חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בוחרים שמלת כלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיטת גרינברג גוף נפש רפלקסולוגיה טיפול

נושא המאמר: למידה והתמודדות עם מצבים כרוניים דרך הגוף.
מאת: סמדר שבתאי   שמור מאמר למועדפים


גופינו עובר את כל מסלול חיינו. בדרכינו אנו נתקלים בכאבים, מכשולים, לחצים וגם חווים רגעים יפים והצלחות. כל מכשול, כל כאב וכל הישג נחווים בגוף. בדרך כלל כשהגוף מאותת לנו שמשהו לא בסדר, אנו לא עוצרים להקשיב לו וממשיכים הלאה. כך אנו מוצאים את עצמינו מתמודדים עם כאבי ראש, מתח בכתפיים, עורף נוקשה, קוצר נשימה, כאבי מחזור, מתח גבוה, חרדה, שינויים במצבי רוח ועוד, כשכל אלו הם ביטויים פיזיים והתנהגותיים למצבים של חוסר איזון.
הדרך שאני מציעה על מנת להתמודד עם מצבים אלו היא עבודה עם הגוף. לגוף שפה משלו. כל עניין לא סגור, כל התמודדות לא נכונה מתבטאים בו באופן מסוים כאי נוחות פיזית. כשאני כותבת התמודדות לא נכונה, הכוונה היא ל: לא נכונה לנו בלבד, מכיוון שכל ניסיון לעמוד בקריטריונים חיצוניים של 'התנהגות נכונה', סביר שבסופו של דבר יגרום לנו סבל. אי נוחות פיזית היא מוקד של דפוס התנהגות, אליו יש להרחיב תשומת לב על מנת ליצור בו שינוי מיוחל. באמצעות הרחבת תשומת לב ולמידת כמה שיטות התמודדות פשוטות של עבודה עם הגוף, אפשר להקל מאוד על מצבים פיזיים והתנהגותיים אלו.

כמה מילים על העבודה:
הפגישה הראשונה היא פגישת אבחון. האבחון נעשה תוך כדי התבוננות בכפות רגליים ושיחה. בכפות הרגליים מצוירת מעין מפה של האדם והאבחון נעשה באמצעות סימנים שונים שמופיעים עליהן. באבחון מוגדר המצב הפיזי והתנהגותי שבו האדם מעוניין ליצור שינוי כשמושם דגש על הסיבה להיווצרות המצב, זו מסגרת דפוס ההתנהגות שבה אנו רוצים ליצור שינוי על מנת להפסיק את המצב שממנו האדם סובל.
האבחון פותח תהליך למידה שעובד גם על הרמה התפיסתית וגם על הרמה הפיזית של קשיים ובעיות. בעבודה במגע, אני נוגעת באיזורי המתח/ הכאב ומלמדת את האדם מניפולציות שונות (טכניקות נשימה, כווץ, התנגדות ועוד) על מנת ללמד אותו כיצד הוא עצמו יוצר ויכול בהדרגה להפסיק החזקת גוף מסויימת שגורמת למצב הנתון, וכך ליצור בו שינוי.
הרעיון העיקרי העומד מאחורי עבודה עם הגוף הוא ללמוד לאפשר למה שקורה לקרות ולתת לגוף לסדר את עצמו. במילים אחרות: לחזור הביתה. הגוף הוא הבית הראשון שלנו ולכן שווה לנו להפסיק להילחם בו או להתעלם ממנו, ולדאוג לכך שיהיה לנו נעים לגור בתוכו. בברירת המחדל שלו, הגוף יודע לסדר את עצמו וכל הזמן שואף לאיזון ולכן כשמסירים ממנו מתח (כל הסימפטומים הכרוניים הם תולדה של מתח) ולומדים לאפשר אי נחת או כאב גדול, לרוב תופיע לאחר מכן הקלה. ההקלה היא אינדיקציה לעבודת הגוף: כשאנחנו פועלים טוב ונכון עבורינו, אנחנו מרגישים טוב. 'להרגיש טוב' הוא נווט ההתנהגות שלנו, השאיפה תהיה תמיד לעוד יותר מזה. במצב נורמלי, תמיד נרצה להרגיש טוב וכמעט כל בחירה שאנו עושים, מונעת מכוונתינו להרגיש טוב יותר.

כמה מילים עלי:
שמי סמדר שבתאי ואני בעלת ניסיון של 15 שנים ועבודה עם מאות אנשים בטיפול והדרכה, כשהבסיס העיקרי לעבודתי הוא שיטת גרינברג. אני עובדת בקליניקה פרטית במרכז תל אביב. כרגע מסיימת תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.
להתקשרות ופרטים נוספים: 03-5259048 או 03-6200141




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סמדר שבתאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]