חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גברים המשתמשים באלימות כנגד בנות זוגם - תיאוריה, סיווג וטיפול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ממצ'יק מיכל טלר יחסי ציבור עיצוב גרפי

נושא המאמר: טוב פת חרבה ושלווה בה מבית מלא זבחי ריב
מאת: מיכל טלר   שמור מאמר למועדפים

ההגדרה של יחסי ציבור היא: "מעשים טובים שמובאים לידיעת הרבים". מההגדרה הזו אפשר להבין שצריך שיהיו לנו שני מרכיבים. הראשון הוא מוצר טוב או שירות טוב שאנחנו נותנים (רצוי שיהיה מצוין), והדבר הבא הוא להביא אותו לידיעת הרבים. שני אלו קשורים אחד בשני קשר הדוק, ואחד לא יכול להתקיים ללא האחר.

קחו לדוגמא מצב, שבו יש לנו אדריכל מדהים, שיש לו את היכולת לקחת בית חרב ולהפוך אותו לארמון במינימום עלויות. אולם חוץ ממנו ומחבריו הקרובים, איש לא יודע על כישוריו אלה. כמה כסף, אתם חושבים, הוא יעשה בחודש?

מצד שני ניקח לדוגמא מדריך טיולים, שמאוד מודע לנושא יחסי הציבור ולכן הוא מפרסם את עצמו בכל מקום אפשרי. מוציא פליירים, כרטיסי ביקור, מספר לכולם עד כמה הטיולים שהוא מדריך הם “הדבר”. אולם הוא אינו מתמצא היטב במסלולים אליהם הוא לוקח את המטיילים שלו, מתייחס אליהם בקוצר רוח ולא נותן להם את השירות אותו הם ציפו לקבל. כמה זמן, לדעתכם, יעבור עד שיהיה מובטל מעבודה?

מכאן נובע החוק האחד לגבי יח”צ: ”לעולם אל תשתמש בשקרים ביח”צ”. אנשים מגלים את השקרים במוקדם או במאוחר, ובאותו הרגע איבדת את אמונם לתמיד דאג שיהיה לך מוצר טוב וספר את האמת לגביו לכמה שיותר אנשים ובכל דרך שעולה על דעתך.

באילו דרכים ניתן לעשות יח”צ לעסק שלך? בכל דרך אפשרית!

איך תעשה לעצמך יחסי ציבור טובים:
הופעה נאה. אתה מהווה סמל למוצר ו/או השירות שלך. הופעה יפה ומכובדת נותנת לך נקודות זכות אצל הלקוח. חיוך רחב וגישה חיובית משפיעה לטובה על הלקוח שלך ועל הערכתו אותך.

לקוחות מרוצים. הם אלו שעושים לך יחסי ציבור מצוינים. לאחר שהלקוח שלך קיבל ממך שירות או מוצר מעולה, והיה מרוצה במיוחד, הוא יהיה “שליח ציבור” שלך ויספר לכל מי שרק יבקש, איזה בעל מקצוע מהימן ומיוחד אתה.

סיפורי הצלחה. אותם לקוחות מרוצים ישמחו לכתוב את ההישג שהיה להם מהשירות שלך. סיפור הצלחה כזה, שמפורסם ברבים שווה יותר מכל מודעת פרסומת שתוציא. לקוחות פוטנציאלים, מאמינים הרבה יותר ללקוחות כמוהם מאשר לפרסום שלך.

הייה נתון יציב. ללקוחות שלך אין הרבה ידע בתחום בו אתה עוסק. אל תחשוש לחלוק איתם את הידע שיש לך. הם יראו בך נתון יציב שאפשר לסמוך עליו. אדם שיש לו תשובות לכל בעיה שיש להם בנושא. כאשר הם או חבריהם יצטרכו את השירות שאתה מספק, אתה תהיה הראשון שיפנו אליו. הם סומכים עליך.

תן מהידע שלך. דרך טובה עבורך לחלוק את הידע שלך עם הלקוחות שלך ובכך לעזור להם היא ע”י מגזין עסקי. כאשר הם מקבלים בצורה קבועה, כל חודש מגזין עם ידע מועיל, ודרישת שלום ממך, וכן סיפורי הצלחה, הם זוכרים אותך לטובה ויודעים שאתה מקור מהימן של ידע ומקצועיות.

שירות בשפע. אחרון אך לא פחות חשוב הוא סוג השירות שאתה נותן ללקוחות שלך. שירות בשפע הכוונה היא לשירות ברמה יותר גבוהה ממה שהלקוח ציפה לקבל, יותר גבוהה ממה שהוא שילם עבורה. אין ספק, הלקוח שלך ירצה לשוב אליך גם בפעם הבאה.

אם אתה מעוניין ששפע של לקוחות יציף אותך, תתחיל להכניס כמנהג את כל הסעיפים שלמעלה. כל אחד מהם חשוב עבורך! רובם אפילו לא עולים לך כסף, אך שווים זהב!
בהצלחה,
מיכל טלר
סטודיו ממצ'יק לעיצוב גרפי
קבלו יעוץ אישי חינם ליחסי ציבור טובים יותר לעסק שלכם.
לקביעת פגישה צלצלו 03-5514327

memchik.com/index.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל טלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]