חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צלם מגנטים לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלי נגינה לוח כלי נגינה

נושא המאמר: מכירת כלי נגינה
מאת: רפאל אלתר   שמור מאמר למועדפים

מחד גיסא, קיימת בעיה של גיוון במוצרים מתחום כלי הנגינה בארץ בלוחות האחרים, ואנו נתקלים בתנועה מתחזקת של כלים דומים שמוצעים למכירה.אך למעשה, יש דבר מה מנחם בכלי נגינה נפוץ שמוצע למכירה, במיוחד עקב זה שזה מניתן לשוק להתקדם בכל מה שקשור לעניין לוח כלי נגינה.

רצוי לזכור שכל אחת מהבעיות הללו היא פעוטה, מכיוון שעתיד לוח כלי הנגינה כפי שנאמר הוא לפרוח כי ההצלחה שלו היא עניין של תזמון היסטורי. ומכל הסיבות או הסברים שנאמרו לוחות כלי הנגינה ישארו איתנו באופן אולטימטיבי, מפני שהאדם תמיד יתעניין בכלי נגינה ויחפש זאת בתחום של לוח כלי נגינה.

עקב זה שמוזיקאים רבים הבינו שנדרש בעקרון לתכנן לוח כלי נגינה מבחר, בטרם נתחיל אנשי מחקר רבים גורסים שהבעיה הרשמית של לוחות כלי נגינה היא למעשה קטנה. לפי דעתי, ככל הנראה שצריך שמכירה של כלי נגינה תעשה בהליך עם עלות עסקה קטנה במתן תמורה הכי סבירה, לדוגמא כרגע אביאל קונה מאוראל גיטרה ושניהם באותו אזור מגורים. חרף מתודה כספית זו , בשנים האחרונות בני אדם קונים כלי נגינה בלי בחינה מעמיקה של השוק ע"י קנייה בלוחות מזדמנים. מצד שני בדר"כ יש לרכישה כזו יתרונות צמצום משמעותיים בתחום כלי הנגינה – זאת אומרת צמצום שוק.

יוכלו לעמוד כלי נגינה אחרים כמו גיטרה למכירה, מול מצב שבו עומד באזור מסויים לוח כלי נגינה איכותי. עד כמה שידוע לי מחקרים רבים שבוצעו בימים האחרונים בישראל שניסו לספק סיבה או הסבר גילו כי לוח כלי נגינה הינו המצאה היסטורית במובן עממי, זאת אומרת היה קיים בשנים עברו. לדעתי כמעט תמיד בני אדם שיחכו ללא ספק למעלה מהזמן הדרוש עם מכירת כלי הנגינה שלהם יביאו לדילול באופן משמעותי בהיזדמנות שלהם למכור. בתנאי שתנסו להעמיד גיטרה למכירה, תגלו שלמכור גיטרה בדר"כ זה דבר קשה. אמיר ברגמן ניסה להעניק מבחר הסברים לפתרון התקלה, העדיפה ביותר היא פרסום מאסיבי בכל הזדמנות של לוח כלי נגינה - בחיים לא בעיתון.

הסבר לעובדה שעדיין לוחות רבים אינם איכותיים הוא שקל המרבית מוכר ציוד נגינה לא איכותי, כך מציין אייל אלפסי איש מכירות מת"א שמתמחה בשוק לוח כלי נגינה. קחו למשל מכירה של גיטרה אופיינית, סקוויר שנת 85 שנמכרת על-ידי גבריאלה. כשהיא פרסמה את הגיטרה, היא ביקשה 1200 שקל.

בכדי שתוכל למכור את הגיטרה שלה, עליה להוציא את המחיר ל600-700 ש”ח. סקר שבוצע בברזיל גילה שמחיר מופקע לא יגרום למוצר להמכר מהר יותר בפרסום לוח כלי נגינה ( עקב כך שהאמינות תפגע בשל בקשת המחיר המקסימלי ). כיוון שלמכור זה קשה, שיהיה גוד לאק.

www.beast.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפאל אלתר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]