חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה בן זוג אתה ? האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תראיין את הדייט שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלי נגינה גיטרות דוד המלך וכינור דוד עודד אודסר

נושא המאמר: דוד המלך וכינור דוד
מאת: לירן אלמוש   שמור מאמר למועדפים

בתקופה האחרונה, כבר ידוע לכל שכדי לקיים חיי תרבות איכותיים, רצוי לספק סחר חופשי של כלי נגינה, ואכן כך גם עושים. גם בימינו אנחנו אפשר להבחין בתנועה מסחרית גדולה של כלי נגינה לביצוע הופעות, מלבד העובדה שבימי קדם אכן התקיים סחר שכזה של כלי נגינה. אף על פי שבד"כ התשובה לכך היא ברורה, קודם כל בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מהרהר כיצד אמור להראות לוח כלי נגינה מופתי. פעם היה ברור כי אף פעם לא תוכל לעשות בדיקה אורגינאלית של לוח כלי נגינה במובן הפורמלי של הביטוי מורי נגינה – גם בתנאי שנדרש לעניין. במברק שקיבלתי בשנים האחרונות מעמית מאיטליה (שהיה חשוב לו לומר את העובדה כנזכר למעלה ) נאמר לי שחשוב לזכור כי לוח כלי נגינה טוב הוא לוח שמכיל מידע על גיטרות, אורגנים, אורגניות וכלי מוזיקה שונים, כלומר מעניק אלטרנטיבה. לעניות דעתי, לוח כלי נגינה איכותי ואפקטיבי אכן יהיה בעל התכונות הללו מראש. נראה שהכלי הנפוץ ביותר בלוחות כלי הנגינה הוא גיטרה ולא אחרת, אם נעיף מבט במה שמתרחש בימים אלה. בהשוואה לתקופות נפרדות בהיסטוריה בהן גיטרה לא הייתה כלי כה שכיח כשלא התקיימו הופעות, רוב לוח כלי נגינה יכיל בתוכו המוני גיטרות בתקופה האחרונה. רשמית כבר ידוע לי לאחר שבחנתי שמומלץ לרכוש כלי נגינה שהתיישן – בחיים לא חדש לפי המלצת מורי נגינה. כל שיחה אפשרית שתבצעו בסלולארי תגרום לכם רוב הסיכויים להבין שגברים ונשים טוענים שלוח כלי נגינה רגיל רצוי. במקביל לעובדה שבכל בית יש סלון, כך לאורך כל התקופות בהיסטוריה היה לוח כלי נגינה במובן זה או אחר. המדען עודד אודסר הצביע על העובדה שהאדם הקדמון סחר בכלי נגינה כמו כלי מיתר, תופים שונים וכדומה' כדי לקנות אותם. נופתע לגלות שכלים כמו תופים קדמוניים הועברו בתמורה לאוכל בימי קדם, אם נקבל את המסקנות של המחקר החדש שנעשה בפורטוגל על לוח כלי נגינה. למען זה שתוכלו לחיות בהחלט עם עצמכם באופן או צורה אולטימטיבית, כדאי לעשות בדיקה מעמיקה של השוק בקפדנות לפני שמחליטים למכור כלי נגינה אהוב שלא משומש לצורך הופעות. ביאור לעובדה שעדיין לוחות רבים אינם איכותיים הוא שקל המרבית מוכר ציוד נגינה לא איכותי, כך מציין עוזי אלפסי איש מכירות מת"א שמתמחה בשוק לוח כלי נגינה. קחו לדוגמה מכירה של גיטרה אופיינית, סקוויר שנת 85 שנמכרת ע"י רבקה. כאשר היא פרסמה את הגיטרה, היא ביקשה 1200 שקל. על מנת שתוכל למכור את הגיטרה שלה, עליה להוציא את המחיר ל600-700 ש”ח לפי המלצת מורי נגינה. מחקר שבוצע בשוויץ גילה שמחיר מופקע לא יגרום למוצר להמכר מהר יותר בפרסום לוח כלי נגינה ( היות והאמינות תפגע בשל בקשת המחיר המקסימאלי ). שיהיה בהצלחה, כיוון שלמכור זה קשה.

www.beast.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירן אלמוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]