חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו עיסוי שוודי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיס אשראי כרטיסי אשראי הלוואות הלוואה

נושא המאמר: איזה כרטיס אשראי כדאי?
מאת: SEO Israel   שמור מאמר למועדפים

איזה כרטיס אשראי כדאי?

כרטיס אשראי הוא אולי הפריט הנפוץ ביותר בארנק למעט הכסף עצמו. הוא נוח, קל, לא תופס מקום וגם עובד בתשלומים. היתרונות של כרטיסי אשראי הם רבים וכך גם מגוון הסוגים. אז באיזה מכרטיסי האשראי כדאי לבחור?

כרטיס אשראי לכל פועל

או פועלת. או נער מתבגר. או חיילת. לכולם מגיע כרטיסי אשראי בארנקים ולו רק כדי לחסוך מהם להוציא כסף בכל פעם שהם צריכים לקנות משהו. תארו לכם שאתם רוצים לקנות אוטו ואין ברשותכם צ'ק או כרטיס אשראי. איפה בדיוק תמצאו עכשיו 55 אלף שקלים במזומן? או 150 אלף? אז צ'קים נגמרים וגם לא נכנסים בדרך כלל לארנק, אבל כרטיס האשראי יכול להיכנס גם לכיס הכי קטן. קחו אותו איתכם.

מכרטיס אשראי לחולת הקניות ועד כרטיס אשראי לאנשי עסקים

כן, כן, כנראה שכבר הבנתם: כרטיס אשראי מתאים לכל אחד. אבל הסוגים רבים והמגוון שמציעות חבורת האשראי הוא גדול מאוד. אז מה הכי מתאים לכם? בואו נבדוק:

• כרטיס בנקאי: כזה שמונפק על ידי הבנק שלכם, בצמוד לחשבון
• כרטיס חוץ בנקאי: מונפק על ידי חברות שאינן בבעלות הבנקים או שמקיימות שיתוף פעולה צמוד איתם. בארץ סוג כרטיסים כזה נדיר עדיין.
• כרטיס בינלאומי: יכול להיות בנקאי או חוץ בנקאי. מאפשר לנו לבצע רכישות כשאנחנו נמצאים בחו"ל וגם מהארץ- בקניית מוצרים מעסקים שנמצאים בחו"ל.
• כרטיסי אשראי של מועדוני לקוחות: תופעה הולכת ומתפשטת בארץ. מדובר בכרטיס ששייך בדרך כלל לאחת מחברות האשראי, בשילוב הנחות במועדוני לקוחות גדולים (you, שופרסל וכדומה).

ויש כמובן גם חברות כרטיסי אשראי

וגם כאן חשוב מאוד לדעת במי מדובר. כיום ישנן שלוש חברות עיקריות בשוק האשראי: לאומי קארד (של בנק לאומי), ישראכרט (של בנק הפועלים) ו-CAL (דיסקונט והלאומי). כשאתם מחליטים על רכישת כרטיס אשראי חדש, בדקו מה התנאים שמציעה כל חברה בנוגע לדרך הקצאת האשראי והתשלומים, כך שיתאימו לכם בדיוק.

כרטיס האשראי יכול גם להעניק לכם הלוואות

מדובר בתחום חדש, שלא כולם שמעו עליו עדיין: כיום, ניתן לקבל הלוואות גם מחברת האשראי שלכם ולא לעבור ישירות דרך הבנק. היתרון הגדול הוא שאינכם צריכים להציג ערֵבים או בטחונות- הכל נקבע לפי מוסר התשלומים שלכם. אם לא עשיתם בעיות עד כה, אין סיבה שההלוואה לא תאושר.

יש לכם כרטיס אשראי חדש? הגיע הזמן לקרוע את העיר!

לא ממש. כרטיס אשראי נועד אמנם להקל עלינו את התשלום, אבל צריך לזכור שגם אם לא הוצאתם כסף מוחשי מהארנק, הוא אכן יירד בסוף החודש. אמנם אתם דוחים מעט את רוע הגזירה או מקבלים אותה במנות קטנות, אך היא עדיין שם.

דעו להשתמש בכרטיס האשראי בתבונה: חשבו באופן כללי כמה אתם מוכנים להוציא בחודש ורגע לפני שאתם מתחילים לגהץ, נסו לשער האם הקנייה הזו תחרוג מהתקציב שלכם או לא. עכשיו אפשר להתחיל במסע הקניות המטורף.

בתשלומים, בתשלומים... ובתבונה

אחד היתרונות החביבים ביותר שמציעים כרטיסי אשראי הוא האפשרות לשלם בחלקים, או כפי שכולנו מכירים זאת- בתשלומים. גם כאן כדאי לחשוב רגע לפני שמחליטים אם לבצע את הקנייה בתשלומים ובכמה: במקרים מסויימים עדיף שהסכום יירד בפעם אחת, או תוך חודשים ספורים (כי בעוד שלושה חודשים למשל יירד לכם סכום נוסף גדול עוד יותר). זה מפתה וזה קל, אבל גם בעליו של כרטיס אשראי דורש חינוך.




www.leumi-card.co.il/he-il/pages/default.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י SEO Israel שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]