חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדיקות גנטיות לפני כניסה להריון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלות שיניים השתלת שיניים שיניים תותבות השתלת עצם

נושא המאמר: דברים חשובים על השתלות שיניים
מאת: דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

השתלות שיניים הן הפתרון המודרני והנפוץ ביותר לחוסר שיניים בקרב מבוגרים. מדובר על שיניים תותבות המושתלות בפה הפציינט ובאות במטרה להחליף שיניים שאבדו לו ובכך להחזיר מראה טבעי כמו גם יכולת לעיסה בריאה. שתלי השיניים בנויים מהחלק החיצוני, הנראה לעין, הוא הכתר, והחלק תחתיו - הוא הבורג המוברג לעצם הלסת במטרה לקבע את השן למקומה. לפני קביעת תור והליכה לרופא שיניים הרי לפניכם כמה הבהרות בנושא השתלות שיניים בצורת שאלות ותשובות. איך בוחרים רופא שיבצע טיפול השתלת שיניים? ראשית כל חשוב לוודא שהרופא שבחרתם הוא רופא בעל ניסיון רב בהשתלות. ניתן למצוא רשימת רופאים העוסקים בהשתלות באתר העמותה הישראלית להשתלות שיניים IAOI.ORG.IL מבין חברי העמותה להשתלות יש בעלי הכשרה גבוהה במיוחד, שהם בעלי תעודת DIPLOMATE מטעם הארגון הבינלאומי להשתלות שיניים ICOI דבר המבטיח שכל אחד מהרופאים בעלי תעודה זו הוא בעל ידע וניסיון רב בהשתלות. למי מתאים טיפול השתלת שיניים? טיפול השתלת שיניים מתאים לכל אדם מכל שכבת גיל שעבר עקירה או נשירה של אחת או יותר משיניו. חוסר בשן גורם: * לאי נוחות, * עלול לגרום לבעיות בריאותיות, * מהווה פגם אסטטי. השתלת שיניים היא פתרון המכסה את שלושת הבעיות הללו. איפה ניתן לבצע השתלת שיניים וכמה זה עולה? השתלת שיניים ניתן לבצע במרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ. מחיר השתל משתנה ונע בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרת אלפים שקלים לשתל. המחיר תלוי באופי השתל ומטרתו. מהם סיכויי ההצלחה בהשתלות שיניים? סיכויי ההצלחה בהשתלות שיניים כתשעים וחמישה אחוזי הצלחה. יש לדעת כי קיימים גורמים המשפיעים על הצלחת הטיפול וכוללים עישון, צריכת אלכוהול ואיכות עצם הלסת במונחים של עובי וגובה. לפני טיפול השתלת שיניים ממליצות מרפאות השיניים להימנע למשך תקופת מה משתייה או מעישון. את גורם איכות העצם קובעים הרופאים על ידי צילום רנטגן הנערך גם הוא לפני תחילת הטיפול. מהם הגורמים הנחשבים בעייתים בכל הנוגע להשתלת שיניים? גורם סיכון משמעותי במיוחד הוא איכות וכמות עצם הלסת. כמו כן קיים לעתים קרובות בלסת העליונה סינוס המפריע לקיום השתלת שיניים. על מנת שהשתל לא יחדור לחלל הסינוסים אלא יתמך בעצם סביבו נדרש תהליך הרמת סינוס הכולל עיבוי העצם בריצפת הסינוס. בנוסף, קיימות מחלות שונות שעלולות להפריע להצלחת הטיפול וביניהן סוכרת, מחלות עצם ושחיקת שיניים. זכרו: ההשקעה הכלכלית בטיפול עצמו איננה פחותה מההשקעה בהכנות אליו ובבחירת הרופא הנכון. מסיבה זו רצוי להכין את הקרקע כלומר לבצע בדיקת מרפאות, השוואת רופאים ולשאול את כל השאלות שאתם רואים לנכון. התכוננות נכונה לתהליך עצמו פירושה בהכרח תוצאות טובות יותר ולאורך זמן. מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו 03-6050889

www.avnieli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]