חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם קריאה מהירה מבטלת את הנאת הקריאה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב פנים ושיפוץ הום סטיילינג שיפוץ עם הדמייה תלת מימד שיפוץ הבית

נושא המאמר: עיצוב פנים ושיפוץ הבית
מאת: אפרת דניז   שמור מאמר למועדפים


מתי מחליטים על שיפוץ?איזה סוגי שיפוץ קיימים?איך בכלל ניגשים לכל זה? האם כדאי בכלל לקחת מעצבת/אדריכלית פנים?


כאשר אנו חושבים על תהליך שיפוץ הבית,אנו נוטים לדמיין כיצד הבית יתמלא בעובדים: הצבעי,החשמלאי,הרצף,הטייח,איש גבס ממש סניף "פועלים" בבית. רבים אינם רואים את הדמות שקודמת לכולם, מעצבת/אדריכלית הפנים.


זאת למה? מישום שרבים  נוטים לחשוב, מה פתאום מעצבת? זה מותרות! הוצאות מיותרות, הרי אנו עומדים לפני שיפוץ, שזו הוצאה כבדה, בוא נחסוך את עלויות המעצבת.(בדיעבד מסתבר שאלו העלויות הקטנות ביותר מתוך מכלול ההוצאות.!!!)


חסכתם?אז בדיוק שלא. דווקא בעזרת הליווי המקצועי, תוכלו לחסוך בהוצאות, במאמץ,ותפיקו 120% מכל שקל שהשקעתם.


בואו ונעשה סדר בתחום.איך מתחילים ומה היתרון בליווי של מעצבת פנים מקצועית.


סוגי השיפוץ:



  1. שיפוץ כללי ומקיף-מתייחס לכל חללי הבית, שינוי החלוקה הפנימית,וטיפול לפי הצורך גם בחזית הבית.(הבית מפונה מדיריו)
  2. שיפוץ חלקי-עוסק באזור מסוים בבית. מאפשר המשך מגורים בבית בזמן השיפוץ.
  3. הום סטיילינג- הלבשת הבית.-שיפוץ פנימי שאינו כרוך בשבירת קירות,שידרוג הבית נעשה על ידי שינוי בצבע,הלבשת הקירות בצבעים חדשים, עם טקסטורה מסוימת או אפשרות של שילוב טפט, תאורה, שידרוג הריהוט ,הוספת טקסטיל כמו שטיח ווילונות, והכל בהתאם לסגנון החדש שיקבע.


שלבי הביצוע



1.פגישת ייעוץ ראשונית עם מעצבת פנים-



בפגישה זו מבררים מה באמת השינויים הנדרשים, מה סדרי העדיפויות לאזורים השונים,לאיזו אווירה אנחנו רוצים להגיע, בהתאם לכך אנחנו מכינים תוכנית המתאימה מבחינה רעיונית, תקציבית ועיצובית.



2.הכנת תוכניות- בשלב זה אנחנו מגבשים כבר תוכנית ברורה. הדרך הטובה ביותר היא על ידי שימוש בהדמיה תלת מימדית. תוכנית עם הדמיה תלת מימדית היא כלי תכנון מצוין המאפשר למעצבת יחד עם הלקוח לתכנן כל חלל,ולבחון ממספר זויות כיצד יראו הדברים,לקראת מה אנו הולכים. היתרון הגדול הוא ,שניתן" על הנייר" לבנות ולהרוס ולשנות,עד לקבלת תוכנית מגובשת. www.deniz-design.co.il



בפועל , פעמים רבות הלקוח נאלץ להרוס את אשר בנה, מישום שלא הבין את התוכנית כראוי ולא דמיין לעצמו כך את הדברים.וכן אי הבנות עם בעלי מהמקצוע. (קבלן השיפוץ)כמובן שהדבר גורם רק להוצאות וכעסים מיותרים.( מידע נוסף -הדמייה תלת מימדית בגוגל)



3.קבלת הצעת מחיר מאנשי המקצוע-



בעזרת סט התוכניות והדמיה תלת מימדית תקבלו הצעות מחיר מדויקות. כאשר שני הצדדים מבינים בוודאות את התוכנית ומדברים באותה שפה." אין הופס...לא חשבתי..לא הבנתי ככה ,וכדומה."



4.קניית חומרי הגמר



בשלב הקניות חשוב ביותר להעזר בייעוץ של מעצבת הפנים.היא תוכל לקחת אתכם ולייעץ לכם היכן תוכלו למצוא את כל הפרטים,היא תחשוב אתכם יחד,ותשמור על האינטרסים שלכם להיצמד לתוכנית שלכם ולא ללכת לאיבוד אחרי כל רעיון של איש מכירות זה או אחר.



מלבד זאת, השוק מוצף בחומרים שונים וחדישים. לאדם שמשפץ פעם או פעמים בכל החיים ,הדבר גורם לבלבול רב. בסופו של מתקבלות החלטות שנעשו תחת לחץ, והתוצאה אינה מצדיקה את המאמץ הכספי והנפשי שנעשה.



5.ביצוע ופיקוח



פעמים רבות במהלך הביצוע, עולות שאלות וצצות בעיות הדורשות פתרון והחלטה מיידית.למעצבת הפנים יש את היכולת לראות את התמונה כולה ולקבל החלטה שקולה.



דבר נוסף- שיתוף הפעולה בין כל אנשי במקצוע, יש צורך בשיתוף פעולה בין כל בעלי המקצוע.שלא יוצר מצב בו אחד פוגע בעבודתו של האחר, מישום שאינו רואה את התמונה כולה.



6.הלבשת הבית- שלב הגמר



כעת נותר לנו, להלביש את הבית , הום סטיילינג .הדבקת טפטים,תליית גופי תאורה,תליית ווילונות,תמונות, העמדת הריהוט.הוספת פרטי נוי וארגון הבית.(פרטים נוספים על הום סטיילינג בגוגל.)



לסיכום: שיפוץ אינה מילה נרדפת לכאוס. מילת המפתח היא תכנון טוב.



שיפוץ יכול להיות חויה מאחדת ומלכדת את כל בני המשפחה, והתוצאה שתתקבל תגרום לתחושת התחדשות שמחה ושדרוג איכות החיים של כל בני הבית.



כותבת המאמר: אפרת דניז- מעצבת ואדריכלית פנים, מומחית לעיצוב ושיפוץ בתים ולהום סטיילינג

www.deniz-design.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפרת דניז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]