חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרחי באך – לא רק רסקיו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד פרסום פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט קידום אתרים

נושא המאמר: פרסום באינטרנט
מאת: מרטין בוקסדורף   שמור מאמר למועדפים

איפה ניתן לפרסם באינטרנט
כל מי שעוסק בשיווק, מכיר ומבין את הצורך לפרסם. מעט מאוד עסקים יכולים לשרוד ללא צורך בפרסום. אני לא טוען שאין כאלה, אכן יש, אבל אלו עסקים ותיקים מאוד שקיימים המון שנים וצברו לקוחות בדרך, או שאלה עסקים עם מוצר מהפכני שמשנה את התנאים הקיימים בשוק, לכן הלקוחות מסתערים עליהם.
אבל מה לעשות שרוב העסקים הם לא כאלו, הם כן מוכרים מוצרים מעולים, אך לא ייחודיים ונמצאים בתחרות עם הרבה עסקים דומים. עסק שהוא חדש או לא הצליח לבנות תשתית רחבה ואמינה של לקוחות, חייב לפרסם.
כמובן שיש המון אפשרויות פרסום. ניתן לפרסם בעיתון המקומי, בעיתונות ארצית, טלוויזיה מקומית וארצית, רדיו אזורי או תחנות ארציות וכמובן אינטרנט. בכל אחד מהמדיומים הללו אתה יכול לפרסם לבד או להיעזר במשרד פרסום המתמחה בתחום הספציפי, שאתה צריך.
אני רוצה להתמקד בתחום הפרסום באינטרנט. יש המון אפשרויות לפרסם באינטרנט: ניתן לרשום את האתר שלך באינדקסים כלליים של בעלי מקצוע או באינדקסים ספציפיים של בעלי מקצוע מאותו התחום, למשל: אם אני מוכר בגדים, יש לא מעט אתרי אינדקסים שמתיימרים להכיל רשימה של כל בעלי העסקים מתחום הביגוד, יש גם אפשרות לסווג את עצמך לפי מיקום: למשל חנויות ועסקים בתחום הביגוד בתל אביב, למשל דפי זהב, שפותחים כרטיסי עסק בחינם. ישנה גם האפשרות לפרסם מודעה פרסומית מלאה באתרים שמוכנים לתת לבעלי עסקים לפרסם חינם לתקופת ניסיון של חודש או חודשיים, כדי להוכיח שהפרסום באתר שלהם אכן עובד, במטרה לגרום ללקוחות מרוצים להישאר ולפרסם בתשלום גם לאחר תום תקופת החינם.
אפשרות נוספת, כזו שכבר כרוכה בתשלום, היא לקנות שטח פרסום באתר שלדעתכם הוא יהיה רלוונטי לגולשים מהסוג שאתם רוצים, למשל: אם יש לי חנות משקפיים, אולי ארצה לקנות שטח פרסום ולשים בו באנר פרסומי באתר העוסק בתחומי האופטיקה או הרפואה. אפשרות שנייה בקטגוריה הזו, היא לקנות שטח פרסום באתר גדול, הנהנה מתנועה רחבה של גולשים, לדוגמה: וואלה וy-net, אני חייב לציין שכל האפשרויות האלה הן יקרות יחסית, ומצריכות שימוש במשרד פרסום או לפחות איש פרסום.
אפשרות חשובה מאוד, וגם כזו שמאפשרת לכל בעל עסק לנהל מסע פרסום לבד, ללא התערבות של אנשי מקצוע, היא לקנות קישורים ממומנים בגוגל. הכוונה היא לאותן מודעות שמופיעות בצד ימין ולמעלה( מודגשות ברקע צהוב) כאשר אתם מבצעים חיפוש כל שהוא בגוגל. זוהי אפשרות מאוד קלה לתפעול, כל אחד ללא שום רקע במחשוב או פרסום יכול לעשות את זה. מכניסים את התוכן של המודעה, בוחרים באיזה מילות חיפוש אנחנו רוצים להופיע( למשל אם אני חנות של מוצרי מאפה, אני רוצה שמודעת הפרסומת שלי תופיע כאשר גולשים יבצעו חיפוש במילים: קונדיטוריה, מוצרי מאפה, קרואסונים, מעדנייה וכן הלאה), בוחרים כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור כל קליק( כאשר גולש לוחץ על המודעה שלנו), מעבירים כרטיס אשראי ויצאנו לדרך. לאחר כמה דקות, הפרסומת שלנו כבר תהיה באוויר. יתרון: קל מאוד לביצוע ותפעול, ניתן להגדיר באיזה מילות חיפוש ספציפיות רוצים שהמודעה תופיע, ניתן אפילו להגדיר את המודעה לפי ערים בישראל. יתרון נוסף: ניתן לשלוט בהוצאות, למשל להגדיר שאני מוכן להוציא מקסימום 100 שקלים ליום. חיסרון אחד בולט: יש צורך יום יומי לעקוב אחרי מחירי הקליקים, המשתנים תמידית וצריך לבדוק את הסטטיסטיקות כדי לבדוק באיזה מילות חיפוש קיבלנו יותר או פחות קליקים.
אפשרות חדשה ובולטת נוספת היא פרסום בפייסבוק, גם הרשת החברתית המובילה בישראל, מאפשרת לקנות קישורים ממומנים, שאפילו כוללים תמונה, הממוקמים בצד ימין בדפי הפייסבוק. יתרונות: המודעה כוללת תמונה, ואתם זוכרים שתמונה שווה אלף מילים, ניתן לפלח את קהל היעד של המודעה לפי גילאים, למשל להחליט שאני מעוניין שהמודעה שלי תופיע רק לגולשים בגילאים 40- 51, כמובן ניתן להגדיר את המודעה לפי מילים ספציפיות. אציין שהפרסום בפייסבוק הוא זול משמעותית מהפרסום בגוגל, אעריך שהפרסום בפייסבוק, הוא לפחות 25 אחוז יותר זול, לכל קליק(אל תתפסו אותי על המילה, זה תלוי בהרבה גורמים), וניתן לדעת כמה אנשים בישראל או באזור ספציפי יהיו חשופים למודעה שלך. גם הפרסום בפייסבוק הוא "עצמאי", אין צורך להיעזר במשרד פרסום, נורא קל לתפעול.
יש עוד אפשרויות פרסום כמו שיווק ברשתות חברתיות על ידי יצירת באזז או בעצם מודעות ונוכחות ברשת, אך אלה שיטות שקשורות יותר לשיווק ולא לפרסום. אם שכחתי משהו, אני מצטער, ניסיתי לסקור את שיטות הפרסום הנהוגות באינטרנט, בהצלחה לכולם.





www.pr.belong.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרטין בוקסדורף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]