חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום הולדת בנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה אינדקס

נושא המאמר: הפתרון להתלבטות באינדקס גני אירועים
מאת: מיכל קובלסקי   שמור מאמר למועדפים

המלצות בכל נושא החתונה ישנן לרוב, לפעמים זה כל כך מבלבל עד שאנחנו כזוג צעיר רוצים שיעזבו אותנו בשקט, להפסיק עם כל המלל והזמזום האין סופי של כל מי שאי פעם התחתן גם אם זה קרה מעט לא מזמן –נגיד בשנות ה30 של המאה הקודמת....

הכי מרגיזים הם אלו שהתחתנו בשנתיים האחרונות ומרגישים כברי סמכא אשר אין לחלוק עליהם , כמו חיילים אשר השתתפו בקרב קשה שהתוצאה בו ידועה מראש –אנחנו תמיד נפסיד- אבל הם? הם היו שותפים פעילים במערכה ואף שרדו אותה על מנת לספר לנו מה באמת צריך לעשות!!

"אני אמרתי לקוקי ,תשמע קוקי אם הרב לא מגיע על חד אופן אני לא מתחתנת איתך, ומה אתם חושבים? הרב מיד שיתף פעולה , הוא גם שאל אם אני רוצה שהוא יביא איתו כדורים מיוחדים בשבילי לפני החופה..איזה חמוד ..בסוף הוא בא ברגל ואמר שבדיוק היום אשתו היתה צריכה את החד-אופן לאירוסין באשדוד....."הכי חשוב שלא יעבדו עליכם אני אומרת"

אז זהו- שלא! היום, עם האינדקסים החדשים ובאמת עם תודעת השירות של כל אלו העוסקים בתחום וגם של הזוגות הצעירים ,כבר לא צריך להילחם על כל דבר, גם אפשר להרים ידיים ובאמת לתת לאנשי המקצוע לטפל בכל, החל מהארגון , ההפקה גן האירועים או אולם האירועים ועד למנה האחרונה.

אנחנו מבולבלים וזה מאוד טבעי , כי יש לנו את כל העולם ואשתו על הכתפיים כולל הבנק ,הרבנות,ואחד את השניה. את כל הבלבול הזה ניתן לפתור דרך האינטרנט , ובאמת כמות האינדקסים לחתונות המופיעים שם כל כך גדולה , ההיצע כל כך מגוון , שגם שם אם לא נתמקד באינדקסים הטובים ביותר אנו עלולים למצוא את עצמנו-שוב-באותה סיטואציה מבולבלת בה התחלנו.



אז מה בעצם צריך לחפש?

1-עדיף תמיד לחפש אינדקס אשר כולל בתוכו רשימה של גני אירועים,אולמות אירועים,שמלות כלה,הפקת אירועים וכו' בעקרון כאשר כל הנושאים מרוכזים באופן מסודר תחת גג (או לצורך העניין אתר) אחד נדע שאנחנו במקום הנכון.

2-כל אינדקס המכבד את עצמו יעלה גם כמה המלצות ובקורות בלתי תלויות לגבי הנושאים השונים.

3-יש לבדוק אם הגעה דרך האינדקס לנותן שירות או גן אירועים מזכה אתכם בהנחה . (ישנם אינדקסים אשר מפרסמים את אחוזי ההנחה ללקוחות המגיעים דרכם)

4-לא תמיד לקפוץ ולהשאיר פרטים לכל בעל מקצוע העולה ראשון באינדקס אלא בהחלט לקרוא קצת במאמרים או בהמלצות שבתוך האינדקס ורק אז לפנות לבעל המקצוע המתאים.

5-תתפלאו אבל גם גני אירועים מאוד נחשבים וגם נותני שירותים אחרים כגון מעצבות של שמלות כלה,הפקות אירועים מוכרות וכו' גם הם מפרסמים באינדקסים השונים כך שעדיף למצוא אותם דרך האינדקס ולקבל את ההנחה שמגיעה לכם.

6-חד משמעית!! אם נתקלתם באינדקס מסוג אלו הדורשים מכם הרשמה הדורשת תשלום,צאו משם מייד –אינדקסים אלו אינם משרתים בדרך כלל את המטרה שלכם בדיוק להפך.

7.בכל השארת פרטים לבעל מקצוע (נכון לגבי כל אתר לא רק לאינדקסים) לא להשאיר שום פרט אחר מעבר לשם,מס טלפון ותאריך היעד לאירוע שלכם..את שאר הפרטים בעל העסק יברר לבד.

8-בדקו המלצות על האינדקס עצמו מאחרים שרשמו באינטרנט – ויש כמעט תמיד מה לרשום.

היתרונות במציאת הפתרונות לבעיות הטורדות אתכם לפני האירוע שלכם באינטרנט בהחלט גדולים,

הם זמינים ומיידיים , אינם צועקים חזרה ואינם מתווכחים.

אז הנה הצעה,

הירגעו, שבו אחורה קחו לכם כוס קפה והתמקמו מול המחשב...כנסו לאינטרנט וחפשו גני אירועים או אינדקס גני אירועים ואולמות אירועים, זה יעזור..תגלו כמה פשוט לתכנן הכל כאשר אדם אחר,מקצועי עושה זאת עבורכם. בטוחני שזה יעזור לכם,

עובדה - לי זה עזר.

xn--4dbdkobb2asw2d.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל קובלסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]