חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בכל אחד נמצא את האנאפרונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: נשים במאה ה 21: הקושי והאתגר ואמנות הנינג'יצו כפתרון אפשרי
מאת: עופר כהן    שמור מאמר למועדפים

הקושי והאתגר ואמנות הנינג'יצו כפתרון אפשרי המציאות של תחילת המאה העשרים ואחת היא מציאות פרדוכסלית עבור כל אדם ובאופן ספציפי עבור הנשים. מצד אחד, זהו עידן של פתיחות ומיקסום אפשרויות שלא היה כמותו בעולם עד כה, במישור הרוחני, התרבותי, החברתי ו/או הטכנולוגי.

מעולם לא היו לנשים אפשרויות לנוע, ללמוד לעבוד, לחגוג את נשיותן וחייהן כפי שיש להן כיום. מצד שני זהו עולם של לחצים פסיכולוגיים, ניכור וחוסר בטחון כלכלי, רגשי ופיזי. זהו גם עולם שבו חיים שלווים עלולים להפוך לסיוט כאשר איומים ביטחוניים שנדמים לנו רחוקים כמו היו מפלנטה אחרת חודרים פתע פתאום לחיינו והופכים להיות מלחמה וטרור, או שאנחנו נהיים לפתע קורבנות בפועל או בפוטנציה של אלימות ותוקפנות ממוקדת ואישית מאד כלפינו.

הניגוד בין המצבים מוקצן מאד. השינוי הפתאומי הוא מאפיין חריף. הלחצים והסכנות מתרחשים בו זמנית ועומדים כניגוד משווע לאפשרויות הרבות לאין ספור של סגנונות חיים, בילוי, לימוד ועבודה ולהישגים הטכנולוגיים והמדעיים ולשאיפתו הטבעית והבסיסית של האדם לחיות את חייו בשקט ובאושר. האישה היום עומדת בפני הצורך להיות כמעט אישה ביונית.

עליה להצליח להיות:

משכילה ותרבותית.
להראות צעירה יפה ומושכת.
רואת עולם ובעלת יכולת תנועה ויכולת להיות עצמאית ולהסתדר לבדה בעולם.
נועזת, פורצת גבולות, מגשימה את עצמה, את מיניותה והחופש שלה.
להשיג אהבה זוגיות וחברות.
להקים משפחה ולקיים מסגרת ביתית.
להיות אימא טובה, בת ואחות.
להצליח מבחינה כלכלית ו/או בתפקידיה במקום העבודה.
להיות מעורבת בקהילה ובחברה.
למצוא את האני האמיתי להגיע לאושר פנימי, שלווה והגשמה רוחנית.
כלומר לתיפקודים המסורתיים מתווספים תיפקודים חדשים, אך מסגרת הזמן נשארת כשהייתה, יממה אחר יממה בת 24 שעות בלבד, והדרישה העצמית והחברתית לתיפקוד נאות או מיטבי לא פחתה. אז מה עושים?

אחד הפתרונות המוצלחים למצב הוא ללמוד לפתח את העוצמה והשקט הפנימיים. להשיג שקט ריכוז ומיקוד בתוך הסערה. אמנות הלחימה נינג'יצו מאפשרת לאישה להשיג יכולות אלו, כיוון שבאמצעות אימוני הנינג'יצו יכולה אישה להגיע לביטחון עצמי לשלווה נפשית ולעוצמה גופנית ואישיותית שיסייעו לה להתמודד, לנצח ולהמשיך את מסלול חייה בעולם המורכב והדינמי בו אנו חיים.

אודות הכותב:
עופר כהן, MA, דאן 8 בנינג'יצו, שידושי, מלמד הגנה עצמית לנשים, מורה לטאי צ'י, מחבר הספר טאי צ'י ועוד אוצרות שבהוצאת הצוק הכחול
מלמד באיזור המרכז
תלמידם של דני וקסמן, דורון נבון וד"ר הצומי סנסאי ועוד מורים בארץ ובמזרח הרחוק
[email protected], [email protected]
http://www.ninway.com
http://www.tai-chi-book.com
http://www.zenki.com
http://www.blue-cliff.com

www.ninway.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]