חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קניונים בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום עסקים פרסום עסקים

נושא המאמר: נתח ההשקעה בפרסום ושיווק באינטרנט
מאת: מיכל קבולסקי   שמור מאמר למועדפים

כמנהלו של עסק חדש בארה"ב פניתי למספר מדיות פרסום ובינן - הניו-יורק טיימס - במטרה ליצור שיווק אגרסיבי. המטרה הייתה להגיע לקהל יעד מפולח אשר כלל בין היתר חברות בינוניות וחברות ענק, כאשר קונספט הפרסום שבנינו עליו היה אופן ההכרה וההמלצות שניתנו לחברה החדשה שלנו כגורם אמין ומוסמך.

לאחר מאמצים רבים הצלחתי לארגן פגישה עם מנהלת מכירות בכירה של הניו-יורק טיימס, לאחר סמול טוק קצר ניגשנו לעניין, ולאחר שסיפרתי על החברה החדשה אמרה לי הגברת בפשטות "לאן בעצם אתם רוצים להגיע ולכמה אנשים אתם רוצים להיחשף?" עניתי כי אני לא יודע, זה תלוי בתקציב, אנו עוד לא יודעים באיזה מדיה ושאר התלבטויות הססניות.

התשובה שלה הייתה חדה וקצרה - "בחור צעיר, קודם תענה לי על השאלה הראשונה , אחר כך אני אספר לך כמה זה יעלה לכם." כך בעצם הבנתי, כי הגדרת היעדים הראשונית שלנו הייתה מוטעית, ואני צריך לשוב ארצה, לחקור ולבדוק את מטרותינו באופן מדויק.

בשיחה עם הבעלים של החברה בארץ הגדרנו את היעדים מחדש, כולל המיתוג שאנו רוצים וכמובן החשיפה והפרסום הנחוצים לנו בשלב הראשוני. את הנתונים העברתי לחברה שנפגשתי עמם, כולל חברות אחרות למיתוג וחברה אחת לביצוע סקרים אובייקטיבים באינטרנט.

מסקנות המחקר והסקרים שביצענו המליצו בחום על הוצאת מאות אלפי דולרים כל שנה. יאמר לזכותו של הבעלים של החברה בארץ כי הוא החליט להרים את הכפפה והסכומים לא הפחידו אותו, לבסוף החלטנו על הוצאה של 600 אלף דולר (!).

האמת שפחדתי, חוויתי לילות רבים ללא שינה. הייתי צעיר יחסית בתחום הפרסום והשיווק בפרט, ובניו יורק כלל. נרתעתי מן ההוצאות הגדולות, מן ההחלטה הנועזת כביכול, אך יותר מכל מפשיטת רגל של החברה.

להפתעתי, המכירות לא איחרו להגיע, כבר בשבוע הקמפיין הראשון בניו-יורק טיימס ובגוגל ארה"ב פנו אלינו מספר חברות לא מבוטל. משם הדרך להצלחה הייתה סלולה. החברה, שאת שמה איני יכול לחשוף כאן, היא הגדולה ביותר בארץ בתחומה ועובדת עם תאגידי ענק רבים.

בסיום הסאגה הזו הבנתי מספר צעדים והחלטות שבעל עסק צריך לנקוט בנושא פרסום ושיווק:

1) שיווק נכון המותאם לגודל העסק ולמוצרים ושירותים בהם הוא עוסק.

2) מיתוג ובידול מעסקים מתחרים דומים.

3) קמפיין פרסומי נכון ומדיד אשר יגרום לתנועות וחשיפה מרובה לעסק.

4) קידום עסקי נכון ברשת האינטרנט הכולל אתר מושך עם כניסות רבות וממוקדות המייצרות הכנסה.

5) הגדרת מטרות (מבחינת כמות הפניות אותו העסק צריך )

6) עמידה ביעדי לקוחות-אסור שהעסק יקבל יותר פניות ממה שיכול "לבלוע".

לסיכום,
האינטרנט הינו אחד הכלים היעילים,הממוקדים והמדידים ביותר שקיימים בשוק הפרסום/שיווק.
הוא מונע על ידי אתרי חיפוש,כתבות תדמית,רשתות חברתיות ובלוגים בין השאר. על מנת באמת לקבל את המיטב ולנצל את היתרונות המוצעים, חובה על כל בעל עסק לבדוק, לברר ולשאול מה חברה מקצועית בתחום הפרסום,השיווק וקידום העסקים באינטרנט יכולה לתת לו.

ובשורה התחתונה יש להשקיע בין 5 ל10 אחוזים מהכנסות העסק בפרסום בכדי לשמר ולהרחיב את מעגל הלקוחות וכמובן את ההכנסות של העסק. אנו, בחברת פי.פי.סי עידורן יכולים לעזור לך להצליח, אל תהססו להתקשר:

03-6347787

http://www.ppc-idoran.co.il






www.ppc-idoran.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל קבולסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]