרירותית, אשר פוגעת באמן הנאבק בבעלי אינטרס הגוזלים את פרנסתו. רגישה היא נפשם של אמנים וידיהם אשר טובות לפרוט על מיתרים ולהנפה במחוות תודה לקהל מריע לא ישכילו להתמודד עם משוכות היצירה. מה בצע לנו בדיני זכויות יוצרים וסעיפי דיני מיסים אם לא נשכיל להרים את המסך היורד מעל אמני ישראל. הצילו את האמנים. זוהי תרבות. למידע נוסף בקרו באתרנו: עו"ד חגית לב | גירושין , תביעות גירושין , עריכת דין

www.adv-office.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד חגית לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]