חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שגיאות נפוצות של אנשי מכירות – הנחת הנחות וסטראוטיפים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דימיון מודרך דמיון מודרך NLP קורס NLP

נושא המאמר: היפנוזה, דמיון מודרך ו- NLP כשיטות לטיפול בפוביות
מאת: מירה סול-אליעוז   שמור מאמר למועדפים

רשימת הפוביות ארוכה מאוד וכמעט לכל אדם יש את הגורם שעשוי לעורר אצלו את תסמיניה הלא נעימים של הפוביה: פחד משתק הגורם לחרדה עמוקה המתבטאת בתסמינים פיזיים כגון דופק מואץ, הזעה וחוסר יכולת לדבר או לשתף פעולה. הפוביה משבשת באופן ניכר את חיי הלוקה בה. פוביות מהוות את אחד התחומים בפסיכולוגיה המגיבים בצורה חיובית ביותר להיפנוזה, דמיון מודרך ו- NLP.

עולם הרפואה גילה כבר לפני שנים את נפלאות שיטת הדמיון מודרך ו- NLP וממשיך לחקור את הנושא בכדי לשכללו ככל האפשר. מחקר שהיווה פרויקט משותף בין המכון הפסיכיאטרי ובתי החולים בת'לם רויאל ומאודזלי בלונדון ערך השוואה בין היפנוזה עם הקהיית רגשות שיטתית שהינו הטיפול הנפוץ ביותר בפוביות בו המטופל נחשף לגורם הפוביה שוב ושוב בתוספות הולכות ועולות עד שהוא לא מוטרד יותר מהפוביה. מחקר זה השווה בין שתי קבוצות מטופלים שקיבלו סוג אחד או אחר של טיפול והחוקרים הסיקו שגם דמיון מודרך וגם NLP הביאו לשיפורים משמעותיים בנבדקים ועל כן הומלצו כיעילים למאבק בפוביות.
במאמר בירחון הרשמי של האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים שני פרופסורים במחלקה לרפואת ילדים בביה"ס לרפואה של אוניברסיטת ייל קבעו כי הם ממליצים על השימוש ב- NLP ובהיפנוזה כתוספת לטיפול בכאב הפיזי ובחרדה, פוביות והפרעות כאב כרוניות נוספות. בנוסף טוענים המחברים כי לימוד ילדים היפנוזה עצמית הינה רבת ערך מאחר ודבר זה מעניק להם תחושה של שליטה ומציינים כי יש ללמד הורים תהליך זה גם כן, מאחר ותפיסות שגויות שעשויות להיות להם לגבי היפנוזה ו- NLP עשויות להפריע להתקדמות הילד.

דמיון מודרך ו- NLP (תכנות ניורו-לשוני) הינו תהליך תרפיוטי שפותח באוניברסיטת קליפורניה סנטה קרוז המשלב טיפול קוגניטיבי ומחקר לשוני והינה דרך יעילה ביותר לטיפול בפוביות מאחר והיא מבצעת החלפה בין תהליכי המחשבה השלילית על מושא הפוביה במחשבות חיוביות. במחקר באוניברסיטת מיאמי אשר בדקה דמיון מודרך ו- NLP כחלק מסשנים של מטיפול קבוצתי או פרטני למטופלים הסובלים מפוביות כל הנבדקים בשתי הקבוצות דיווחו על שיפור משמעותי כתוצאה מיישום דמיון מודרך ו- NLP. מחקר נוסף שנערך על ידי אוניברסיטת קנזס סיטי מיזורי מצא כי דמיון מודרך ו- NLP פועלים מהר יותר ובאופן אפקטיבי יותר משיטות אחרות בטיפול בפוביה מנחשים.

בירחונים רפואיים מקצועיים מדווח כי דימיון מודרך ו- NLP, בשילוב טיפולים מרגיעים אחרים כגון נשימות עמוקות והרפיית שרירים פסיבית סייעו להפחית במידה ניכרת פחד ממחטים בקרב מטופלים לפני ניתוח. נוסף על כך, השפעות הדמיון המודרך שבוצע המשיכו גם לאחר הניתוח ואפשרו למטופלים לישון טוב יותר. ההוכחות המצביעות על כך שדמיון מודרך ו- NLP מהווים אחת הדרכים היעילות ביותר לפוביות מכל הסוגים רבות ובעקבות מחקרים האקדמיים אף מקבלות משנה תוקף. לאנשים הסובלים מפוביות שונות ומשונות זוהי מחשבה מעודדת מאחר ובמקום לבזבז חודשים בטיפולים יקרים ישנן דרכים שימושיות שמציעה שיטת ה- NLP שכל אחד יכול לבצע ברגע זה בכדי להשתחרר מעולה המעיק של הפוביה.

www.kesem-hashinuy.co.il/content.php?id=48


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירה סול-אליעוז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]