חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לעבור את גיל המעבר בשלום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעון שטח שעוני שטח שעון ספורט שעוני ספורט

נושא המאמר: שעוני ספורט-שטח
מאת: אונידו-יבואנית שעוני סונטו בישראל   שמור מאמר למועדפים

שעוני ספורט
רובכם כבר מודעים היום לחשיבות הרבה בפעילות גופנית. ענפי הספורט הנפוצים ביותר שבהם רוב האנשים לוקחים חלק הינם: רכיבה על אופניים, צלילה, פעילויות אקסטרים בשטח, חדר כושר, ריצה, כדורגל/כדורסל וטניס. רבים מהמתאמנים משקיעים משאבים בקניית ציוד מתאים, ובאביזרים שיכולים לעזור להם להתמקצע בענף הספורט שבו הם עוסקים. חלק מהציוד הנחוץ הוא שעוני ספורט מתקדמים, אשר משפרים את יעילות האימון ואת החוויה כולה.
אך האם נחוץ שעון אופניים לרכיבה על אופניים? ולמי שצולל נחוץ שעון צלילה? או שמא אפשר לקנות שעון דופק שיכול לכלול את כל פעילויות הספורט השונות?
שעון לרוכבי אופניים
עולם שעוני הדופק ברכיבה על אופניים נחלק לשניים. כל אותם מתאמנים אשר עוסקים ברכיבת אופנים בחדר כושר לצורך כושר והרזייה, צריכים שעון דופק שיכול להעביר להם נתונים לגבי דופק, קלוריות, זמן, מרחק וקצב לב.
אותם אנשים העוסקים ברכיבה על אופניים בשטח צריכים לרכוש שעון שטח, שיכול לספק להם נתונים כמו: שינויים במזג אויר, שינויי גבהים, מדידות לגבי עליות וירידות, חישוב מרחקים ומצפן דיגיטלי. רכישת שעון שטח חוסכת מהרוכב להביא עימו ציוד נוסף מהבית, וזאת מפני שהתכונות של שעוני שטח כוללות מספר רב של פונקציות, החוסכות שימוש באביזרים נפרדים.
שעוני צלילה
אדם העוסק בפעילות ימית כמו צלילה, זקוק לשעון שבנוי מטיטניום ועמיד בפני מים עד שלוש מאות מטרים ובעל תצוגת עומק עד מאתיים מטרים. בנוסף לאדם שעוסק בצלילה, כדאי לעשות שימוש ביכולותיו של שעון צלילה שיכול להעביר לו נתונים לגבי העומק שהוא נמצא בו, כמות החמצן במיכלים, שינוי טמפרטורה במים, התראות קוליות ועוד אינספור פונקציות המשמשות כל אדם ואדם בהתאם לסגנון שבו הוא צולל.
שעוני צלילה הינם בעלי חשיבות רבה הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה מקצועית.
שעון דופק
לכל אותם מתאמנים אשר עוסקים בפעילויות ספורטיביות כמו: חדר כושר, ריצה, כדורגל/כדורסל, טניס והליכות, מומלץ מאוד לרכוש שעון כושר (דופק) שמנטר אחר מספר רב של נתונים בגוף, כדוגמת: דופק, קלוריות, קצב לב ולחץ דם. למעשה, באותם ענפי ספורט ניתן לרכוש שעוני דופק המכילים בתוכם מספר נוסף של פונקציות, כדוגמת: בניית תוכנית אימונים, שמירת נתוני אימון, "מאמן אישי" בשעון ועוד.

שעוני דופק, שעון שטח ושעון צלילה הינם עזרים חשובים למתאמנים, ולכן חשוב מאוד לרכוש שעון ספורט איכותי שישמש את המתאמן לאורך זמן, ושמתאים לפעילויות הספורט אותן הוא מבצעים.

אונידו
אונידו- יבואנית שעוני סונטו בישראל.

www.unidu.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אונידו-יבואנית שעוני סונטו בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]