חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דואר זבל- עבר, הווה עתיד - שעוני רולקס - דואר אלקטרוני - רשת אינטרנט - חוק דואר זבל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשות אופניים חשים חוקי תנועה

נושא המאמר: אופניים חשמליים וחוקי התנועה
מאת: לרנר   שמור מאמר למועדפים

במדינות נפרדות ביקום כמו הולנד, ארגנטינה וארה"ב אופניים חשמליות כבר הפכו ללא שום ספק לכלי תחבורה נפוץ ומיטבי. במטרה לנוע בעיר, כל מה שדרוש לעשות הוא לקנות אופניים חשמליים ולחבוש קסדה. אופניים חשמליים רבים ינועו בכבישי ארץ ישראל, בגלל החוק החדש. אף לפי שהדבר אינו מצריך רשיון, יש לנהוג בזהירות ולא במהירות. כדי להגן על החוק, שימו לב שהערכה שאתם רוצים לקנות היא 250 וואט והנכם בהחלט מעל גיל 14.בימים אלה בדר"כ אפשר למצוא ערכות של 350 ואף 500 וואט אך הדבר לא מותר ללא שום ספק על פי חוק.

עקב כך שבימים האחרונים לזוז באמצעות אופניים חשמליים זה דבר חוקי, המון גברים ונשים פונים לנסיעה באופניים. יש לחבוש קסדה ואף מגינים, במטרה להפוך את הנסיעה לבטוחה כמובן. אף לפי שאופניים חשמליים בלי ספק אינם מגיעים למהירויות של אופנוע, אופניים חשמליים נעים ע"י מנוע ויכולות להיות מסוכנות ללא שום ספק.קריטי למיטב ידיעתי לרכוש ערכה עם הנעה קדמית ולגמרי שלא עולה על 250 וואט על-פי החוק.על-ידי המנוע שבגלגל והסוללה שמתחברת בקלות אפשר לנוע לכל אזור בלי הוצאה כספית.

לאחרונה כאשר אופניים חשמליים מותרים במדינת ארגנטינה, מומלץ לקחת בחשבון מכרגע להתנייד בדרך החסכונית והירוקה הזו. לפי דעתי, במטרה למנוע זהום אוויר מומלץ להמשיך את המגמה הירוקה באוניברסום ולהתנייע באמצעות אופניים חשמליים.עם זאתאופניים חשמליות נתפשות בדר"כ ככלי תחבורה איטי, יש בשנים האחרונות אופניים המסוגלות לבוא ל45 קמ"ש בפשטות. הומצאו האופניים החשמליים שאף אינם מצריכים למעשה רישיון או טסט כלשהו, במטרה לצמצם את הצפיפות והעומס בכבישים.אין ספק שאופניים חשמליים זו הברירה היותר טובה לנסיעה בעיר כיום.

מאחר שיש נשים וגברים המרבים להגיד שהחניה בת"א היא לחלוטין בלתי נסבלת, יש לשקול להתנייד באמצעות אופניים חשמליים בת"א ובערים מרכזיות נפרדות. אופניים חשמליות היא דרך אידיאלית לזוז בכבישי מדינת ישראל, כתוצאה מעומס התנועה כמובן ומהכסף הרב שמתבזבז בדרכים.אמנם לא נדרש רשיון, עם זאת מומלץ לשים קסדה ומגנים. אלא גלגל קדמי ובנוסף לו בקר מהירות בלמים ידית האצה וכד', ערכת אופניים חשמליים אינה בפועל אופניים שלמות. במטרה שלא ישדדו אתכם, קריטי לבצע סקר שוק בדקדקנות ולוודא היטב את החנויות והמוכרים.

לפי מיטב הבנתי בחינה מעמיקה של השוק ואף לשוחח עם מכרים שביצעו רכישה ערכה הם דברים שיעזורו לכם לבצע את הקניה הטובה ביותר של ערכת אופניים חשמליים.כמו שהוזכר קודם לכן, אופניים חשמליות היא דרך פשוטה ואופטימלית מבחינה כספית וסביבתית לזוז בכבישים. כתוצאה מאישור החוק החדש, אין ספק שמעכשיו נראה הקטנה של הצפיפות בכבישים ואולי אף של תאונות.מהצד האחד, החוק עוזר לנשים וגברים למצוא את החלופה הכי סבירה למכונית.עם זאת אבל למעשה, נערים מעל גיל 14 מצטרפים ברגע זה לתנועה בכבישים והדבר יכול להיות לגמרי מסוכן. שמרו על עצמכם ובהצלחה

www.2ride.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לרנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]