חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Exodus-the atrocity exhibition - אקסודוס





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אתרים בניית אתרים עיצוב אתרי אינטרנט עיצוב אתר

נושא המאמר: העלמותו ההדרגתית של פלאש בעיצוב אתרים
מאת: שקדים עיצוב אתרים   שמור מאמר למועדפים

אם רוצים ללכת על עיצוב אתר מפציץ מבחינה ויזואלית, המשלב אינטראקטיביות מורכבת יחד עם גרפיקה מרשימה, הדרך היחידה להשיג זאת היא באמצעות טכנולוגית פלאש, נכון? ממש לא! הודות להתפשטותם של חידושים מרובים בדפדפנים העדכניים וספריות ה-javascript, כבר אין שום סיבה מוצדקת להשתמש בפלאש. עדיין יש לו מקום ברשת, אך לא במרכז הבמה של עיצוב אתרים באינטרנט.
פלאש הוא מוצר מסחרי היושב על גבי הדפדפן ומרחיב את הפונקציונליות שלו. בעוד שבעבר פלאש אכן חיפה על החסרונות של הדפדפן, הוא אינו מוסיף ערך רב לדפדפנים המודרניים. בימים הראשוניים של הרשת, הדרך היחידה להעביר חוייה עשירה על פני פלטפורמות ודפדפנים שונים הייתה באמצעות פלאש. כמו כן, CSS ו- javascript נתמכו באופן לא עקבי לחלוטין בדפדפנים הקיימים ולא היה אפשר לסמוך על תפקוד תקין שלהם. ככל שיותר ויותר אנשים בתחום עיצוב האתרים מגלים את יתרונות הסטנדרטיות של האינטרנט ומתחילים לעשות שימוש בחלק מהפיצ'רים של html5 ו-css3, נראה הרבה פחות אתרים מבוססי פלאש.
פלאש הצליח ישר עם צאתו לשוק והתפרסם במהרה. הוא התחיל מאפליקציה קטנה שיצרה אנימציות והפכה בין לילה לסביבת פיתוח בזכות עצמה. מפתחים ומעצבי אתרים יחדיו בחרו לרכז את השקעתם בתוכנה, לעיתים גם אם המחיר היה בידול והפרדה מהרשת הפתוחה. הרשת הוצפה באתרי פלאש, והסטנדרטים של הרשת לא איפשרו למעצבים ליצור את החווית אליהם התחילו המשתמשים לצפות.
כיום, הקו בין אתרים אשר פותחו בפלאש לבין אלו שפותחו באמצעות קוד תקני החל להטשטש. במבט ראשון, אפילו המפתח המוכשר ביותר יתקשה לפענח באיזו טכנולוגיה נבנה האתר מבלי להציץ בקוד המקור. רשימת האתרים המעוצבים ללא פלאש גדל בכל יום.
אנשים רבים מאמינים שהטכנולוגיה מאחורי הקלעים של האינטרנט צריכה להיות פתוחה ולא תחרותית כפי שהייתה בעבר. הציבור צריך להיות חופשי לצרוך וליצור מידע, מבלי להיות משועבדים להגבלות הרשיון של תוכנות דוגמת פלאש וטכנולוגיות אחרות השייכות לתאגידים.
יצירה והפצה של תוכן על ידי הסטנדרטים של הרשת היא לא רק הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר אלא גם תומך בחופש של רשת פתוחה לכל.


www.shkedim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שקדים עיצוב אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]