חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי שיווקי הכרחי - סרט תדמית - סרט הסברה - סרט לאתר אינטרנט - פרסומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלוואות הלוואה אשראי משכנתאות

נושא המאמר: סוגי הלוואות
מאת: SEOIsrael   שמור מאמר למועדפים

הלוואות, מילה כל כך תמימה לכאורה, אך אי אפשר להתעלם מן המטענים הרגשיים שחוברים אליה באופן כל כך אינסטינקטיבי. ואיך שלא נסתכל עליה, אנחנו כמעט תמיד מרגישים שידינו על התחתונה.

לרובנו זה קורה לפחות פעמיים שלוש במהלך החיים, אנחנו לוקחים הלוואות בדמות משכנתה בכדי לרכוש את בית חלומותינו, אנחנו לוקחים הלוואות ומימון כאשר אנחנו רוצים לשדרג את הרכב שלנו וזקוקים לעוד אחת קטנה, לחופשה, כדי לשכוח את כל המחויבויות שלנו לבנקים ולמקורות הממנים האחרים.
וממש ברגע שאנחנו חושבים שסיימנו לשלם הלוואה לפתע נולד צורך חדש שדורש מימון נוסף ונראה שאין לזה סוף...

אז נכון, אין לנו תמיד את האמצעים לרכוש את כל הדברים שאנחנו חולמים עליהם, אבל היום יש יותר אפשרויות מימון והלוואות מאי פעם, מוסדות שונים מעניקים הלוואות שונות וכולם רבים על תשומת ליבנו. אז אילו אפשרויות פתוחות בפנינו בנושא הלוואות ? הכול בשורות הבאות....

הלוואות בבנק
הלוואות בבנק, אלו הן כל אותן הלוואות המוכרות לנו כל כך. זו הדרך המסורתית לקחת הלוואה אך לא לכולם היא משתלמת. הבנקים מספקים ללקוחותיהם הלוואות, משכנתאות ואשראי – בהתאם לתנועות החשבון, בהתאם לחסכונות ולערבויות שניתן להשיג. ככל שהחשבון נראה טוב יותר, כך הריבית שנשלם עבור ההלוואה - תהיה אטרקטיבית יותר.
לכן הלוואה מבנקים והריביות שהיא נושאת מתאימה בעיקר למי שיש לו מאזן חיובי בחשבון בנק או במילים אחרות, מי שיש לו כסף בחשבון בנק - יכול ליהנות מריביות ריאליות, אולם עולה כאן איזה שהוא פרדוקס: אם יש לי כסף בבנק, מדוע שאקח הלוואה בכלל?. את הפרדוקס אפשר ליישב אם נמשיך ונכווץ את קהל היעד של הלוואות אלו, כך שבצעם הלוואה מן הבנקים משתלמת לאנשים עשירים שזקוקים לעוד כסף...כדי לעשות עוד הרבה יותר כסף!

הלוואות דרך חברות אשראי
הלוואות אפשר לקחת גם מחברת כרטיס האשראי שלנו. כן כן, מאחורי אותו כרטיס אשראי מגנטי קטן ושברירי עומדות חברות אשראי מבוססות שישמחו לתת הלוואות. למעשה חברות אלו מספקות אלטרנטיבה נוחה לאנשים שלא מעוניינים לקחת הלוואה מן הבנק. גם כאן גובות חברות האשראי ריביות וכדאי להשוות בין הריביות שמציעות חברות אשראי שונות. אולם חשוב לשים לב, לעיתים, מגבילות חברות האשראי את גובה ההלוואה למסגרת האשראי שיש לכל לקוח.

הלוואות חוץ בנקאיות
כיום אפשר לקבל הלוואות מגופים נוספים שונים. חברות ביטוח למשל מספקות הלוואות ועוד גופים נוספים רבים מציעים מסלולי מימון שונים. גם כאן על פי רוב התנאים יהיו טובים יותר מן הבנקים, אך חשוב להקפיד על שני דברים חושבים. ראשית, כדאי מאוד לברר מי הוא אותו גוף שמספק הלוואה ומי עומד מאחוריו. שנית, מאחר וישנם כמה גופים שכאלה מוטב לערוך השוואת ריביות ותנאים בין כל הגופים ורק לאחר מכן לבחור את הגוף המתאים ביותר עבורכם.
אך כלל זה נכון לכל שלושת הסעיפים. הכי חשוב הוא להיזהר משוק אפור ולבחור בגוף האמין ביותר והמשתלם ביותר – עבורכם ועבור הצרכים שלכם!



www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י SEOIsrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]