חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע עסקים קטנים ובינוניים זקוקים ליחסי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיטה מיטות חדר שינה חדרי שינה

נושא המאמר: טיפים לשינה טובה יותר על מזרון
מאת: AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל   שמור מאמר למועדפים

מה אנחנו רוצים מהמזרון שלנו?
לעתים אנחנו רוצים את המזרון הרך ביותר בעולם, אולם חשוב להבין שרכות אינה בהכרח המפתח לאיכות. ההמלצה היא לחפש מזרון שלא יהיה רך מדי ולא קשה מדי. מזרון שכזה יוכל לתמוך באופן מלא בגב שלכם במהלך שינה של מספר שעות. מאותה סיבה בדיוק, חשוב שתבדקו טרם רכישת המזרון בידי איזו חברה הוא יוצר ומהו סוג הקפיצים בהם השתמשו בייצורו, כיוון שגם הם משפיעים על איכותו ועל איכות השינה בלילה. אין צורך להיבהל מהפרטים הקטנים וניתן גם להתייעץ עם המומחים שלנו בעת הבחירה.

כיצד להניח את המזרון על המיטה
מרכיב נוסף שחשוב לשים לב אליו בבחירת המזרון הוא המיטה, או הבסיס שעליו מונח המזרון. בתחום הזה ההיצע רחב ביותר וקשה לדעת כיצד לבחור ממנו בצורה מושכלת. ניתן למצוא בסיסים פשוטים למזרון המונחים ממש על הרצפה. קיימים גם בסיסים מוגבהים, ובחלק מהמקרים המזרון מגיע עם מיטה ללא אפשרות בחירה.

רכישת מזרון היא הוצאה כספית ניכרת
בהיבט הכספי, עלותם של המזרונים נעה על טווח רחב יחסית. כיוון שכך, כדאי להחליט מראש על גובה התקציב בעת רכישת מזרון חדש. חשוב לשים לב כי תקציב נמוך מדי עלול לצמצם את טווח האפשרויות ולהוביל לרכישת מזרון שימנע מכם שינה טובה. לפני הרכישה עצמה כדאי מאוד לשבת על המזרון, לבדוק את מידת הרכות והגמישות שלו ולשכב עליו לפחות עשר דקות. ייתכן כי תחשבו שזה נראה קצת לא במקום, אך בעלי חנויות המזרונים יעודדו אתכם לעשות כן כיוון שהם מבינים שמזרון הוא השקעה למספר שנים ושחשוב לבדוק אותו על מנת לוודא שאכן ניתן יהיה לישון עליו בנוחות.

טיפים נוספים לשינה טובה
כיוון ששנת לילה טובה היא המפתח לאיכות חיים גבוהה לאורך היום ולבריאות, להלן כמה טיפים שעשויים לעזור בנושא זה:
ראשית, כדאי להתרכז רק בשינה ולא לנסות ללכת לישון מול טלוויזיה פועלת או הסחות דעת אחרות. רצוי שחדר השינה יהיה חפשי מחפצים מיותרים המושכים את תשומת הלב וגורמים לאי שקט. בנוסף לכך, יש ליצור בחדר אווירה רגועה ע"י בחירת הצבעים והחפצים וע"י שימוש בתאורה רכה.
שנית, כאמור לעיל, המזרון משפיע מאוד על איכות השינה ולכן חשוב לדאוג למזרון טוב ואיכותי שיהיה גדול דיו להכיל אתכם ולאפשר לכם לנוע בחופשיות ולהחליפו אחת לכמה שנים.
שלישית, בת הלוויה של המזרון היא הכרית. גם לכרית נודעת השפעה על שינה טובה ורצוי להחליפה מדי פעם, כאשר אתם חשים שהתכווצה ואינה תומכת בראשכם ובצווארכם כבעבר.
רביעית, יש חשיבות רבה למאכלים ולמשקאות אותם צורכים לפני השינה. בשל כך רצו להמנע ממשקאות וממאכלים מעוררים (למשל קפה או מאכלים מתוקים או מלוחים מאד) בהתקרב שעת השינה.
בנוסף לאלה יש לציין כי לא כל מזרון שמתאים ונוח לקרוב משפחה או חבר, יתאים גם לנו, ולכן כדאי לבחון באופן אישי את המזרון עליו המליצו לכם.

מזרונים – קשר לטווח הארוך
מזרונים מחזיקים בממוצע כשמונה עד עשר שנים, ולכן יש להתייחס לקנייתם כאל השקעה לעתיד: העלות עשויה אמנם להיות גבוהה, אך היא תשתלם בהחלט בטווח הקצר והארוך כאחד. מכיוון שמזרונים משפיעים באופן ישיר על איכות השינה והבריאות, כדאי לוודא כי הם נרכשו לא רק מתוך התעקשות על מחיר נמוך בלבד. כדאי בהקשר הזה, לערוך סקר שוק ואף לרכוש את המזרון גם בחנויות מקוונות כיוון שתודות לחסכון בפערי התיווך מחירי המזרונים בחנויות אלה נמוכים יותר בדרך כלל והדבר מאפשר לכם לרכוש את מזרון טוב ביותר במסגרת התקציב האישי שלכם.
בהצלחה!


המאמר נערך ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו www.aef.co.il .
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.
AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il

מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער





www.aef.co.il/categories/16751


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]