חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חמשת האלמנטים ברפואה הסינית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סקס מיניות זוגיות תפקוד מיני

נושא המאמר: מתכון לסקס דבש לשנה החדשה
מאת: ענת בן-דוד   שמור מאמר למועדפים

מתכון לסקס דבש לשנה החדשה

"אני רוצה שהמגע האינטימי שלנו יהיה מרגש יותר, שאני ארגיש בטוחה לבטא את מה שאני רוצה ומרגישה בלי לחשוש...”
" אני רוצה להרגיש שהוא מעריץ אותי ואת המיניות שלי ובעבודה לא יצליח להפסיק לחשוב על מה שהיה לנו בלילה הקודם..."
"אני רוצה שהיא לא תפסיק לרצות אותי.. "
"אני רוצה להרגיש שאני מספק אותה הכי טוב שהיה לה.."



השנה החדשה בפתח וזו כמובן הזדמנות מצוינת לערוך חשבון נפש והפעם אני מזמינה אותכם לעשות חשבון נפש מיני, כן, כן, מיני. בינינו כמו כל דבר בחיים, רק אם שמים את זה על על שולחן המודעות שלנו, יש סיכוי טוב יותר שהדברים ישתפרו. מציעה לכם מתכון קצר שכולל 5 טיפים לשיפור התפקוד והמיניות שלכם, שאם מיישמים אותם זה עובד, פשוט כך.
קודם כל מבחינה בריאותית, תפקוד מיני תקין ואהבה חשובים לא רק לנשמה, אלא גם לבריאות הגופנית, הם משפרים את איכות החיים, משפיעים על מצב הרוח, מפחיתים חרדה ודיכאון. מחקרים מראים שמצב של ריגוש מיני וחיי מין פעילים יכולים להאריך את תוחלת החיים, לתרום לבריאות הלב, לשפר את יכולת ההתמודדות עם כאבים, לחזק את המערכת החיסונית ואף לסייע בהפחתת גידולים סרטניים על רקע הורמונלי כמו סרטן השד וסרטן הערמונית.
אז אחרי שהבנו שיש גם צידוקים רפואיים לעניין למה לחכות, קדימה לעבודה!
אז מה לעשות:
1. קחו 5 דקות של שקט, התרכזו וחשבו איך הייתם רוצים שחיי המין והמיניות שלכם ייראו בשנה הקרובה. לכל שאלה ממש דמיינו ולו רק לכמה שניות תמונה ברורה של סיטואציה שבה מה שאתם רוצים בא לידי ביטוי באופן ברור לכם גם ברמה הרגשית – שאת מרגישים אתה זה, גם ברמה הקוגניטיבית שאתם חושבים את זה וגם כמובן ברמה של התחושה הגופנית שאתם חשים את התחושות הרצויות למשל להרגיש סקסית/ מגורה/ נועזת/ רגוע/בטוח. ככל שתוכלו יותר לדמיין את זה מוחשי כמו "סרט חי" , כך תהיה השפעה גדולה יותר לתרגיל על חייכם.
2. חשבו, מה במיניות שלי אני אוהב/ת , מה עובד בשבילי והייתי רוצה לחזק ושוב לדמיין את הדברים האלה לכמה שניות ממש בצורה "חיה", אפשר להיזכר גם בסיטואציות מהעבר שבהן התכונות האלה באו לידי ביטוי בצורה שאהבתם. אם אפשר דמיינו איך אתם חווים את זה אפילו יותר בעוצמה.


3. עכשיו , רשמו את היעדים/איחולים שלכם לשנה הקרובה בתחום הזה: "אני מאחלת לעצמי שהשנה ארגיש בטוחה עם המיניות שלי כשאני עם מישהו", ”אני מאחל לעצמי שבת זוגי תרצה אותי מינית יותר". אם יש כאלו שאתם יודעים לפרק אותם לפעולות מעשיות, עשו זאת.
לדוגמא: אם היעד שלי זה שבת זוגי תרצה אותי מינית יותר אני אקדיש פעם בשבוע זמן איכות סקס ובזמן הזה אני אהיה קשוב למה עושה לה טוב.
4. בחרו מספר מילים שתרצו שיתארו אותכם בתחום הזה השנה: בטוחה, נינוח, מרגש/ת, סקסי/ת, יודעת מה היא רוצה, מספק/ת, נועז/ת ועוד כיד הדמיון.
5. אלו הדברים שאתם מבקשים לעצמכם לשנה הזו בתחום הזה, שמרו את המתכון במקום נגיש לכם כך שתוכלו לקרוא בו מדי פעם ולהזכיר לעצמכם מה אתם רוצים.
זהו, הסקס דבש שלכם מוכן והתוצאות בדרך. מה שכיף במיוחד במתכון הזה הוא שבניגוד למתכונים אחרים, כמה שיותר "תאכלו ממנו"/תיישמו אותו, זה עושה רק טוב בלי נקיפות מצפון כלשהן.

רוצים לקרוא עוד על שיפור האינטימיות הזוגית ועל טיפול מיני?
אתם מוזמנים לבקר באתר החדש שלי: www.anatabd.co.il


שתהיה לכם ולכולנו שנה מלאת סיפוקים וריגושים
שנה של סקס טוב ואהבה עצמית וזוגית
מרגשת ותיהנו תיהנו מהדרך!!!

www.anatabd.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת בן-דוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]