חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקיון | נקיון בתים לנפי חג פסח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מומחית לטיפולי אקנה אקנה בני נוער אקנה מבוגרים אקנה בגב

נושא המאמר: אקנה מבוגרים והטיפול בטכנולוגית IPL
מאת: איריס לוי - קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לאקנה בשילוב טכנולוגית IPL .   שמור מאמר למועדפים


האקנה, פצעי הבגרות היא לא רק נחלתם של הצעירים...!

הדרך הטובה ביותר כיום בטיפול אקנה בגיל מבוגר הוא שילוב של טכנולוגית IPL ותכשירים היפואלרגניים .

האקנה, פצעי הבגרות, הינה למעשה דלקת בלוטות החלב וזקיקי השיער בעור. ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף, הנפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים. אולם, חשופים לתופעה לא פחות נשים וגברים בגיל מבוגר יותר, בתקופות של עצבנות וחרדה (למתחים נפשיים השפעה ניכרת על האיזון ההורמונאלי). שימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים מרכיבים שומניים, ומוצרי שיער לטיפול ועיצוב השיער אף הם עלולים להביא ליצירת קומודונים ואפילו נגעים מוגלתיים. במקרים מסוימים מופיעה תופעת האקנה גם כסימן מלווה למחלות פנימיות שונות או בעקבות טיפולים תרופתיים המפרים את האיזון ההורמונאלי והיא עלולה להמשך עד שנות הארבעים.

אקנה בגיל מבוגר היא אקנה עיקשת יותר והטיפול בה בטכנולוגית IPL בשילוב תכשירים היפואלרגניים, מבטיחה הצלחה באחוזים גבוהים ומוכחת כיעילה מכל שאר השיטות.

מכשיר ה- IPL - פותח בטכנולוגיה חדשנית, המתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר "אקנה ונזקי האקנה" – לטיפול נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים.

טיפול מהפכני בקרני אור IPL בטכנולוגיה המחדירה אור לעומק העור.

רק מכשירי הדור האחרון עם תכנת ההתאמה של אימפולס האור למאפיינים האינדיבידואליים של עור הלקוח מבטיחים ומניבים תוצאות טיפוליות מהירות ואפקטיביות לכל בעיות האסתטיקה בעור.

עקרון הפעולה של מכשיר ה- IPL הינו החדרת אנרגית אור חזקה ההופכת לאנרגית חום מרוכזת וממוקדת מבלי לפגוע בסביבה הקרובה.

טיפול באקנה בשילוב עם טכנולוגיית ה- IPL נמצא יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה (P. ACNE) ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן . הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

טכנולוגיית ה- IPL יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים (חומים/אדומים) הנלווים לעור אקנתי/פוסט אקנה.

אחד היתרונות העיקריים של הטיפול בטכנולוגיית ה- IPL היא ההחלמה המהירה. מעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה .

המכשיר עטור אישורי בטיחות בינלאומיים: משרד הבריאות האמריקאי FDA , משרד הבריות האירופאי CE מכון התקנים האנגלי BSI, ומכון התקנים הישראלי, פותח באנגליה בשנת – 2002 ונמצא בשימוש ב- 11 מדינות בעולם, כולל יפן.

בטיפול "באקנה מבוגרים" אני משלבת תכשירים קוסמטיים, היפואלרגניים תוצרת הארץ "כחול-לבן" (תכשירים המיוצרים למכוני קוסמטיקה/קוסמטיקאיות בלבד) וסדרות הטיפול לפצעי-בגרות המבוססות על פורמולות טבעיות בשילוב חומרים פעילים פרא-רפואיים, לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים והגוף, המסייעים לאזן את הפרשת השומן בעור, ומונעים היווצרות קומודונים ופצעים חדשים לאורך זמן. ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה, המתאימים ביותר לאקלים הישראלי ונותנים מענה מושלם וריפוי אמיתי וארוך טווח לפצעי הבגרות. מאושרים ע"י משרד הבריאות ומבטלים את הצורך בשימוש בתרופות, רואקוטן וכדורי אנטיביוטיקה.

ייחודם של תכשירים אלו בהיותם מבוססים על חומרים טבעיים אנטיספטיים בשילוב עם חומרים פעילים דוגמת: קמפור, מנתול, תחמוצת האבץ, רטינול, המשפרים את מרקם העור ומעודדים את התהליך הטבעי של חידוש העור, וכן רכיבים צמחיים הידועים כאנטי-דלקתיים ואנטי-בקטריאליים, המסייעים להפחית את כמות הקומודונים באופן ניכר ולצמצם את התדירות והעוצמה של התפרצות האקנה.

מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת ורמת הטיפול הגבוהה אופי הטיפול שניתן הינו אישי ופרטי ע"י איריס.

הטבה ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון. ניתן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.

כתבות נוספות ומידע רב בנושא באתר הבית שלי:

http://www.iris-levy.co.il/para1.html
http://www.iris-levy.co.il/katav3.html http://www.iris-levy.co.il/katav4.html lhttp://www.iris-levy.co.il/para1.html

09-7969145 0502777267


iris-levy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איריס לוי - קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לאקנה בשילוב טכנולוגית IPL . שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]