חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורטיזול כהורמון אנטי דלקתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציוד סאונד סאונד מקצועי לימודי סאונד סאונד

נושא המאמר: 10 דרכים לשמור טוב יותר על ציוד סאונד
מאת: יותם מלחי   שמור מאמר למועדפים

כבר קרה ששמענו כאן על מגברים שרופים, מנורות וכ'ו. וכל פעם מחדש תוקפת אותנו התחושה שעם קצת ידע, ניסיון והטמנת עקרונות עבודה ברורים היה ניתן למנוע אחוז גדול מאוד מהתקלות האלה.
הנה כמה טיפים פשוטים שיכולים להאריך משמעותית את חיי הציוד שלכם. שעות, חודשים ושנים רבות.

טיפ 1- כיבוי והדלקה :
כיבוי והדלקה נכונים של מערכת יכולים להוות גורם משמעותי מאוד בהארכת חייו של הציוד.
הדלקה - כשמדליקים את המערכת יש להדליק את כל הציוד האלקטרוני ,מיקסר, מעבדי קול וכל מה שבדרך ורק אחרי זה את המגברים וזאת כדי לחסוך רעשי הדלקה, רעשי חשמל ושאר רעשים שעשויים לשרוף לנו איזה רמקול וכמו כן לבדוק שאין איזה תקלה בדרך.
כיבוי - ממש כמו ההדלקה רק הפוך נכבה קודם את המגברים ואז את שאר הציוד.

דבר שני, הכנה לאחסון :
לפני שאתם משאירים כבלים זרוקים על הרצפה, או 'משטח עבודה' מבולגאן, תחשבו על העבודה הבאה, תחשבו על אורך (ואף אורח) החיים של הציוד. קיפול נכון יוביל לתפקוד ראוי וגם קצת נחת מבחינת הארגון שלכם.

נקודה שלישית - היכן לשמור את הציוד :
ציוד יקר דורש הגנה יקרה. לפעמים חוסר ההגנה הזאת עלול להפיל אותך. תבזבז כמה שקלים נוספים על ההשקעה הראשונית שלך - זה הכרחי.

מס' 5 - וודאו לאן אתם מחברים את הציוד שלכם
ישנם מקומות, אין מה לעשות, שהשקעים ובכלל התשתית החשמלית בהם גרועה. אל תחכו שהציוד שלכם יעלה עשן או יפסיק לתפקד אחרי שהתחברתם, אספקת חשמל לא יציבה למכשיר עלולה להרוס אותו! אלו, לדעתינו, הם הצעדים שניתן לנקוט בשביל למנוע את זה:
קיימים מוצרים שתכליתם היא להציג את תאימות המוצר שלכם למתג, או זרימת החשמל בשקע. הם זולים ורצוי מאוד לרכוש אותם לעתיד.

מס' 5 - המגביל
במידה ובמעבד שלכם לא קיימת האופציה של הגבלת עוצמת השמע, השקעה בקניית לימיטר היא הגיונית ומשתלמת.

טיפ 6 - חכו שיתקרר
אם סיימתם כרגע לעבוד עם נורות הלוגן, או כל נורה שמתחממת - אל תקפלו אותן ישר! בתוך הנורה ישנם חומרים שכשבעודם חמים עלולים להתנתק ולהקרע. תעשו טובה לעצמיכם ולנורה ותחכו עד שהיא תתקרר בשביל שבפעם הבאה שתעבדו איתה היא תפעל..

מס' 7 - מחקר רכישה!
אל תקנו כלום לפני שניסיתם אותו, שמעתם אותו, קראתם עליו. כמו כן חשוב מאוד לקנות לפי הצורך האמיתי.. למשל, נאמר ועבודתכם הנוכחית מסתכמת במסיבות ביתיות שכאלה או אפילו טקסים בבתי ספר, ונתקלתם במערכת מעולה של חברת שם כלשהי. האם המטרה, שהיא העבודה, בעצם מצדיקה את האמצעים? 'האם במקום המערכת הזאת אני יכול להסתפק בשתי פרוטקים? (משגע אותי מה המילה האמיתית!!! פרוג'קטים??)', אל תפסיקו לשאול את עצמיכם שאלות כאלה שנובעות מצורך. זה עלול להניב תוצאות יותר טובות ואפילו לחסוך ממכם הוצאות גבוהות...

מס' 8 - לאט לאט..
אין מה למהר. תתכננו את הזמן שלכם כך שבמסגרתו תוכלו לוודא ששום דבר לא ישתבש..

נקודה תשיעית - פרה פרה
גם אם המשכורת גבוהה, סרבו לעבודות שעלולות להיות גדולות על המערכת שלכם.
עבודות בסדר גודל רציני שכזה צריכות ציוד מתאים. אם אין לכם אותו אל תטפסו גבוה מדיי, זה יכול לשחוק לכם את המערכת.

טיפ 10 - אל תנסו!!!
לכל מוצר יש הגדרות יצרן. בשום אופן אל תחרגו מהן. כל מיני ניסיונות הזויים ללא ידע אמיתי לגבי יכולותיו והספקו של המוצר הן בדיוק מסוג ההרפתקאות שאתה רוצה להימנע מהן. קח נשימה וקרא את החוברת המצורפת, או הרם טלפון למי שסיפק לך את המוצר . הציוד שלך יקר וחשוב מידי.

אלו היו כמה טיפים מניסיוננו, מאוד מקווים שעזרנו. בכל מקרה אם יש ספק אז אין ספק. עוצרים לומדים ואז ממשיכים... כאשר מקור פרנסתכם הוא מרכז העניין אי אפשר ליהיות זהירים מידי

www.mlshop.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יותם מלחי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]