חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העצמת נשים- אינטרס של הארגון





    קישורי טקסט (לפרטים)




פולקסווגן חדשה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רכב חדש טויוטה קורולה יונדאי i30 מאזדה 3

נושא המאמר: טויוטה קורולה נגד יונדאי 30i איזה רכב יותר טוב עבור הנהג הישראלי? ומה סוד הצלחתה של המכונית הנמכרת בישראל מאזדה 3 ?
מאת: איתמר   שמור מאמר למועדפים

מאזדה 3: מה הפך את הרכב הזה לכל כך מוצלח בשוק הישראלי?איך זה שהרכב מככב כל כך הרבה זמן בראש טבלת המכירות? החלטתי לנסות לענות על השאלה הזו לבד ולעשות נסיעת מבחן לאבא שלי יש כבר שנים מאזדה 3ולאחרונה הוא שידרג לדגם החדש , לקחתי את הרכב לנסיעת מבחן קצרה, באיזור ירושלים,זה היה יום ממש יפה לנהיגה בנוף הררי היפה של ירושלים. אם לסכם את הנסיעה ,היא פשוט תענוג גדול לנהוג ברכב,מזמן לא נהנתי כל כך בנהיגה. הדגם של מאזדה 3 מושקע מאוד בכל הקשור לאמצעי בטיחות מתקדמים,המכונית כוללת כריות מגן אוטומטית מתקדמות ומערכת בלמים משופרת,מה שבהחלט הופך אותה לבחירה טובה ומוצלחת כמכונית משפחתית מובילה. אני חושב שהבנתי למה הרכב הזה הפך לכזה נמכר ומוצלח. איזה מכונית כדי יותר לקנות טויוטה קורולה או יונדאי i30? בואו ננסה להבין איזה מכונית כדי לנו לקנות האם טויוטה קורולה או יונדאי i30 ? טויוטה קורולה: דגם קורולה של היצרנית היפנית המצליחה בעולם טויוטה נחשבת למוצלחת רק בישראל הקטנה נמכרו אלפי יחידות של דגם זה,המכונית היתה מאוד מוצלחת באירופה ובארה"ב ובכל העולם נמכרו מאות אלפים חתיכות. טויוטה קורולה היא מכונית מוצלחת מאוד,למרות הבעיה שנתגלתה לאחרונה בדגם זה אין זה אומר שהרכב לא ימשיך להימכר בצורה מסחררת טויוטה קורולה נחשבת למכונית חזקה יחסית למכוניות משפחתיות ויש לה נתונים טובים מאוד. בשנים האחרונות יש מגמה ברורה של העדפה למכוניות יפניות בישראל,הישראלים פשוט אוהבים את המכוניות של היצרניות היפניות. יונדאי i30: יונדאי i30 היא מכונית מאוד מוצלחת,היא מתחרה מאוד רצינית בשוק המשפחתיות ורואים שהשקעו הרבה משאבים ומיטב המוחות היצירתיים חשבו כיצד להגיע לליבו של הצרכן יונדאי i30 מאובזרת בכל טוב,עיצוב הפנים מאוד יפה ,ספורטיבי ונקי. אין מילים בפי פשוט מכונית מוצלחת,שאפו ליונדאי שיצרה מכונית כזו ,המכונית ממש כייפית לנהיגה וגם מרגישה מאוד בטוחה לנסיעה משפחתית. אני הייתי ממליץ לכל מכרי.

www.auto.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]