חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על אחת כמה וכמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




NLP ומערכות יחסים  קורס NLP שיטת NLP
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דמיון מודרך קורס NLP שיטת NLP דימיון מודרך

נושא המאמר: NLP ומערכות יחסים
מאת: מירה סול אליעוז   שמור מאמר למועדפים

מן הידועות הוא כי הבסיס למערכות יחסים הוא תקשורת תקינה. כאשר אנו מתכוונים לתקשורת תקינה אנו מתייחסים ליכולת של בני הזוג לפרש את דבריו של האחר תוך שמירה על הכוונה המקורית שלהם, אך מסתבר כי מדובר בפעולה קשה מכפי הנראה. על פי שיטת NLP הסיבה לכך היא שלכל אחד מאיתנו מערכת של אמונות, דעות והקשרים אסוציאטיביים שדרכם עוברות המילים פענוח והוא שמעניק להם משמעויות שונות.
לרגל ט"ו באב, חג האהבה, ובכדי לחזק קשרים קיימים בכלל, NLP מציע מספר כלים לשיפור והטבת מערכות היחסים. כי אין מתנה טובה יותר לקשר מאשר תקשורת זוגית תקינה והבנה הדדית. חוסר ההבנה לא מתחיל בשלבים הראשונים של הקשר אלא מתפתח בהמשכו. בכדי ליצור תשתית חיובית לשינוי כדאי להרהר בתחילת הקשר ולגלות מחדש מהם הדברים שנמשכנו אליהם בבן הזוג ומהן הסיבות שבגללן בחרנו בו כבן הזוג שלנו. NLP מעניק חשיבות רבה להקשרים, לאמונות ולערכים ומכיוון שבני זוג שונים מגיעים מרקע שונה ומחוויות מעצבות שונות עליהם לאמץ תפיסות שיסייעו להם להבין את האחר ואת גישתו. בכל מערכת יחסים קיימים קשיים וחוסר הבנה, אך זיהויים והיכולת לדבר עליהם יוצרת את השינוי הנדרש בכדי לשפר את מערכת היחסים.
באמצעות NLP בני הזוג לומדים כיצד להביע את תחושותיהם ורצונותיהם ומונעים תקריות לא נעימות של חוסר הבנה כמו במקרים בהם אחד מבני הזוג חוזר עצבני ולא מעוניין לשוחח בעוד בן הזוג השני מעוניין לסייע לו לפרוק – הצרכים מתנגשים ובמקום הערכת מחווה של רצון טוב, וניסיון להמנע מהשלכת כעסים על בני הזוג קיבלנו את התוצאה ההפוכה. על פי שיטת NLP המצב אף עשוי להחמיר אם הוא חוזר בתדירות גבוהה כיוון שאז נקשר את ההרגשה הרעה לבן הזוג.
מערכות יחסים הם עסק בעייתי מההתחלה כיוון שגברים ונשים חושבים באופן שונה ומתמודדים אחרת עם בעיות, אך כאשר מגיעים למערכת יחסים מתוך רצון לשנות את בן הזוג, למערכת היחסים אין סיכוי. לפי ה- NLP בכדי שמערכת יחסים תצליח, על שני הצדדים להשתנות, להתגמש וללמוד את שפתו וכוונותיו של האחר. כך ניתן להפחית את החיכוך מחד, ואת איבוד תחושת האינדיבידואליות מאידך. הפכים אמנם נמשכים, אך הם אינם מסוגלים לקיים מערכת יחסים טובה כיוון שעל פי שיטת NLP לכל אחד מהם דרך אחרת לגמרי שבה הוא רואה את העולם, וההתנגשות בין הדרכים הללו עשויה להביא לפיצוץ מהיר.
על פי ה-NLP הדברים החשובים ביותר להצלחה של קשר הם להתנהג ולחוש בו בטבעיות, ולהרגיש נפלא לגבי מי שאנחנו. מצב זה יוצר נחשקות כלפינו ויחס חיובי כלפי העצמי המתבטא באופן ההתקשרות שלנו עם אחרים. בכדי להשיג מערכות יחסים טובות יש להקשיב לבן הזוג כפי שהיינו רוצים שיקשיבו לנו ולנסות באמת להבין את כוונותיו. NLP מתבסס על כך שהתקשורת הטובה ביותר נוצרת על ידי שימוש במילים שבהן נוטה בן הזוג להשתמש, המאפשרת לנו להיות וודאים שהמסר יעבור לשומע ללא עיוותים. לפי NLP עליך לאהוב את עצמך בכדי לאהוב אחרים ועל כן חשוב להכיר בערך של העצמי ולטפח אותו בכל יום ובפרט בחג האהבה כיוון שהוא חלק מההשקעה בזוגיות.
תקציר: לרגל טו באב, חג האהבה, ובכדי לחזק קשרים קיימים בכלל, NLP מציע מספר כלים לשיפור והטבת מערכות היחסים. כי אין מתנה טובה יותר לקשר מאשר תקשורת זוגית תקינה והבנה הדדית.

www.kesem-hashinuy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירה סול אליעוז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]