חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיול ג'יפים טאנה צפון תאילנד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון מוח סדנאות זיכרון

נושא המאמר: ...
מאת: אסף שרון   שמור מאמר למועדפים


אימון מוח – כל העובדות

אחרי שנים שדחיתם את זה סוף סוף התחלתם בפעילות ספורטיבית להגיד לכם שאתם מכוסים מכל הבחינות , לא?
כבר ידוע שבגילאים בוגרים יותר מתחילים להתעורר תסמינים של הפרעות זיכרון ברמות שונות.הדבר יכול להוביל בסופו של דבר סתם לשיכחה מרובה אך במקרים קשים יותר להתפתחות מחלת האלצהיימר.

הפרעות זיכרון ניתנות לדחייה ואף למניעה מוקדמת ע"י מה שנקרא - “ אימון מוח"
נשמע מוזר?
כיום מחקרים רבים הוכיחו שפעילות מוחית קבועה הינה בסיס מצויין לשיפור היכולות הקוגניטיביות שלנו בכלל ו שיפור הזיכרון בפרט.

אימון מוח יכול להתבצע באופן פרטי בבית בשימוש במשחקי זיכרון שונים, התאמה בין צורות אנליטיות מורכבות ועוד.

אך אימון מוח יכול להתבצע גם בדרכים אחרות פחות שגרתיות .

בשנים האחרונות עלו המון אתרי אינטרנט ותוכנות שונות שמספקות חדרי כושר" וירטואליים למוח בחינם ובתשלום. אחד מהמומחים הגדולים בתחום הוא ד"ר קוואשימה שאחראי למספר עצום של משחקים שעוצבו כמכון כושר למוח .
הפעילויות הן שונות ומגוונות ובינהן : קריאת ספרות קשה, פתרון בעיות מתמטיות ברמות שונות , ציור תמונות ובסוף השחקנים מקבלים ציון של "גיל מוחי" שמשקף את הביצועים שלהם.


סדנאות זיכרון

שיטה נוספת הסדנאות זיכרון שונות הנערכות במכונים המתמחים בתחום בארץ ובעולם. במכוני אלה המאמנים את היכולות הקוגניטיביות שלנו ניתן למצוא סדנאות שונות , קבוצתיות או פרטניות המרכזות שיטות וטכניקות ייחודיות לשיפור הפעילות המוחית .

ע"י סדנאות זיכרון ניתן לצמצם באופן משמעותי את הנזק שעלול להיגרם בשלבים מאוחרים יותר בגלל גורמים שונים שלא בהכרח תלויים בנו . הגורמים לבעיות זיכרון יכולים להיות :
תורשתיים , תזונתיים , לחץ , חוסר שינה ועוד גורמים רבים שאיננו מודעים אליהם ביומיום.

סדנאות זיכרון יועדו לאלו המעוניינים לשפר את זיכרונם ואף למנוע סיבוכים ביכולת זו שעלולים להיווצר בממרוצת השנים. בסקרים שנערכו על בסיס אנשים שחוו סדנאות זיכרון אלו רוב מרבית האנשים המליצו בחום על אימון מוח מסוג זה.



www.brainspa.co.il/default.aspx?siteid=144&pageid=7498&lang=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסף שרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]