חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחזית אופטימית לגיוס עובדים בשנת 2010





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אומגה 3 שמן דגים זיהום PCB

נושא המאמר: סוף עידן שמן הדגים?
מאת: נמרוד קדם   שמור מאמר למועדפים

עדכון מן השטח וסקירה תמציתית לשוחרי בריאות

בתביעה משפטית שהוגשה לבית המשפט בסן פרנסיסקו בתחילת חודש מרץ, על ידי קבוצת שוחרי איכות הסביבה, נטען כי 10 סוגי מותגים של תוספי שמן דגים מהמובילים בעולם נמצאו מכילים חומרים רעילים בריכוזים גבוהים מאוד ואשר עלולים לגרום למחלות סרטן מסוגים שונים ולמחלות כרוניות רבות נוספות.

הקבוצה, קרן מאטיל לצדק סביבתי (MEJF), טוענת כי המוצרים ואלו שמוכרים אותם נדרשים על פי החוק להודיע לצרכנים על כך שהמוצרים שלכם מכילים את חומרי PCB, כלורידים, דיוקסינים ,מתכות כבדות, נפט וכיו"ב.

יותר ממאה סוגים של שמן דגים קיימים כיום. MEJF בדקו רק 10 מהם ובכולם נמצאה רמה מסוימת של PCB.

"אנשים קונים שמן דגים על מנת לשפר את בריאותם", אמר דויד רו, עורך הדין המייצג את התובעים, "אין לנו כל דרך לדעת אם כל המוצרים האחרים מכילים PCB אף הם".

חומרים מסוג PCB, אשר שימשו בעבר כחומר בידוד בתעשיית האלקטרוניקה, נאסרו לשימוש לפני יותר מ-30 שנה, לאחר שמדענים מצאו כי חשיפה לחומרים קשורה למחלת הסרטן, בעיות פוריות ונזק למערכת העצבים.

בין החברות ששמן מופיע בכתב התביעה ניתן למנות את CVS, GNC, אומגה פרוטאין, רייט אייד, SOLGAR, TWINLAB, פרמביט וניו-הלט' גרופ.

רופאים אף ציינו כי צריכת כמויות גדולות של שמן דגים יכולה ליצור ירידה משמעותית בלחץ הדם.

כריס מנטי, מתנדב בסרפריידר בניו ג'רסי ואחד התובעים אמר, "רבות מהחברות אומרות שהמוצרים שלהם עברו ,טיפול, להרחקת או הפחתת חומרי PCB. מאחר ואינן אומרות כמה חומר נותר לאחר הטיפול, אפילו צרכנים שבוחרים במוצרים שטופלו לא יודעים אילו כמויות של PCB הם בולעים".

הבדיקות, שנערכו במעבדה בקליפורניה בעלות של $1,000 לבדיקה, מדדו ערכי PCB בשתי דרכים. האחת, על ידי בדיקת על אחר מ-209 המרכיבים במשפחת PCB, והשנייה, בדיקת 12 המרכיבים הרעילים ביותר מאותה משפחה.

בדיקות המעבדה של 10 המוצרים הכוללים אומגה 3 מצאו שהם מכילים חלק מתוך 209 מרכיבי משפחת PCB הידועים כגורמים למחלת הסרטן ולמומי לידה.

חשוב לציין שהחברות הנתבעות מקבלות את שמני הדגים שלהם מהמקורות "הטובים" ביותר לשמני הדגים בעולם (קנדה ונורבגיה). כמו כן, ידוע מבדיקות מעבדה רבות שכל המקורות הימיים בעולם מזוהמים בפסולת רעילה לאדם ולדגה, באפקט מצטבר, ובלתי אפשרי בעליל לנקות לחלוטין את כל המזהמים משמן הדגים גם לאחר תהליכי הזיקוק המתקדמים ביותר.

איך קורה כזה דבר?

העלויות הגבוהות של בדיקות המעבדה, אשר נדרשות עם כל קבלת חומר גלם חדש, מעיקות על יצרני שמן הדגים, אשר אחוז הרווח שלהם ממכירת המוצר נמוך ממילא, בעקבות שיטת השיווק בה הם משתמשים.

במידה ובדיקות המעבדה מצביעות על רמה גבוהה של מרכיבים ממשפחת PCB, יש לנקות את חומר הגלם ממרכיבים אלו, דבר שיש לו עלות נפרדת גבוהה למדי. במקרים חריגים, כאשר רמות החומרים הרעילים גבוהה מדי, יש להשמיד כמויות גדולות של חומרי גלם, מה שגורם להפסדים נוספים לחברות.

יצרני שמן הדגים מעדיפים לחסוך בעלויות אלו על מנת להגיע לרווחיות גבוהה יותר, על חשבון בריאות הצרכנים, אשר ממילא תושפע מהחומרים הרעילים רק בטווח הרחוק.

אז מה עושים?

כיום ניתן לצרוך שמן אומגה 3 ממקור צמחי, נקי לחלוטין מרעלים ומחומרים מזיקים, יציב להפליא ובעל יתרונות בריאותיים נוספים לזה של אומגה 3.

שמן האומגה 3, המופק מצמח המרווה המרושתת ומשווק על ידי חברת מרוולס, הנו פיתוח ישראלי מקורי של מכון וולקני ומוגן בפטנט בינלאומי.

שמן האומגה 3 המופק ממרווה מרושתת מכיל, בנוסף לאומגה 3 מסוג ALA בתכולה של 50%, גם את הרכיבים הבאים:

קו-אנזים Q10 טבעי – נוגד חמצון חזק במיוחד, שומר על שריר הלב.

אומגה 9 (חומצה אולאית) טבעית – משפר זיכרון, מונע מחלות עצבים, מוריד לחץ דם.

טוקופרולים – ויטמין E טבעי – מכיל את כל ארבעת האיזומרים של ויטמין E. מסייע בשיפור זיכרון, מפחית תסמיני פרקינסון, מונע חמצון של הכולסטרול הרע וע"י כך מונע היווצרות קרישי דם.

חומצה טנינית – נוגדת חמצון, אנטי בקטריאלית, אנטי ויראלית, מונעת מוטציות וחלוקה לא מבוקרת של תאים בגוף.

סקלראול – נוגד חמצון אנטי פטרייתי, נוגד תאים סרטניים, במיוחד סרטן השד וסרטן הדם.

סטרולים – מוריד כולסטרול רע ומעלה כולסטרול טוב. מקטין ספיגה של כולסטרול במערכת העיכול.

לינלול ולינליל אצטט – אנטי דלקתי , אנטי בקטריאלי , אנטי פטרייתי.

מנול – מונע יצירת קרישי דם, אנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי, במיוחד נגד קנדידה.

ועוד מעל 100 חומרים נוספים אשר פעולתם המשולבת מועילה לבריאותנו.

www.marvalousomega3il.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נמרוד קדם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]