חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מכירות קבוצתיות – למה זה משתלם לכם - מכירות קבוצתיות - מכירות פומביות - מכירות פומביות באינטרנט - מכירות קבוצתיות באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הארכת שיער הלחמת שיער תוספות שיער טיפוח שיער

נושא המאמר: טיפוח שיער מולחם
מאת: דויד יושבייב   שמור מאמר למועדפים


עשיתן מה שחלמתן עליו זמן רב – מילוי והארכת שיער, בזבזתן זמן וכסף אבל התוצאה שווה את הכל! כיצד לשמור על כל התוצאה הנפלאה הזו ולקבל הנאה מרעמת השיער החדשה? כיצד למנוע קירזול של השיער, נשירה של התוספות ודברים נוספים שיכולים לקרות בעקבות הארכת שיער. כיצד לחפוף, לסרק וכיצד לישון? בנושאים אלה תמיד קיימים אי הבנות רבות. ולהלן כמה הבהרות חשובות...

איך מסרקים את השיער

באם הארכת השיער נעשתה בצורה מקצועית ועל ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, לא יכול להווצר נזק מסירוק השיער לעיתים קרובות. יחד עם זאת, חייבים לעשות זאת על ידי שימוש במברשת מיוחדת הבנויה בצורה ייחודית אשר אינה נוגעת בחיבורים של תוספות שיער. אותה תמיד ניתן לרכוש אצל מעצב השיער.

איך חופפים את השיער

לחפוף את שיער ניתן כמה פעמים שצריך אבל יחד עם זאת עליכן לשמור על מספר חוקים.
בחפיפת השיער אין לרחון קדימה, בשביל למנוע קשרים שיכולים להווצר כתוצאה מהרחינה. יש לחפוף את השיער עם שמפו מיוחד ועדין אשר אינו מכיל חומרי בסיס. באם אתן משתמשות בקונדישנר או מסיכות לשיער, חשוב מאוד שלא יגיעו בשימוש לשורשים או מקומות חיבור התוספות, יש לשים אותם רק על קצוות השיער.
בחירת החומרים לטיפוח תוספות השיער תשאירו למעצב שלכן. הוא יקח בחשבון את מבנה שיערכן והסוג ,שיטת ההלחמה והתסרוקת הסופית שהתקבלה.

איך ישנים ברוגע

כאשר הארכת השיער נעשתה בשיטה הקראטינית - קפסולות הקראטין המחברות את קצוות השיער כל כך זעירות, שהדבר מאפשר גמישות ואלסטיות כמעט טבעית של שיער.
כתוצאה מכך, אין אי נוחות בשינה. יחד עם זאת, מאוד חשוב לא לאפשר יצירת קשרים וקרזול השיער, לפיכך לפני השינה יש לאסוף את השיער לקוקו אבל לא לקשור אותו חזק מידי על מנת לא להפעיל לחץ על מקום חיבורי התוספות.

יש לטפח את השיער המולחם שכן הוא מהווה חלק בלתי נפרד משיערכן הטבעי. אל תשמעו בעצות אנשים אקראיים, ואל תחששו לשאול את מעצב השיער שלכן אם לא הבנתן משהו או שכצצו שאלות חדשות. רק הוא עומד באחריות שמאחורי עבודתו. אל תשכחו לבקר פעם בחודש בסלון בטיפול משמר, הנדרש על מנת להמשיך ולתת לשיער מראה נפלא לתקופה ארוכה כה שיותר.









www.davidy.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דויד יושבייב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]