חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקת אירועים | מתנפחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פיטריה בדרכי השתן קנדידה כליות צריבה במתן שתן

נושא המאמר: אופניים חשמליים לזריזים
מאת: יחיאל תורג'מן   שמור מאמר למועדפים

דלקות בדרכי השתן, תסמינים, גורמים וטיפול טבעי מהיר.הסימנים:: כאב צורב בעת הטלת שתן, צורך תכוף להשתין גם כאשר שלפוחית השתן ריקה, שתן עכור בעל ריח רע או כהה. חום וצמרמורות וכאב גב תחתון יכולים להצביע על דלקת בדרכי השתן הנגרמת מחיידקים העלולה לפגוע גם בכליות והטיפול הוא על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים המתמקדת בטיפול בחיידקים השונים ובחיזוק מערכת החיסון. הסוג השני של דלקות בדרכי השתן המלווה בהפרשות לבנות עם ריח רע, מראה על התפרצות של קנדידה והטיפול המומלץ הוא על ידי פורמולה מצמחי מרפא המתמקדת בטיפול בקנדידה, חיזוק מערכת החיסון ותזונה מאוזנת

כחמישים אחוז מהנשים סובלות פעם בשנה מאי נוחות בדרכי השתן, כארבעים אחוז מהנשים שלא סבלו מזיהום, תפתחנה את התופעה בתוך עשר שנים. לארבעה אחוזים מהנשים הבריאות כביכול, יש רמות גבוהות של חיידקים בשתן, עובדה המציינת דלקת סמוייה בדרכי השתן. בשני אחוזים מהילדות יש כמות מוגזמת של חיידקים בשתן.הסכנה בדלקות חוזרות בדרכי השתן, היא סכנה להיצטלקות ולאי ספיקת כליות וסכנה לעקרות מפגיעה ברחם ובשחלות.אצל הגברים, הדלקות בדרכי השתן מאוד נדירות בגלל המבנה השונה של מערכת השתן ובדרך כלל זיהום אצל הגברים מראה על מום מבני או זיהום בבלוטת הערמונית.

הגורמים: חיידקים מזיהום צואתי או מהפרשות נרתיקיות, יכולים להגיע דרך השופכה לשלפוחית השתן ולכליות בגלל היגיינה לקוייה, ובאופן נדיר גם דרך זרם הדם.

סתימות מבניות או תפקודיות של הזרימה, או תפקוד לקוי של מערכת החיסון.

בזמן ההיריון יש סיכון כפול ללקות בזיהום בשלפוחית השתן.

יחסי מין מזדמנים.

פעילות הומוסקסואלית.

חבלה מכאנית או גירוי.

זרימה חוזרת של שתן מזוהם מהשלפוחית אל תוך דרכי השתן העליונות כתוצאה מהתאפקות במתן השתן. התאפקות במתן השתן היא גורם משמעותי בהתפתחות של זיהומי כליות.

שהייה במזג אויר קר במיוחד בלבוש לא מתאים.

ישיבה על מקומות קרים, כמו על ספסלי אבן במזג אוויר קר.

צריכת מוצרים מקמח לבן, מאורז לבן, מסוכר לבן, תוספי מזון מלאכותיים,חומרי הדברה, רמות גבוהות של חלבונים מהחי ומהצומח, שמנים מזוקקים ומרגרינה, מגבירים את התרבות החיידקים האלימים והקנדידה ומחלישים את הגוף.

הטיפול הנטורופאתי הטבעי:

הטיפול המומלץ הוא על ידי שני סוגי פורמולות מצמחי מרפא, אחת לדלקת בדרכי השתן העליונות שמקורה מחיידקים שהסימנים שלה הם צריבה וצורך דחוף במתן השתן גם כאשר שלפוחית השתן ריקה, הדלקת הזו עלולה לפגוע בכליות וטיפול בפורמולה שנייה לדלקת בדרכי השתן המלווה עם הפרשה לבנה עם ריח רע שמקורה מהתרבות של קנדידה העלולה לגרום לעקרות כתוצאה מפגיעה ברחם ובשחלות.

הטיפול על ידי הפורמולות מצמחי המרפא פותר את הבעיה תוך ימים ספורים, גם אם האישה סבלה מהדלקת במשך שנים.

בנוסף לפורמולות רצוי לאכול תזונה מאוזנת ולהימנע מפגיעה במערכת החיסון.

b-healthy.co.il/dalakot-sheten/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יחיאל תורג'מן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]