חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריוקי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורות מודעת יעל עייני

נושא המאמר: הקשרים משפחתיים
מאת: יעל עייני   שמור מאמר למועדפים

יום אחד, בעודי נוהגת במכוניתי, מהרהרת בקורס ההורות שלי ובשם שמתאים לו קיבלתי את התקשור הבא (מזל שהיה רמזור אדום):
החיים הם מארג של קשרים בתוך קשרים. אנרגיות, מחשבות ומעשים נקשרים האחד בתוך השני, מתפתלים ויוצרים מערכות יחסים.
המשפחה היא דוגמת החיים לכך, המחשבות, האנרגיות והמעשים שעשו הורינו טבעו בנו את חותמם וכך גם בילדנו והמעשים שעושים ילדנו טובעים בנו את חותמם וכך גם בהורינו.
וכך, מחשבה, אנרגיה ומעשה נשזרים זה בזה משפיעים זה על זה.
ואנו, האנושות- המרקם האדיר והמקסים הזה של אנרגיה, מחשבות, מעשים ועוד, ארוגים האחד בתוך השני.
וכשאנו מטפלים בעצמנו, כשאנו נרפאים והאנרגיה שלנו הופכת להיות קורנת- אנחנו, מהיותנו ארוגים בתוך גווני האנושות, אנו מרפאים אחרים.
ואנו, מהיותנו הורים ומהיותנו ילדים ומהיותנו אחים, מרפאים בראש ובראשונה את המעגלים שמסביבנו.
וכך, כשאני מרפאה את עצמי, אני בהכרח מרפאה את הילדים שלי, אבל גם בהכרח מרפאה את ההורים שלי ומה שהיה אתמול- שהיה חולה, לא ישוב ויהיה, אלא יירפא. ואנו נראה זאת מופיע, לא רק באנרגיה ובמחשבות, אלא גם ובעיקר- במעשים, במילים ובהתנהגויות.
הֶקְשרים משפחתיים זה מסע של תהליך להתפתחות אישית ולריפוי.
מתוך שאנו בוחרים לרפא את עצמנו, אנו מאפשרים לסביבה שלנו לעבור גם כן תהליך של ריפוי.
את אחת הדוגמאות האהובות עלי, שמדגימה את זה, נתנה לי שרון, אמא ל- 3 ילדים, אשר בפעם הראשונה שהיא שמעה הרצאה בנושא (בעבר קראתי להרצאות שלי "הורות מודעת"), היא סיפרה שיש לה בעיות עם אחד הילדים שלה. יש לו קושי בקבלת החלטות. זה "משגע" אותה בעיקר בבוקר כשהוא לא מצליח להחליט מה ללבוש לבית הספר.
כששאלתי אותה, האם גם לה יש קושי בקבלת החלטות, היא ענתה שכן. מתוך כך, היא הבינה גם את הקושי שהיא מצוייה בו וגם את השירות שבנה נותן לה (משקף לה, ע"י אפקט המראה את הקשיים שלה עם עצמה). היא בחרה להתמודד עם הנושא של קבלת החלטות אצלה ולטפל בו.
כשנפגשנו שוב, שנתיים לאחר מכן, היא סיפרה שמאז שהיא פתרה את בעיית קבלת ההחלטות שלה, גם לבנה אין יותר בעיות בקבלת החלטות, בייחוד לא בבקרים.

www.opentolife.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל עייני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]