חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך מתפטרים מעקיצות יתושים וגירודים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קנית קטנוע קנית אופנוע אופנוע חדש בדיקת קטנוע חדש

נושא המאמר: מדריך לבדיקת אופנוע/קטנוע חדש בטרם קנייה
מאת: אופנועי השרון   שמור מאמר למועדפים

החוויה של רכישת אופנוע או קטנוע חדש, יכולה להיות אחת המרגשות והמהנות ביותר עבור כל רוכב. אך מלבד ההנאה, עליך לקחת בחישוביך שאם לא תקפיד על כמה כללים חשובים, תגלה בדיעבד כי העסקה עשויה להתגלות כטעות חייך, והיא תגרור אחריה לא מעט בעיות. נתחיל בעובדה שמדובר באחת מהעסקות הכלכליות שמחייבות אותך להשקיע כסף רב. ההיבטים שנעלה חייבים להשפיע על החלטתך כבר בעצם המחשבה על רכישת אופנוע חדש, אחרת ייתכן שתמצא עצמך שואל מה קרה. כיצד קונים אופנוע? 1. רצוי ביותר שתגדיר מראש מהם הצרכים והשימושים המרכזיים שתעשה באופנוע החדיש שלך. השתדל מאוד לא לקנות אופנוע שלא מתאים לך מבחינת מימדי גופך ו/או ניסיון הרכיבה שלך. 2. חשב לעצמך את התקציב המתאים לאופנוע או לקטנוע וזכור שהעלות לא מסתיימת אך ורק בתשלום עבור האופנוע או הקטנוע עצמו, כפי שיש לא פעם נטייה לחשוב (במיוחד במקרה של רוכבים לא מנוסים). מומלץ לחשב עלויות אחרות כגון: 1. ציוד מיגון עבורך. 2. ביטוח חובה, ביטוח ג' וביטוח מקיף . 3. הוצאות הדלק, עלות הצמיגים, טיפולי התחזוקה המונעת והבלאי. יבואני הרכב הדו גלגלי מציעים כל מיני הטבות בכדי לתמרץ אתכם להיכנס אל אולמות התצוגה שלהם ולקנות אופנוע חדש. אין ספק שהתחרותיות הזו מצויינת עבורך וכדאי לנצלה, אך אנא ממך, אל תתפתה למתנות חינם. שרות מקצועי ואדיב במוסך הוא שיעזור לך בהמשך הדרך, וכדאי שתתחיל להפנים זאת. לעומת זאת, רכישה באמצעות אשראי בריביות מועדפות או עסקות מימון וטרייד-אין הן בהחלט הטבות מבורכות, וכדאי לבדוק אותן ברצינות יתרה ולא לפסול אותן על הסף. טרייד אין: עסקות טרייד אין, בהן רוכש היבואן את האופנוע הישן שלך ומזכה אותך בסכום מסוים מערכו, עדיין לא פופולריות במדינתנו בהשוואה למדינות ארה"ב, קנדה ואירופה. זאת למרות שבשירותי הטרייד אין לא מעט יתרונות ונוחיות עבורך. מדוע? ובכן, השרות אינו חינם, ונראה שחלק לא קטן מהצרכנים הישראלים עדיין לא מוכן לשלם על שירות, אבל יודע לדרוש אותו. כדאי לשמוע ואף להקשיב (יש הבדל בין השניים) למה להצעתו של סוכן המכירות, היות וייתכן כי דווקא במקרה הספציפי שלך, תיווכח שמוצעת לך עסקה די משתלמת בדרך אל חלום האופנוע. דבר ראשון - אחריות הנושא הראשון שעליך לתת עליו את מירב דעתך ובהקפדה יתרה, היא האחריות שאתה מקבל על האופנוע מהיבואן, היות וזו מהווה את אחד מבין שני הגורמים החשובים ביותר מבחינתך. האחריות עשויה להיות של היצרן או מאת היבואן, אם כי ספק אם יש לכך השפעה ישירה עליך, הלקוח. ההחלטה של היבואן אם לבחור באחריות יצרן או להעניק ללקוח אחריות שלו, נעשית בהתאם לשיקולים כלכליים. ההיבט השני, והחשוב מכול - החולשה של הענף הדו גלגלי המקומי איפה עליך לטפל באופנוע/קטנוע? לך תמיד למוסך מורשה שקיבלת עליו המלצות. ודא שהחלפים בהם משתמש המכונאי חדשים, תקינים ותקניים. התעקש לקבל חשבונית וקבלה על כל תיקון. לסיכום: זכור כי אופן התחזוקה של האופנוע משפיע גם על כמות המרשרשים בכיסך ועל רמת הבטיחות של האופנוע. בברכת נסיעה טובה , אופנועי השרון

www.hashron-motocycle.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופנועי השרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]