חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתה לא חייב להיות נזיר כדי לחיות חיים מאושרים (חלק ב)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב

נושא המאמר: ביטוח חובה
מאת: נדב עמידן   שמור מאמר למועדפים

כמה טוב שיש לנו רכב פרטי, זה חוסך זמן, מקל על החיים ומאפשר ניידות ללא כל תלות, אבל... מה לעשות שלך מתלווים הוצאות שנתיות לא מבוטלות כלל? אם זה טיפולים תקופתיים, דלק, תיקונים וההוצאה הגדולה ביותר שהיא התשלום עבור ביטוח הרכב, ביטוח צד ג', מקיף או ביטוח חובה לרכב, חיוב קבוע שאנחנו לא אוהבים לראות בכרטיס האשראי.

אם פעם כולם היו סומכים על סוכן הביטוח שימצא עבורכם את המחיר הטוב ביותר, היום אתם יכולים לעשות זאת לבד, איך? הנה מספר דרכים להוזלת ביטוח רכב, מקיף חובה או צד ג':

אתם אוהבים להיות תמיד אחרונים? לא שמדובר על הביטוח! סמנו לכם ביומן מתי עומד להסתיים ביטוח הרכב
שבועיים שלושה לפני התחילו לבדוק מחירים, אם תחכו לרגע האחרון ודאי תחדשו את פוליסת הביטוח ללא כל בדיקה מקיפה
אם אתם מבטוחים דרך סוכן אישי או דרך חברה גדולה בדקו עוד מקומות, כל אחד יגיד לכם שהוא השיג עבורכם את המחיר הטוב ביותר אבל תתפלאו לגלות פערי מחירים משמעותיים בין החברות השונות, ביטוחי רכב הם מגוונים וחושב לבדוק היטב את הפרטים הקטנים.
הדרך הטובה ביותר להשוות מחירים היא להתקשר למספר חברות ביטוח, גדולות או קטנות, רשמו לפניכם את כל ההצעות וכך יהיה לכם נוח יותר להשוות.
ביטוח דרך האינטרנט יכול לחסוך לכם כסף רב, הסיבה ברורה: פחות הוצאות לכל חברה ותשלום דרך רשת מאובטחת, חברות ביטוח רכב מעניקות לעיתים הנחה של עד 10% על פוליסת הביטוח.
דרך נוספת ויעילה מאוד להשוואת ביטוח חובה לרכב היא דרך אתר משרד האוצר, באתר תוכלו לבחור מספר מאפיינים ולקבל את המחיר אותו אתם צריכים לשלם.
דבר נוסף וחשוב לא פחות, גם אם קיבלתם מחיר שנראה לכם ממש טוב וגם אם המליצו לכם על סוכן מקצועי מהשורה הראשונה, בדקו עוד הצעות לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי.

והדבר החשוב מכל: סעו בזהירות ושמרו על עצמכם בכביש.

www.sofnetsites.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נדב עמידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]