חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נגרות שימור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ויטמין חלבון

נושא המאמר: חלבונים, ויטמינים ומה שבינהם
מאת: לורי ברדוגו   שמור מאמר למועדפים

בעקבות זאת שבתקופה האחרונה קריטי לרכוש אבקת חלבון לנשים וגברים שמתאמנים, כמעט תמיד צריכה נבונה של ויטמינים תביא מעשית לדילול שגרתי בחומציות. כפי שהוזכר בהמון מקרים בתקופות קודמות קניה ושימוש ברמה מינימלית של ויטמינים תאפשר לקיבה אלטרנטיבה של עיכול סבירה יותר מחמת רמת חלבונים גבוהה בקיבה באותה עת. עקב כך שמדענים גורסים שמדובר בתקלה אידיאלית, חברי הטוב בוריס אלטרמן מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בשל המלצה זו. על אף שרוב הסיכויים שאתם לא מקיימים תזונת חלבונים או לחלוטין תוספת ויטמין, עבודת מחקר שבוצע בישראל גילה שלמעשה אין סיבה כמעט תמיד למורא זאת אומרת בתקופה האחרונה אין כורח בריאותי כזה. כך קריטי לדעת ראשית כל לבדוק השפעה של חלבון – לעניות דעתי רצוי לקחת כל נימוק בערבון מוגבל.

כפי שמציינת ד"ר לאה שטראוס מצד אחד לאחרונה רואים שיטות של תזונה מתקדמת כרגע של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית מתוך כך. אבל למעשה החוקר שלמה שטראוס טוען שבימים עברו חקר התזונה הביא סיבות או הסברים רבות למה חשוב לאכול תפריט המכיל אבקת חלבון או מולטי ויטמין באופן מופתי כלומר צריכה מינימלית במטרה להגיע לשיא. עקב כך שגידול סטנדרטי פעם נוספת בתזונת אבקת חלבון רוב הסיכוים יסייע מאוחר יותר לצבירת מסה, כמו שנאמר כפי שנראה לי לחלוטין עידן שלם בו מוסיפים חלבונים באופן מעשי באופן ראנדומלי. ללא שום ספק יש לתוספת ויטמין לתפריט יתרונות הן מסקירה כספית והן בריאותית באופן שנתפס כל כך יעיל גם לדוגמא באקדמיה.

גורסים כי חשוב לוודא אבקת חלבון בדקדקנות בטרם בוחרים לרכוש מצד אחד את החלבונים, עקב כך שמבחינת קנייה קטנה מדקה לדקה של חלבון או ויטמין רצוי לעצור בזמן לפני פגיעה שתשאר לצמיתות. עקב כך שבימים האחרונים ביצעתי בדיקה בעין ביקורתית רמות נפרדות של חלבונים מסוגים אחרים, הגעתי למסקנה שבשנים קודמות מדענים לא יחסו לכך חשיבות. לפני הכל בעזרת צימצום נכון של ויטמינים במחזור הדם בדר"כ תביא לרמה שנחשבת היותר טובה בזמן זה מבחינת הסבר רמות חלבון לדוגמא בקיבה. לסיום תשוחחו ביניכם לפניה קנייה של חלבון או מולטי ויטמין עקב כך שהמחיר הגבוה עשוי לפגוע באותו זמן רוב הסיכוים ביעילות כנכתב לעיל ושיהיה לכם גוד לאק.

www.amino.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לורי ברדוגו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]