חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתר בתוצאות מנועי החיפוש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיטה מיטות חדר שינה חדרי שינה

נושא המאמר: גלו את הפוטנציאל העיצובי שבקצה המיטה שלכם
מאת: AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל   שמור מאמר למועדפים

בהתאם למרחב שברשותכם, תוכלו למצוא את הרהיט המושלם לשדרוג חדר השינה הפרטי שלכם ברשימת עשרת המומלצים שלנו:

1. הדום גדול ומרופד: את ההדום ניתן להצמיד למיטה או לקיר שממולה. ההדום ישמש, בראש ובראשונה לישיבה (למשל, כשחולצים או נועלים נעלים), ומעבר לכך, ניתן גם להניח עליו בלילה את הבגדים, החלוק, או כיסוי המיטה שאינו בשימוש. באשר לכיסוי עצמו, כדאי לבחור כיסוי מבד שישתלב עם העיצוב ולהחליפו בהתאם לחילופי העונות, ליצירת עניין.

2. ארונית: בין אם תהיה זו ארונית מעץ או מחומר אחר, רהיט אחסון יתאים באופן מושלם לכלי מיטה שאינם בשימוש, לכריות, למפות ועוד, כיוצא באלה. אם הארונית גבוהה דיה מגובה המיטה, יפה יהיה לתלות מעליה מראה רחבה, שתשקף את החדר ותגדילו ויזואלית, או תמונה בודדת או סידור של כמה תמונות. אגב, גם אם הבית מעוצב בסגנון מודרני, יפה לשלב בחדר השינה ריהוט עתיק, (בין אם הוא מקורי או חדש המעוצב כעתיק) שניתן לקנותו בחנויות הרהיטים הרגילות, או למצאו בשוקי הפשפשים, והדבר נכון גם לכל הרהיטים שיפורטו בהמשך.

3. שולחן או קונזולה: אם יש לכם שולחן קטן מעוגל, מאורך או אובלי, יפה להצמידו אל הקיר שלמול למיטה, לפרוש עליו מפה, ולהציב לצדו כסא קטן או שניים, אם המקום מרווח דיו. על שולחן שכזה אפשר להניח מנורת קריאה, אגרטל עם פרחים, ספר, פסלון, תמונות במסגרות יפות וכדומה. בנוסף לאלה, ניתן לעבוד עם מחשב נייד על שולחן שכזה, בהעדר פינה מתאימה יותר בבית, או אם אתם זקוקים לשקט ולפרטיות.
אם המקום אינו מספיק לשולחן, אפשר להצמיד אל הקיר קונזולה יפה, שתשמש לאותה מטרה. קונזולה היא שולחן צר במיוחד או מדף דקורטיבי בעל שתי רגליים, אשר יש לחברו אל הקיר ליתר יציבות, או אם אינו יכול לעמוד בעצמו.

4. זוג כורסאות או כסאות: אם אתם אוהבים לקרוא בישיבה בחדר השינה שלכם, אתם יכולים להציב שתי כורסאות המופנות באלכסון זו אל זו למול המיטה ולהוסיף בינן או מאחוריהן מנורת קריאה. אם המקום מתיר זאת, אפשר להוסיף שולחנון לכוס משקה, או לספר, כאמור בסעיף הקודם, כאשר עיקרה של הפינה הן הכורסאות. אם מדובר בזוג כסאות המיועדים לישיבה זקופה, עדיף להצמידם אל הקיר בצורה מסודרת ופורמאלית.
פינה שכזו מדגישה את האלמנט הזוגי שבחדר, אך מובן שהיא מתאימה גם לחדר המלין יחיד. אל תרתעו מפתרון זה גם אם מדובר בחדר של ילד או נער, כיוון שבעבורם, חדר השינה הוא גם מרחב האירוח הפרטי בבית, ובשל כך כל מקום ישיבה נוסף ושולחן לצדו יהיה מבורך. במצב זה, עדיף יהיה להציב דוקא כסאות או הדומים שניתן לערמם זה על זה, או הדומים בעלי חלל פנימי לאחסון.

5. ספה דו-מושבית: בדומה לזוג הכורסאות שלעיל, ספה דו-מושבית קטנה מוסיפה חן רב לחדר, ומדגישה את האלמנט הזוגי שבו. יפה להניח על הספה כריות דקורטיביות, לפרוש עליה שמיכה רכה, להציב לצדה או מאחוריה מנורת קריאה, ולתלות מעליה תמונות.

6. שידה או תיבת- נדוניה: פריטים נמוכים מוסיפים חן רב ואווריריות לחדרי שינה. שידת מגירות מתאימה לאחסון מצעים, בגדים, וחפצים קטנים, ואילו התיבה יכולה להכיל שמיכות וכריות. בנוסף, אם הרהיט נמוך דיו, ניתן להשתמש בו כבהדום.

7. שזלונג או כיסא נדנדה: קצה המיטה הוא מקום מושלם להצבת פריטי ריהוט דקורטיביים. שזלונג או כסא נדנדה יוסיפו חן רב ונינוחות לחדר. ניתן לפרוש עליהם שמיכה יפה או כרית שתתאים לצבעי החדר.

8. שולחן כתיבה: אפשר להציב שולחן כתיבה קטן מול המיטה, וכך לנצל את חדר השינה לעוד מטרה במהלך היום. להבדיל מהשולחן בסעיף 3, כאן מדובר על שולחן כתיבה של ממש, (ולא על שולחן קפה) שמעליו מדף לספרים או לקלסרים וכדומה. שולחן שכזה יאפשר לכם לנהל את חשבונות הבית בפרטיות, לכתוב ולגלוש באינטרנט. לפינת כתיבה כזו יפה במיוחד שולחן כתיבה בסגנון עתיק, או שולחן הבנוי בארון שניתן לסוגרו עם תום העבודה. פינת עבודה נסגרת שכזו תתאים גם לבעלי תחביבים (למשל, תפירה, יצירה בחומרים שונים, איסוף חרקים וכיו"ב) המעוניינים בעמדת עבודה קטנה, המצויה במקום שקט.

9. ספריה: יפה להציב בחדר השינה ספריה נמוכה לאחסון ספרים, אוספים ואלבומי תמונות. על הספריה נוצר שפע של מקום לפסלונים, לתמונות, לאגרטלי פרחים וכיוצא באלה. הספריה יכולה להיות פתוחה או בעלת דלתות ויטרינה מזכוכית.

10. מזנון לטלוויזיה: ניתן להציב מזנון לטלויזיה או בידורית, בצמוד לקיר שממול למיטה ולהניח עליו או לתלות מעליו את הטלויזיה. מזנון שכזה יכיל בנוחות דיסקים, DVD, ממיר ודומיהם, כמו גם מצעים ופריטים אחרים הקשורים לחדר השינה.

בהצלחה!
המאמר נכתב ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו רהיטים.
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.

AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il



מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער


www.aef.co.il/categories/16751


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]