חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מושגים מעולם המחשוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יס טלוויזיה הוט

נושא המאמר: צעצועים בכפר השעשועים
מאת: נילי מלכה, ''כמהזה?''   שמור מאמר למועדפים

טלוויזיה
26.8.2010, נילי מלכה, "כמהזה?"

הטלוויזיה כיום מהווה גורם מרכזי בתרבות הבידור שלנו, והחברות בתחום מציעות מגוון רחב של תוכניות וערוצים לכל הגילאים.

בישראל קיימות שתי חברות המציעות שרותי טלוויזיה: חברת הוט המשדרת באמצעות הכבלים וחברת יס המשדרת באמצעות הלוויין.

החברות מציעות מגוון רחב של תכנים. בהצטרפות לאחת מהחברות מעבר לחבילת הערוצים הבסיסית אשר מונה עשרות ערוצים, ובניהם: ערוץ 1, 2, 10, 9, ערוץ ילדים, ערוץ סרטים אחד, ערוצי ספורט, ערוצי חדשות מן העולם ועוד.
בנוסף לערוצי ניתן לבחור בחבילות תוכן או ערוצים בודדים לפי בחירה. חבילות התוכן מסווגות לפי תחומים: ספורט, ילדים, בידור, סרטים וכדומה.
בנוסף, משווקות החברות ממירים מיוחדים: ממיר HD שבאמצעותו מתקבלת תמונה באיכות גבוהה פי חמישה מאיכות התמונה בשיטת השידור הרגיל SD. ממיר ה-HD מתאים לבעלי טלוויזיית פלזמה או LCD המעוניינים לקלוט שידורים באיכות המתאימה לסוג זה של טלוויזיות. החברות מוכרות גם ממיר מקליט המאפשר הקלטה של תוכניות לפי בחירת הלקוח. בסיום ההקלטה ניתן לשמור אותה למחוק אותה, וכן ניתן לעצור צפייה של שידור חי ולהריץ קדימה ואחורה. הממיר המקליט של יס נקרא יס מקס והחברה אף מציעה ממיר משולב HD ומקס. הממיר של הוט נקרא הוט מג'יק.

כיום מלבד HOT ו-yes קיימות בשוק אלטרנטיבות נוספות המתאימות לצופים אשר אינם מבלים רבות מול הטלוויזיה, ומעוניינים בחיסכון של אלפי שקלים בשנה אשר משולמים לחברת הכבלים או הלווין.

האפשרות הראשונה הינה ממיר DTT (עידן +) – Digital Terrestrial Television אשר באמצעותו ניתן לקלוט 5 ערוצי חינם – 1, 2, 10, 33, ו-99, בקליטה טובה ללא הפרעות, הממיר מתחבר לטלוויזיה ולחשמל בלבד ללא צורך בהתחברות לאינטרנט, כבלים, קו טלפון וכדומה. את הממיר ניתן לרכוש בכל רשתות החשמל והאלקטרוניקה בעלות חד פעמית בסך 400 ₪.

האפשרות השנייה הינה צלחת לווין פרטית, שהיא מקלט הקולט שידורי לוויינים הנעים סביב כדור הארץ ומשדרים באופן חופשי שידורי טלוויזיה ורדיו. צלחות לווין הינן בעלות יכולת קליטה ושידור מתקדמות אשר מאפשרות, קליטה של מאות ואלפי ערוצי טלוויזיה ורדיו מכל העולם באיכות דיגיטאלית ובאופן חוקי. בנוסף צלחת לווין הינה בעלת אורך שנים רב, דבר ההופך אותה לפתרון איכותי וחסכוני ביותר לאורך שנים. במקרה שעוברים דירה ניתן להעביר את הצלחת ללא כל קושי ואין צורך בהסכמת דיירי הבניין לשם כך.

ניתן לקלוט בעזרת צלחת הלוויין הפרטית גם מגוון ערוצי HD (ערוצי תוכן באבחנה גבוהה). בין מגוון הערוצים הללו תוכלו למצוא ערוצי סרטים, ערוצי טבע וערוצי ספורט.
צלחת לווין פרטית דורשת השקעה חד פעמית שנעה בטווח שבין 1,500 ₪ ל-2,500 ₪ (כולל התקנה). במחיר זה יכול הלקוח לקבל חבילת שידורים הכוללת ערוצים ישראלים ומאות ערוצים מאירופה והמזרח התיכון.

קרדיט המחבר
''כמהזה?'' – www.kamaze.co.il - האתר להשוואת מחירי התקשורת בישראל.


www.kamaze.co.il/site/tv/default.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נילי מלכה, ''כמהזה?'' שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]