חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה אנחנו בכלל חושבים מחשבות שליליות מלכתחילה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תריסים חשים תריסים תיקון תריסים תיקון תריס גלילה חש

נושא המאמר: פרגולות – סוגים, עיצובים, פרגולה חשמלית, פרגולה ירוקה
מאת: נתנאל שמואלי   שמור מאמר למועדפים


המוצרים שאנו נכיר היום- תריסים חשמליים-חלונות -ומוצרי אלומיניום
המאמר בא לשפוך אור ולתת מידע ,בנושא יצור תריסים , סוגי תריסים, שלבי תריסים,צבעי תריס גלילה חשמלי,מפסקי תריס גלילה רפפה,ארגזי תריסים,סוג מנועי תריס גלילה חשמלי, סוגי המתלים לתריס גלילה.
כדור הארץ שלנו צועד קדימה ומתפתח ואיתו מתפתחים גם שאר האביזרים והאלמנטים לשימוש האדם, שנותנים לנו נוחיות.בין המוצרים שמתפתחים ונותנים לנו: נוחיות ,צל,מסתור,מגן ממזג האוויר,או הגנה על הפתח ישנו מוצר שנקרא "תריס" ,
נכיר את הסוגים השונים שמות וצורת העבודה.
לתריס יש מספר סוגים והם: תריס זזה,שנכנס לכיס בודד,או תריס זזה שנכנס לכיס כפול, והתריס נפתח בצורת רפפה.
יש גם תריס רפפה אשר נגרר אחד על השני ונקרא תריס כנף על כנף והוא אינו מוסתר אלא בפתיחה רואים את חצי מהפתח של התריס.
יש תריס רפפה נפתח על ציר אחד ,ותריס רפפה נפתח החוצה על שני צירים שני כנפיים.כמובן שאפשר למצוא באותה וריאציה עוד מספר סוגי תריס רפפה, כמו תריס חשמלי מנוע קבוע ,וכולי.
ומה קורה עם התפתחות הטכנולוגית והזמן.
עם התקדמות הזמן האדם השקיע מחשבה, ופיתח את המוצר שנקרא תריס ,ולאור דרישת הדיירים והאדריכלים,יש שימוש רב בתריסי גלילה גם כאן תריסי הגלילה נחלקים למספר סוגים: תריס גלילה שמופעל בעזרת רצועה ידנית,והוא עשוי ממספר רב של חומרים, מפלסטיק,מאלומיניום, מעץ,ממתכת בצורת פח ברזל,אותם החומרים ישנם גם בתריס גלילה חשמלי,אשר מופעל בעזרת מנוע חשמלי שמורכב בתוך ארגז התריס למעלה.
לאיזה סוגים שונים נחלקים התריסים
תריסי גלילה חשמליים נחלקים למספר רב של סוגים ושימושים,תריס גלילה חשמלי לבתים על פי רוב עשוי משלבי אלומיניום,יש שלב אלומיניום משוך אשר מחורר אליפסית ,ושלב אלומיניום מוקצף שהוא מושחל ומחורר אליפסית,יש תריס אור שבפתיחה שאנו קובעים פתחי האור הם אופקים וישנם מספר סוגים של גודל פתיחה .יש תריס גלילה חשמלי רפפה ,אשר נגלל למעלה או למטה,ואנו קובעים את הפתיחה שלו בכול זווית רצויה בצורת רפפה,הוא המתקדם ביותר,נותן לנו את כניסת האור המרבית ביותר ,אך הוא גם היקר ביותר מבין כול סוגי התריסים החשמליים.
עוד התאמות
ישנם תריסי אלומיניום עם שלבים משוכים או בצורת שלב גלילה מפותל שמתאימים לחניות ראוה, תצוגה, תכשיטים, וכ"ו.
הכרת תריסים לתעשייה הקלה
לא נפסח בהכרת התריסים גם שימושם בצורת שלב פח ברזל מגולוון,לתעשייה הקלה וגם הכבדה.בתעשייה הקלה השלבים מגיעים מחוררים כדי לתת פתחי אוורור בזמן שאנו נועלים את הפתח וסוגרים את התריס גלילה. מכיוון שמה שמעניין את הקורא הם יותר תריסי גלילה חשמליים שמותקנים בבתים מכול סוג שהוא אנו נתמקד יותר בהם. בהרבה בתים פרטים כבר מותקנים תריס גלילה חשמלי בתוך זכוכית כפולה ואטומה שנקראת זכוכית בידודית,תריס זה הוא נאסף למעלה וגם למטה ,אינו מתלכלך,והזכוכית מבודדת גם מחום וקור.ולרוב זהו תריס ונציאני קל משקל ועדין .
נכיר גם את המעצב של הבית הוילון
בד בבד עם החידוש הטכנולוגי של התריסים, ובמקביל אליו ודומה מאוד יש התפתחות באותו הכיוון גם לוילונות באותה הווריאציה,כולל מנוע חשמלי שאוסף את הוילון, או מזיז אותו אופקית, או שנותן פתיחה בהזזה ימינה ושמאלה.
הגוונים השונים והצבעים בתעשיית האלומיניום והתריסים
מכיוון שהאנושות והאדריכלות הופכת להיות יותר נועזת גם הדרישה לצבעים של תריסי גלילה חשמליים רפפה ,גם הם נועזים יותר.אפשר כיום להשיג את החלונות, תריסים ,רשתות, בכול צבע וגוון,רק צריך לזכור שצבעים מסוימים מרגע ההזמנה לוקח להם זמן להגיע מהמצבעה,והמזמין צריך להתאזר בסבלנות עד מספר שבועות,תריסים וחלונות אשר הצבעים שלהם נמצאים על המדף היצור שלהם מהיר יותר ,וכמובן זול יותר.
נכיר גם את מרכיב המנועים
לא מן הנמנע שבמאמר קצר זה ,אנו נתעכב ונייחד מספר שורות גם לסוגי המנועים ,לא נציין שמות יצרנים רק נאמר ,שישנם כיום מספר רב של סוגי מנועים לכול סוג וסוג של תריס .
המנועים מותאמים ביחס ישר המשקל לפי גודל התריס גלילה חשמלי,משקל המנועים מתחיל מ10 ק"ג ועד 450 ק"ג כושר הרמה כמובן.
איכות דרישות מהמנוע-ומנוע מונע תקלות
ישנם בשוק מנועים שהם מדויקים על פי קו אורך מסוים עד לנקודה מסוימת בהרמת התריס,או בהורדת התריס, ישנם מנועים שהם חזקים מהרגיל ,יש מנועים שיש להם פיקוד אלקטרוני כולל הכיוון ,ומנועים פיקוד מכאני,וכיוון מכאני,יש כיום מנועים אשר בזמן הורדה נתקלים בהפרעה, אזי משתנה הזרם הקבוע ,ואז המנוע עושה פעולה הפוכה ומעלה את התריס גלילה חשמלי בכדי למנוע נזקים בעתיד.
סוגים שונים למפסקים עבור תריסי גלילה חשמליים
לקראת סוף המאמר לא נשכח להזכיר את המפסקים שמפעילים את סוגי התריסים החשמליים,יש מפסק מכאני רגיל קבוע בכול מצב לתריס גלילה, יש מפסק מכאני קפיצי לתריס החשמלי,אשר מצריך לעמוד וללחוץ עליו עד לגובה הרצוי שהוא מעט מעצבן את עקרות הבית .
היש חיישנים אשר יתפקדו כתחליף לנו
יש חיישנים של חום, קור, שמש, רוח ,אשר נותנים את הפקודה לתריס לפי צורכי הבית. יש כמובן שלטים ומפסקים אלחוטיים ,שנותנים נוחיות לדיירי הבית.
עוד עצה
כיום ניתן בזמן התקנת התריס להתקין מפסק ולחווט את המנוע ללא שבירת קירות.
לא נסיים את המאמר בלי להזכיר את יצור תריס גלילה חשמלי, חשוב מאוד הכללים והחוקים ,הנוסחאות,"לייצור תריס חשמלי" ויותר חשובה גם ההתקנה הנכונה של תריס גלילה חשמלי. בזמן יצור התריס יש לקחת בחשבון את צורת הארגז, גודל הארגז של תריס גלילה חשמלי,וכן המידות הנכונות של התריס והאם אין הפרעות ,וכן כיוון המנוע ..
עד לכאן קוראים יקרים,מעט מידע להכרת נושא וכול הקשור לתריסים חשמליים.נקווה ששפכנו אור על הנושא להנאת הקוראים .מבית מרכז תיקון תריסים חשמליים











www.trisey-glila.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתנאל שמואלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]