חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייל גולן מוסיקה מזרחית מוסיקה ים תיכונית

נושא המאמר: אייל גולן
מאת: דורית פשל   שמור מאמר למועדפים

אייל גולן, מבכירי הזמרים הישראלים כיום ובחמש עשרה השנים האחרונות, היה נתון תחת מתקפת שמועות אכזרית במשך רוב אם לא כל התקופה הזו. מה לא אמרו עליו? אמרו עליו שהוא מהמר והפסיד את הבית בהימורים, אמרו עליו שהוא נרקומן, אלכוהוליסט, בוגד באשתו על ימין ועל שמאל, ובעיקר הימרו, מהיום הראשון של נישואיו, מתי הוא יתגרש.
לפני כשנתיים יגאל שילון ערך כתבה לטלויזיה שבה ראיין את אייל גולן ביחס לשמועות הרבות שנפוצו לגביו. על פי הכתבה מסתבר שמרבית, אם לא כל השמועות, היו ללא ביסוס כלשהו. בכתבה ההיא סיפר אייל גולן על מקרים שקרו לו בהם הוא היה נוכח לתחילתה של שמועה – אנשים שלא הכירו אותו וסיפרו לחבריהם סיפורים ומעשיות לגביו – על הימורים, על נשים – הכל כדי להרשים את קהל השומעים שלהם. אותן מעשיות מפה לאוזן התנהגו בהתאם לדרך בה מעשיות מפה לאוזן בדרך כלל עוברות – ספק טלפון שבור, ספק כדור שלג של הגזמות שככל שהן עוברות יותר אנשים שמספרים אותן כך הן לובשות נפח הולך וגדל. הימור שהיה ובו הפסיד אלף, כאשר הפך לסיפור הוא סופר כהימור בו הפסיד עשרת אלפים, ועד השומע החמישי הוא ללא ספק היה גדל להימור של מאה אלף.
אייל גולן נולד ב 1971 ברחובות, בשכונת מרמורק. מגיל שמונה שיחק בקבוצת הפועל מרמורק והגיע עד לליגה הארצית. בתחילת שנות העשרים של חייו החל להשקיע יותר ויותר מזמנו בתחביבו הנוסף – השירה, אך המשיך במקביל לשחק בקבוצת הכדורגל. לאחר הוצאת הדיסק "בלעדייך" עם אתניקס הוא זכה להצעה מפתה מקבוצת בית"ר ירושליים לעבור לשחק שם, בליגת העל. לאור ההצלחה המסחררת של האלבום מצד אחד וההצעה המפתה מצד שני, הוא ישב להחליט – כדורגל או מוסיקה, ובחר לשמחתנו במוסיקה. התהפכו הסדרים ואייל גולן הכדורגלן שתחביבו הוא לשיר, היה לזמר שתחביבו הוא לשחק כדורגל.
במהלך הקריירה המפוארת שלו, המוסיקה היא הדבר העיקרי עליו אייל גולן שם דגש. כמעט כל שנה יוצא אלבום חדש שלו, ורובם הופכים עד מהרה לאלבומי פלטינה. מספר פעמים הוא נבחר להיות זמר השנה, ושירים שכתב זכו להיות שירי השנה. בסיום העשור הראשון של המילניום החדש אף נבחר להיות זמר העשור. ולמרות ההצלחה הכבירה שלו – השמועות רודפות אחריו.
אחד המוקדים לשמועות אלו היו נישואיו לאילנית לוי, דוגמנית ומלכת יופי לשעבר. מיום נישואיו נערכו הימורים על משך הזמן שנישואין אלו יחזיקו מעמד. למרות שבסופו של דבר הזמר המוכשר אכן התגרש, נישואיו נמשכו כשבע שנים. שבע שנים בהן גם הוא וגם אילנית דיברו על האהבה בינהם. למרות גירושיו, הם חולקים בינהם את מלאכת הטיפול בילדים, ממשיכים להתגורר זה בקרבתו של זו וממשיכים לפרגן זה לזו וזו לזה, בניגוד לזוגות רבים אחרים שנפרדים.

www.orange.co.il/music/14474.html?artistname=%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c+%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורית פשל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]