חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דלקת אוזניים - המלצות לטיפול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצלמה משחק תיאטרון טלויזיה

נושא המאמר: תורת המשחקים
מאת: ענת ברזילי   שמור מאמר למועדפים

תורת המשחקים

מי שחי ונושם משחק ומעוניין לראות את עצמו על בטלוויזיה או בקולנוע, מתחיל את דרכו בבית ספר למשחק שמקנה כלים ומיומנויות להפוך את החלום שלו לקריירה אמיתית. לימודי משחק הם מסגרת המאפשרת למשתתפי הקורס הן להיחשף לתחום מבחינה אמנותית והן במה באמצעותה יוכלו לבחון בצורה אישית את יכולתם להפוך את תחום המשחק למקצוע.

ללמוד מהטובים ביותר
בית הספר למשחק פועל כדי להעניק לתלמידים טכניקות משחק מרכזיות, פרי ניסיונם המקצועי רב השנים של מורים ויוצרים מהטובים ביותר בישראל. תוכנית הלימודים בבית הספר נותנת מענה פרקטי לחלומם של תלמידי הקורס {להפוך לשחקנים|להיכנס לעולם המשחקשיעורים בבית הספר עוסקים בנושאים רלוונטיים לעבודת המשחק בתאטרון, בטלוויזיה והקולנוע.

למשל, הסטודנטים עוברים שיעורים תיאורטיים יחד עם קורסים פרקטיים: יסודות המשחק, דרמה לצד קומדיה ועבודה בשיטות הכוללות אימפרוביזציה. המורים בבית הספר מלמדים סדנות משחק מול מצלמה, תנועה ומשחקי תיאטרון, והתלמידים עוברים סדנות מיוחדות המכינות אותם למבחני במה ולמבחני בד.

מפגשים חוויתיים
בנוסף למפגשים במסגרת הלימודים, בית הספר מקיים סדנות אמן וימי העשרה בנושאים מגוונים למשל מסכות, פיתוח קול ושירה, משחק עם כלים פסיכולוגסטים (פסיכודרמה) וכדומה. במשך לימודיהם, התלמידים צופים בהצגות ומופעים המועלים בתיאטראות המובילים בישראל. לאחר כל מופע מתקיים מפגש עם יוצרי ההצגות והשחקנים. באופן זה, הצפייה בהצגה לחלק מתוך הלימוד. בנוסף, הלומדים מעלים בעצמם הצגות ומופעים. כך מטרת בית הספר היא לאפשר המשתתפים להתנסות ולצבור ניסיון בתנאים הדומים ככל הניתן לעולם אמיתי.

המצלמה ואתם
אחד הקורסים המושכים ביותר הוא משחק מול מצלמה – הן לטובת אלו המעוניינים לעבוד בטלוויזיה והן לטובת אלו המעוניינים בעבודה בתחום הקולנוע. בקורס זה המשתתפים עוברים הכרות עם מגוון רחב של מתודות משחק ואמצעים להביע את עצמם בכפוף למגבלות ויתרונות המדיום הקולנועי והטלוויזיוני.

למשל, תלמידי הקורס יעברו סדנאות לטכניקות להבעת רגשות, גם ללא מילים, שינוי בקצב המשחק וכיוצא בזה. עוד יילמדו תכנים העוסקים בשפת הקולנוע, כיצד מאפיינים דמות, איפור דמויות והלבשתן בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון.

הלומדים מתוודעים לקשר בין השחקנים, הבמאי, ועל האופן בו משפיעה המצלמה על היחסים ביניהם, ומתרגלים הרגלי עבודה נכונים כבר במהלך הלימודים. בין הנושאים הנלמדים: שפת גוף במשחק מול המצלמה, סוגים שונים של חזרות, התייחסות לדמויות שונות, הבנת טקסטים ברמות שונות, עבודה על מונולוגים ועל סצנות הכוללות מספר רב של משתתפים.



www.drama-school-il.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת ברזילי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]