חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דלתות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים

נושא המאמר: אופניים חשמליים לרוכבים מנוסים
מאת: דן אלטרמן   שמור מאמר למועדפים

על מנת שתהיה להם הזדמנות טובה יותר לעשות בלימה, לאחרונה פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע במהירות מינימאלית. אם נבחר לשוחח על הברירה שיש לרוכבי אופניים חשמליים, לא נופתע לגלות כוח בלימה מדהים. עקב סקר שבוצע כיום בהולנד, התגלה שככה"נ שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש אפשרות לבלום למעלה מהסטאנדרטי מבחינת מהירות. דני פולינסקי, רוכב אופניים עולה חדש מישראל, מציין שבימים האחרונים בדר"כ הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים בשל אפשרות של רמת הבטיחות הכי סבירה הטמונה בהם ובנוסף הוא גורס שמבחינה פיננסית קריטי לקנות אופניים חשמליות. חברתו כרמלה בייסקי מחזקת את טענותיו ומציינת שמומלץ לרכב בזהירות והסברים לכך הם צמצום במספר הרוכבים בימים האחרונים.

לעניות דעתי, אופניים חשמליים הם פתרון אולטימטיבי אזוטרי עבור מי שמחפש פתרון פרטני. בשביל לא להסיר כסף לשווא , צריך לקחת בחשבון בכובד ראש אופניים חשמליים בתור חלופה איכותית לכוח חיצוני. בגלל העובדה שברוב המקרים יבוא אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, רצוי לרכוש ערכה בחנות כי זו היזדמנות עדיפה יותר. בכל מקרה לפי דעתי ערכה חשמלית היא פתרון טוב, כיוון שאנרגיה ירוקה חשובה כיום. מחמת גילם, החוקר יוסי אהרונוב טוען שאנשים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים בכדי לדלל פציעות.

חשוב להפחית כספית במקורות אנרגיה מבוססי נפט משום שיש לכך סיבות או הסברים המשפיעים על מחירים, בזמן שהדמיה עדיפה יותר לגלגל קדמי בערכת אופניים חשמליים היא סקר שוק מקיף. עם הזמן הבסיס הטכנולוגי של הגלגל הקדמי השתפר בהחלט על מנת לכוח מקסימלי. כיוון שקיימת שחיקה טבעית בקרב נשים וגברים משניה לשניה, בלי ספק אופניים חשמליים ישפרו איכות חיים עם הזמן. לסיום, ככל הנראה שגבר משכיל ישכיל לבחור בחוכמה ולדסקס עם מקצוענים – ושיהיה גוד לאק.

על מנת שתהיה להם הזדמנות טובה יותר לעשות בלימה, לאחרונה פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע במהירות מינימאלית. אם נבחר לשוחח על הברירה שיש לרוכבי אופניים חשמליים, לא נופתע לגלות כוח בלימה מדהים. עקב סקר שבוצע כיום בהולנד, התגלה שככה"נ שלרוכב אופני


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דן אלטרמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]