חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסיפור של גוגל the story of google ספר הסיפור של גוגל - ספר הסיפור של גוגל - google





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט הקמת אתר קידום אורגני שיווק מקצועי באינטרנט

נושא המאמר: שיווק באינטרנט הוא מושג שתפס תאוצה אדירה בתקופת השנים האחרונות. הבאז והביקוש למקצוע הזה "משווק אינטר...
מאת: רועי בן עמי   שמור מאמר למועדפים

שיווק באינטרנט הוא מושג שתפס תאוצה אדירה בתקופת השנים האחרונות. הבאז והביקוש למקצוע הזה "משווק אינטרנטי" הוא אדיר ובמיוחד בזמן האחרון. אך בגלל שהמושג מתפרס להרבה מאוד תתי קטגוריות ואף אחד לא יכול להיות מומחה להכל. אף אפשר אך ורק להמתחות באחד מהאספקטים השונים שלו ולקבל דעה כללית על השאר.

במאמר זה אנסה לסקור בקצרה את כל האספקטים שעונים על המושג "שיווק באינטרנט" בשביל שתבינו בדיוק עם מה אתם מתעסקים ומה אופציות הבחירה שלכם.

בניית אתר
הצעד הראשון בשיווק אינטרנטי, כשאתם מנסים לשווק עסק, מותג, אישיות מסויימת או כל דבר. אתם צריכים אתר שייצג אתכם, וכשבונים אתר, יש הרבה מאוד גורמים לקחת בחשבון. הוא צריך להיות אלגנטי, מעוצב ולהכיל את התוכן שקהל היעד שלכם מחפש.

כשבפסקה למעלה אמרתי שהוא צריך להיות התכוונתי לטוב בצורה ספציפית, ספציפית לשוק היעד ולאנשים שאתה מנסה למכור להם (או שאר הדברים שאתה מנסה לגרום להם לעשות). דבר זה תקף לכל אספקט בנושא השיווק באינטרנט - מה שטוב לך לא תמיד יהיה טוב למי שאתה מנסה למכור לו. אין טוב ורע, מה שטוב לחובבי ספורט, לאודווקא נכון לכלכלנים ואנשי שיווק.

ככה שחייבים לבצע איזשהו סוג של מחקר שוק והסקת מסקנות לפני שניגשים לביצוע משימת הקמת האתר לאחר שעשינו את המחקר, חשוב לעצב את האתר באותה הדרך, שיהיה יפה לעין אך עם זאת אטרקטיבי ונוח, והכי חשוב, מיועד לקהל היעד! (לדוגמא, אתר משחקים לילדים יהיה מעוצב בצורה מאוד מצועצעת עם צבעים חזקים, בעוד שאתר שמדבר לאנשי עסקים יהיה פשוט, נקי ועם כמה שפחות צבעים חזקים)

שיווק במנועי חיפוש, SEO

אם בנינו אתר יפה, אטרקטיבי ופונה לקהל היעד שלנו, בינתיים הכל טוב ויפה. אבל ברגע זה מה שחסר לנו, שלאתרים באינטרנט הוא בדיוק כמו חמצן בשבילנו. תנועה! בלי תנועה האתר מת, אין תנועה, אין מכירות, אין כסף, אין אתר.

והנה היכרותכם הראשונה עם גלגל החיים האכזרי של האינטרנט, והדרך הטובה ביותר להימנע ממנו היא בעזרת שיווק במנועי חיפוש. חייבים להבין את עיקרי הפעולה של קידום אתרים ולהביא את האתר שלך למצב שבו הוא הרלוונטי ביותר בעיני מנועי החיפוש לביטויים החמים ביותר בנישה שלך.

במאמר זה אני מעדיף לא לנסות להסביר איך מקדמים אתרים בגלל שהוא נושא עמוק שאפשר לכתוב עליו אלפי מאמרים ולא לכסות את כולו. אבל אני כן אמליץ בחום לחפש מקורות מידע מעניינים בנושא בשביל ללמוד איך לעשות אופטימיזציה בסיסית לדף אינטרנט, ואסטרטגיות בניית קישורים מועילות.

כתיבת תוכן מתחדש

אתר סטטי = אתר מת (סליחה על הבוטות). גולשים לא אוהבים אתרים שלא מתעדכנים בתדירות גבוהה והם לא יחזרו אליהם, בדיוק ככה מרגישים מנועי החיפוש בקשר לאותם אתרים. בבקשה, למען אינטרנט טוב יותר ולמען הכיסים הריקים שלכם, תדאגו למלא את האתר בתכנים חדשים ומעניינים על בסיס קבוע.

אם המקרה פה הוא של אתר תדמיתי ללא הרבה תוכן, אולי פתרון טוב יהיה לפתוח בלוג חיצוני לאתר ולקשר לאתר הבית מתוך הפוסטים. הרבה מאוד משווקים אינטרנטיים מבצעים את הטכניקה הזאת ואפילו משתמשים בסאב דומיין בשביל לאחסן את הבלוג, אבל אין סיבה מיוחדת אחרת לא לפתוח אותו בדומיין אחר לגמרי.

פעילות ברשתות חברתיות

שנות הרשתות החברתיות, עידנם בהחלט הגיע והוא לא הלך לשום מקום.. בתקופה האחרונה רשתות חברתיות מוצאות את עצמן פופולריות יותר ויותר, הענף הזה בתוצאה מדהימה, כבר ברגע זה הרשת החברתית "פייסבוק" הינה האתר הפופולרי ביותר באינטרנט אחרי מנוע החיפוש גוגל, שלפי שמועות אחרונות הוא גם עקף את גוגל בארצות הברית!

זוהי עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה, ובאותה מידה שידענו לסמוך על מנועי החיפוש שיתנו לנו את התנועה שאנחנו כ"כ רוצים, אפשר בהחלט לסמוך על הרשתות החברתיות שיעשו את אותו הדבר, אם נצליח לבצע קמפיין מוצלח במדיה החברתית הגדולה.

הטריק הגדול הוא להרחיב את החברים והעוקבים ברשת החברתית לדף המייצג אותי בה ולהרחיב את המעגל עם אנשים שיש להם כמה שיותר פוטנציאל לקנות את המוצר, אז להפיץ את התכנים שעבדתם עליהם ותכנים איכותיים אחרים שמקדמים את המותג שלכם דרך הרשתות לכל מעגל החברים שרכשתם, זוהי דרך זולה ויעילה במיוחד למשוך צומת לב.

ולבסוף, כמו שאמרתי כל הדרך... בשביל להשתמש בשיווק האינטרנטי בצורה הטובה ביותר, חייבים לבצע את כל 4 השלבים שצויינו כאן. הקמת אתר, קידום אתרים אורגני, ייצור תוכן איכותי וחדש ונוכחות חזקה ברשתות החברתיות.

מקווה שעזרתי כמה שאפשר, תודה רבה על זמנכם.


wwo.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רועי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]