חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמנה למניעת כפל מס בין קפריסין לבולגריה





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בחו"ל ללא עמלות הזמנה ובאישור מיידי!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גאוט חומצה אורית דלקת פרקים כאב חד בבוהן הרגל

נושא המאמר: גאוט - צינית, שיגדון, פודגרה- דלקת בבוהן הגדולה של הרגל ובמפרקים....
מאת: יחיאל תורג'מן http://b-healthy.co.il/   שמור מאמר למועדפים

גאוט - צינית, שיגדון, פודגרה- דלקת בבוהן הגדולה של הרגל ובמפרקים.
החומצה האורית נוצרת מאכילת עודף חלבונים מהחי ומהצומח כולל ביצים, דגים, גבינות שמנות, בשרים, קטניות וכן מזונות מטוגנים, קמח לבן, סוכר לבן, שמנים מזוקקים, חומרי טעם, צבע וריח מלאכותיים, חומרי שימור והדברה במזונות, סודה, אלכוהול, משקאות מוגזים ומזונות מתועשים נוספים.
גורמים העלולים להחמיר את התופעה הם סוכרת, עודף שומנים בדם, השמנה ואי סבילות לאינסולין. המחלה פוגעת במפרקים כתוצאה משקיעת גבישי מונוסודיום אוראט בחלל המפרק.
רמות גבוהות של חומצת השתן בדם הם אות אזהרה המחייב שינוי מיידי בתפריט התזונתי.
ההתקף הטיפוסי הוא התקף חד התוקף באופן פתאומי, זה עלול להופיע כדלקת בבוהן הגדולה של הרגל המלווה עם כאב חד עם איזור מאוד רגיש המקשה מאוד על הליכה ובמיוחד על עליה בדרך תלולה הגורמת ללחץ על הבוהן או כדלקת במפרקים המלווה עם כאבים, רגישות גבוהה, אדמומיות וחום במפרק.
המחלה עלולה לגרום לאבנים בכליות ולפגיעה בתפקודן.
זו מחלה המשויכת למלכים בגלל שגורמי הסיכון הם אכילת כמויות גבוהות של בשרים, דגים, אלכוהול ועוגות עם מעט פעילות גופנית הגורמת למסת שרירים נמוכה ולמסת שומנים גבוהה בגוף.
מותר לאכול רק מנת חלבון יומית אחת, כאשר יש עדיפות לביצים רכות, דגים קטנים שלא ספגו מתכות מהים כמו הסרדינים או מעט עוף או בשר אדום. רצוי לאכול פחמימות מדגנים מלאים כמו אורז מלא, תירס, או תפוחי אדמה ובטטות ולאכול כל יום ירקות עלים טריים וירקות מבושלים מכל הסוגים כולל שורשים וכן פירות כמו תפוחי עץ, אגסים, ומעט משאר הפירות העסיסיים.
השמנים המומלצים: שמן קנולה שמכיל אומגה 3 ושמן זית מכבישה קרה.
השתייה המומלצת היא לימונדה מלימונים טריים ולהימנע משתיית משקאות מוגזים ומשקאות ממותקים או דיאטטיים מכל הסוגים.
רצוי להימנע משימוש בחומץ רגיל, קפה, תה שחור, תבלינים חריפים, קולה, שמנים מזוקקים, מרגרינה, אבקות מרק מכל הסוגים, נקניקים, מזונות מעושנים, קמח לבן, סוכר לבן, אורז לבן, ולהמעיט ככל האפשר באכילת קטניות כמו חומוס, שעועית, אפונה, סויה, עדשים, בוטנים, תורמוס ופול.
הטיפול הטבעי הוא על ידי התאמת תפריט תזונה אישי ופורמולה מצמחי מרפא טבעיים המנטרלת את עודף החומציות בדם וממיסה את כל המשקעים וההסתיידויות בכל הגוף.


b-healthy.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יחיאל תורג'מן http://b-healthy.co.il/ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]