חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האסלאם





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום אתרים מקצועי קידום אורגני פרדיגמה קידום אתרים

נושא המאמר: מערכת וורדפרס
מאת: פרדיגמה   שמור מאמר למועדפים

כיום השימוש במערכות ניהול תוכן CMS הופך פופולארי מאוד. בכלל ניתן לראות כי ההתפתחות הטכנולוגיה הקשורה לרשת האינטרנט ולפלטפורמות התומכות משנה את אופי השימוש ברשת ובתכונות המאוד מיוחדות שבה. אם בעבר היה מספיק בדף אינטרנט מבוסס שפת HTML סטאטי. כיום הדרישות השימושיות כול כך גבוהות ששימוש בטכנולוגיה זאת אינה מספיק. אנו נעזרים בשפת תכנות לעיצוב CSS. ובשפות נוספות PHP בכדי לקבל ולהעביר מידע ממסד הנתונים. בשוק קיימות מערכות ניהול תוכן רבות חלקן מוגבלות וחלקן מקצועיות מאוד. במאמר זה אני רוצה לכתוב על מערכת ניהול התוכן של WP . מערכת זאת נועדה במקור לסייע בכתיבת תכנים לבלוגים אולם כיום כולם כבר מודעים לכוחה הרבה כמערכת ניהול תוכן לכול דבר. מערכת ניהול התוכן של WORDPRESS היא ללא ספק אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולאריות בעולם. חובבים רבים לצד מקצוענים גמורים עושים שימוש במערכת נפלא זאת. במאמר זה נסביר כיצד לגרם ל URL להיות ידידותי לגוגל. אחרי שהתקנו את מערכת ניהול התוכן של WP היא תציג לכם בשורת ה URL כתובת ארוכה . עלינו להיכנס לתפריט הדגרות שם אנחנו נגדיר את המערכת כך שהיא תציג את כתובת ה URL על פי בחירתנו. למשל: שם של דף וכולי.את ההגדרות עלינו להגדיר גם בכול דף שאנו כותבים. למשל לדף ראשי לתת שם:ABOUT. לאחר מכן נתקין תוספים אשר מטרתם הפיכת המערכת לידידותית למנועי חיפוש. תוסף אחת דואג לקיצור כתובת ה URL והפיכתה לנכונה. מציאת תוספים והתקנתם אינה פעולה קשה במיוחד. ניתן למצוא אותם על ידי חיפוש בדף הבית של מערכת WP או על ידי כניסה לפנל הניהול ושם בתפריט התוספים על ידי חיפוש והתקנה מוצאים את התוסף. תוסף נוסף שדואג לכך שהאתר מבוסס WP יהיה ידידותי למנועי חיפוש הוא SEO תוסף זה עוזר למשתמשים ליצור אופטימיזציה לדפים באתר או בבלוג וזאת ללא שימוש בשירותים של חברת קידום אתרים מקצועי מומלץ להתקין את תוסף המתאים ביותר (יש רבים) תוסף LIGHT SEO הינו המומלץ ביותר הוא מסייע לתהליך קידום אתרים אורגני וכמו כן אמור לשפר את תנועת הגולשים באתר בצורה כזאת או אחרת. חשוב לציין כי קיימים תוספים רבים. במאמר זה אנו לא מתכוונים להמליץ על תוסף ספציפי כיוון שקיימים תוספים רבים כול אחד בעל רמת הפעלה שונה ולכן תבחרו בעצמכם מה נוח לכם. מערכת הניהול של WP מאפשרת למשתמש מתחיל קידום אתרים אורגני טוב ואיכותי.
בהצלחה!



www.paradigma-seo-studio.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרדיגמה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]