חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 סודות למראה צעיר יותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיטת NLP דמיון מודרך NLP דימיון מודרך

נושא המאמר: שיטת NLP לסיוע במציאת זוגיות
מאת: מירה סול-אליעוז, מנהלת קסם השינוי, מדריכה ומאמנת NLP ו- דמיון מודרך   שמור מאמר למועדפים

רוב הזוגות שמגיעים לקסם השינוי אומרים שהם רוצים זוגיות ואפילו רוצים מאוד, אז למה זה לא קורה להם? התשובה לכך לפי שיטת NLP נובעת מכך שמה שאנו אומרים בחוץ, אינו משקף את כל האמת הפנימית שלנו.

לפי שיטת NLP, מאחורי המילים הנאמרות נמצאות אמונות, דעות וחוויות שספגנו והפנמנו במהלך השנים בשהותנו בבית ההורים, מהכרויות עם בני משפחה, חברים ואפילו מדמויות בסרטים. שיטת NLP גורסת כי אמונות אלו כוללות בתוכן אמירות שנאמרו, תחושות, מראות שראינו, שהפכו בתוכנו לחרדות, פחדים ואכזבות שאליהם נחשפנו וכיום הם מונעים מאיתנו להאמין ביכולתנו למצוא זוגיות ואהבה וחוסמים את הדרך לכך.

כאשר מסתכלים בעזרת כלי NLP על המשמעויות שמאחורי המילים אנו יכולים לראות כי לעיתים מחפש הזוגיות אינו מחפש רק זוגיות אלא הוא מגיע עם רשימת מכולת המהווה מבחינתו את הזיווג הרצוי והמושלם – את הפנטזיה אותה מוכרת לנו התקשורת והמדיה.

במפגשי טיפול בשיטת NLP נעשית בדיקה ראשונית האם באמת האדם רוצה זוגיות, מהי זוגיות בעיניו וכיצד הוא רואה את עצמו ואת בן/בת הזוג בזוגיות. אחד הדברים שמטפלים בשיטת NLP מה היו טיבן של מערכות יחסים בעבר והסיבות לכישלונן. חשיפת המערכות מאפשרת להגיע לפתיחות ולקבלת פרופורציות של המצב העכשיוי תוך ראיית ויצירת המצב הרצוי.

גרושים ואלמנים שחוו פרידה כואבת או אובדן, חשים לעיתים פחדים ועכבות המונעים מהם להיפתח לזוגיות חדשה.

שיטת NLP גורסת כי ניסיונות קשים גורמים לנו לחסימה ויתכן כי מערכות יחסים רעות בעבר גורמות למטופל לפחד וסגירות מתוך הגנה עצמית ומחליפות את הנכונות לקשר בביקורת, שיפוטיות וחוסר אמון שמונעים חיבור אמיתי וקרבה.

מטפלים בשיטת NLP מכירים בפחדים וחששות שעטופים מתחת לפני השטח ועל כן נעשה בירור מהי זוגיות עבורו? מה ה"מחיר" וה"רווח" ביצירת זוגיות. מטפלים בשיטת NLP יכולים לשים את האצבע על הגורמים התוקעים והמונעים מהמטופל לחוות זוגיות מתקנת ולסייע לו להגיע לשם.

השאלות אותם מציגים מטפלי NLP הן שאלות שכל מי שנכנס לזוגיות אולי שאל את עצמו בשקט – על מה אצטרך לוותר כשאצור זוגיות? האם אצטרך לוותר על החופש, השקט, על הרצונות שלי בשם ההתחשבות? האם התמורה בדמות האהבה, החברות השיתוף והתמיכה מפצים על כך.

לשם טיפול בסיטואציה שיטת NLP מבצעת ניתוח מצבי עבר, בניית אמון, ויצירת פתיחות חדשה למערכת יחסים כנה פתוחה ואמיתית. שיטת NLP כוללת תהליכים לשחרור מתלות אהבה מהעבר, שחרור מהתנהגויות אובססיביות, קונפליקטים והתלבטויות, כל זאת לצד חיזוק הביטחון העצמי, חיזוק וייצוב האישיות, ללא תלות באחר.

על פי שיטת NLP הדעות נמצאות בתת מודע בשיחה מעמיקה מגיעים למקומות שלא חשבו עליהם ופתאום רואים ומגלים דברים שאף פעם לא היו מודעים אליהם.
שיטת ה-NLP גורסת כי כולנו מהדהדים כלפי חוץ את מחשבותינו ורגשותינו ובהתאם לכך ממגנטים אלינו את המציאות החיצונית. ככל שנהיה פתוחים לאהבה עצמית ככל שנאמין יותר בעצמנו, כך נוכל להדהד זאת החוצה ולהיפתח לאהבה חיצונית, הבן/ת זוג המתאים ביותר לרצונותינו יגיע.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירה סול-אליעוז, מנהלת קסם השינוי, מדריכה ומאמנת NLP ו- דמיון מודרך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]