חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שינוי קריירה - נסו להיעזר במודל SWOT לצורך הערכת מצב אישית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוז גדות

נושא המאמר: מלחמה בלתי נמנעת באירן
מאת: עוז גדות, עו"ד   שמור מאמר למועדפים

ההיסטוריה, נהוג לומר, חוזרת על עצמה. אך מי היה מאמין שכה מהר לא נלמד את לקח השואה שעברה על העם היהודי ואת לקח המלחמות הרבות שעברו מדינת ישראל עד היום.

אירן מתעתעת בעולם כולו, לרבות בנשיא ארה"ב. אובמה אינו רוצה ואינו יכול לנהל מלחמה נוספת כפי שנוהלה בעירק, הן מן הנימוק הכלכלי והן מן הנימוק המדיני. כיום, העולם המערבי מנסה לעטות על עצמו לבוש של נמר בעל שיניים חדות אך אינו אלא חתלתול של נייר, עייף ונטול שיניים.

ככל שההתנהלות העולמית תימשך, סביר להניח שאירן תגיע אל המטרה ותשיג את הנשק הגרעיני. הלכה למעשה, היא כבר עם היכולת לייצר את הפצצה ונותרה לה רק ההחלטה האופרטיבית ליצרה על-מנת להפגין לעיני העולם המשתאות את כוחה הגרעיני כפי שעשתה צפון קוריאה.

מדינת ישראל היא מדינה צעירה, למודת מלחמות עד תשישות. היא עייפה ואינה יכולה לחשוב על מלחמה נוספת. היא אינה רוצה וספק אם בכלל היא יכולה לתקוף את אירן באופן שישים קץ להתחמשותה הגרעינית של אירן – כפי שנעשה בתחילת שנות ה-80' בעירק. עם זאת, חשוב להבין כי הכתובת שעל הקיר אומרת שמלחמה עם אירן היא רק עניין של זמן, כך גם המלחמה עם החיזבאללה. בסיבוב הבא המנצח יהיה רק מי שיפתיע ראשון ומי שבחוכמה יערים על האחר.

6 מיליון יהודים חיים במדינת ישראל כיום – שעומדים בקרוב מאוד להיות מאוימים בנשק גרעיני וזאת כבר החל ובמהלך השנה הקרובה. מאזן הכוחות העולמי הולך להשתנות וזאת אם לא ישכילו מדינת ישראל ויתר המדינות הנאורות לעצור בכוח ומהר מאוד את התחמשותה המהירה של אירן. יש להדגיש כי גם עיכוב או דחייה של מרוץ ההתחמשות האירני יהיה הישג, ויהא בהישג זה בשורה טובה לעולם שיציבותו הכלכלית והביטחונית כעת הינה כה רופפת.

אני מציע למנהיגים על ההגה – נתניהו וברק - להעז ולתקוף את אירן מהר כל האפשר, אף אם יהא בכך סיכון של פתיחת חזית צפונית ודרומית. צריך לעכב ומהר את המבערים של הטורבינות שמייצרות את הצנטריפוגות שמעשירות את האורניום האירני – צריך לעצור את הרכבת הזאת – שאחרים לא עצרו בדרך למחנה ההשמדה אוושוויץ.

הזמן הוא המפתח להצלחה. מהר ככל שניתן. לנו ברור כי אירן לא רוצה בגרעין אלא על-מנת להשמידנו. אנו איננו זקוקים לדבר כדי להבין שאירן לא תיעתר מרצון לחדול מהתחמשותה הגרעינית. ברגע שתהיה לאירן היכולת הגרעינית היא לא תהסס להשתמש בה נגדנו. לנו ברור כי לקח השואה הוא שאיננו יכולים לקחת עוד סיכונים מיותרים בהקשר לגורלם של 6 מיליון יהודים שנותרו ואשר עשויים להימחק בלחיצת כפתור בודדת.

העיכוב כעת – מיותר. יש לצאת אל המלחמה הזאת מתוך תובנה ברורה שהיא איננה נמנעת ויפה שעה אחת קודם.

בפרוס השנה החדשה, צריך לשנס מותניים מול האתגרים הכבדים שעומדים על כתפיה של מדינת ישראל. המציאות היא קשה מנשוא, הן במישור הכלכלי של חיי היום יום ומעל לכל במישור הביטחוני.

הפלשתינים בעזה – אינם רוצים בשלום. הם אינם בשלים לשלום. הם לא יאפשרו להשיג שלום עם אבו מאזן. הפוליטיקה הפנימית של הפלשתינים נמצאת במצב שמלחמה יכולה רק לשפר את עמדותיהם ואין להם מה להפסיד שכן מדינה כבר מובטחת להם.

אין פתרונות של קסם במזרח התיכון – את זה עדיין לא הבינו ולא יבינו אלא לאחר שיהיה מרחץ דמים כפי שהיה באירופה לפני 60 שנה ויותר. המלחמה היא בלתי נמנעת וכדאי להיות מוכנים לה.

www.ozgadot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוז גדות, עו"ד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]