חיפוש מאמרים

11735 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סידור סלסלות פרי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ד"ר גב כורסאות מזרונים שינה

נושא המאמר: העולם המהיר שבו אנו חיים היום משאיר מעט מידי זמן לשינה, דבר שהופך את המחסור בשינה למגפה כוללת הפוגעת...
מאת: ד"ר גב   שמור מאמר למועדפים

העולם המהיר שבו אנו חיים היום משאיר מעט מידי זמן לשינה, דבר שהופך את המחסור בשינה למגפה כוללת הפוגעת בשלווה ובבריאות של מליונים רבים. מחסור בשינה מצטבר מכך שישנים פחות ממה שצריך כל לילה. לאורך זמן מחסור בשינה יכול לגרום לבעיות רבות כגון דיכאון, אובדן זיכרון, השמנת יתר, לחץ דם גבוהה ומחלות לב.

ישנם גורמים רבים העלולים להפריע לאנשים לישון כמו שצריך כדוגמת כאבי כרוניים, דום נשימה בשינה, נסיעות, תרופות ועוד. בין אלו לחץ הוא אחד הגורמים הנפוצים לאובדן שינה, אך גם למזלנו אחד הפשוטים יותר לתיקון. רק לדעת איך לישון טוב יותר יכול להוריד מאיתנו הרבה בעיות.

שמונה טיפים לשינה מעולה:

1. שעת שינה קבועה: ללכת לישון ולהתעורר בשעות קבועות כולל בסופי שבוע וחופשות. דבר זה ישמור את השעון הפנימי שלכם בסנכרון, מה שיגדיל את הסיכוי לכך שתישנו יותר כאשר אתם אמורים לעשות זאת.
2. אימון גופני: להתאמן משפר את איכות השינה. נסו להתאמן ארבע - חמש פעמים בשבוע, למשך עשרים - שלושים דקות. אך כמובן אל תתאמנו קרוב לזמן השינה שלכם.
3. אל תשכבו ערים במיטה: להישאר במיטה כאשר אתם לא מצליחים להרדם יפריע למקצב השינה היומי שלכם ויגרום לכם לאסוציאציה שלילית כלפי המיטה שלכם. קומו ועשו משהו עד שתרגישו עייפים מספיק בשביל ללכת לישון שוב.
4. העריכו את המזרון שלכם: הרבה אנשים ממשיכים להשתמש במזרון שלהם לאחר שהוא איבד את הנוחות שלו וגם את התמיכה שהוא אמור לספק להם. החלפת מזרון ישן עם מזרון חדש ואיכותי בוודאות ישפר את איכות השינה שלכם.
5. הגבל את כמות אלכוהול, ניקוטין וקפאין: נסו להימנע מקפאין וניקוטין מספר שעות לפני השינה הם ממריצים ויקשו עליכם להרדם. אלכוהול לעומתם אומנם מרדים אך גורם לתבניות שינה בלתי יציבים וכך מפריע למחזורי השינה הסדירים.
6. אל תאכלו או תשתו לפני השינה: הגוף צורך הרבה אנרגיה על מנת לעכל אוכל, והעיכול יפריע לשנתכם. כמו כן שתיית נוזלים עלולה לגרום לכם לרצות לקום לשירותים באמצע הלילה.
7. זמן הרגעות: זמן שקט וגרוע לפני השינה יכול לעזור לכם להרגע, להרדם ולישון טוב יותר. אמבטיה חמה או קריאת ספר יכולים לסמן לגופכם שהגיע הזמן לישון. מדיטציה, ושיטות נשימה והרגעות שונות עוזרות לאנשים רבים להרדם.
8. שמרו על חדר השינה לשני שימושים: טלוויזיה קריאה ופעולות אחרות אינן מומלצות בחדר השינה, הן עלולות ליצור אסוציאציה נפשית שתגרור אתכם החוצה מהשינה. שמרו על חדר השינה לשינה וסקס בלבד.

אנשים שונים צריכים כמות שעות שינה שונות, מצאתם את הכמות האופטימלית עבורכם כאשר אתם קמים בבוקר מלאי אנרגיה ועם השקפה חיובית. יישום שמונת הטיפים שהוצגו פה יתרום לכם להשגת שינה מספקת דבר אשר ישפר את מצבכם הבריאותי ואת איכות החיים שלכם.

אתם מוזמנים לאתר ד"ר גב לגלות על מגוון כסאות, כריות שינה, כורסאות טלויזיה , מזרונים ועוד

www.dr-gav.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר גב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."