חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאמר שלישי לקראת ערב משירי פסטיבלי הזמר הישראלים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק בפייסבוק בניית דף עסק בפייסבוק שיווק במדיה חברתית בניית דף מעריצים

נושא המאמר: שיווק בפייסבוק בניית דף עסק \ מעריצים
מאת: Tomer Nuni   שמור מאמר למועדפים

הידעתם? – רק ברשת הפייסבוק, גולשים מדיי חודש כ-3.2 מיליון גולשים מישראל בלבד, ועוברים בו 57% מכלל הגולשים בישראל! משתמש ישראלי בפייסבוק, נכנס בממוצע 31 פעמים לפייסבוק בחודש! ומבלה שם קרוב ל-24 דקות בכל ביקור!!!

נתונים מדהימים אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום יעילה ונוחה המאפשרת חשיפה עצומה בעלות נמוכה. שיווק בפייסבוק מהווה כלי שיווקי בנוסף לאמצעי הפרסום השונים באינטרנט (גוגל אדוורדס, קידום אורגני וכו'). יתרה מכך, שיווק בפייסבוק מאפשר פרסום מפולח וכפועל יוצא יעיל יותר על ידי שימוש בפרטים האישיים של כל משתמש. שיווק בפייסבוק מאפשר פרסום ממוקד לקהל היעד הרלוונטי בהתאם לפרמטרים שנבחרו (מין, גיל, רווק/נשוי, עיסוק מקצועי, השכלה, מיקום מגורים, שפה ועוד). בנוסף, ניתן לבצע שיווק יעיל בפייסבוק תוך פנייה לקבוצות מסוימות, בשעות מסוימות או לחילופין תוך שימוש בביטויי מפתח הקיימים בפרופילים של המשתמשים.

שיווק בפייסבוק קיים בשתי צורות עיקריות:

1. שטח פרסום תוך שימוש בטכנולוגיית פלאש- באנרים אטרקטיביים בטכנולוגיית פלאש או לחילופין סטטיים, כאשר את מיקום המודעה קובע המפרסם.
2. מודעות טקסט - מודעות פרסום ייחודיות שמכילות תוכן כתוב ולוגו של המותג.


כמו כן, קיימים שני מסלולי תשלום עבור שיווק בפייסבוק:

1. CPM - תשלום בהתאם לכמות החשיפה.
2. PPC - תשלום בהתאם לכמות ההקלקות (דומה לפרסום בגוגל).

שיווק בפייסבוק מאפשר למפרסם לבחור הן את פרופיל קהל היעד והן את העמודים הפנימיים באתר פייסבוק בהם תופיע המודעה (דפי מעריצים, עמוד הבית של פייסבוק, דפי פרופילים, דפי אפליקציות פופולאריות, סקרים וכו'). חשוב לציין, כי שיווק בפייסבוק שמאופיין במקוריות ויצירתיות בעל פוטנציאל ויראלי גדול מכיוון שכל משתמש יכול להעביר את התוכן לכל חבריו ברשת החברתית.

השיטה שלנו מתוחכמת ופשוטה כאחד. ע"י שימוש נכון בתוכנה מתוחכמת שפיתחנו ושיטות עבודה ידידותיות וחכמות שבנינו במהלך השנים, אנו בונים עבורכם מאגר של אלפי משתמשים בפייסבוק שהינם קהל רלוונטי עבורכם (ע"פ מין, תחומי התעניינות, גילאים,איזור מגורים, וכו'). לאחר מכן, כאשר אנו מסיימים את תהליך בניית המאגרים הללו, אנו שולחים לחברים בהם תכנים עבורכם (הודעות, אירועים, הזמנות, קטלוג מוצרים...) אותם הינכם מעוניינים לקדם בעסק\חברה\גוף שלכם (למשל אירוע חדש, מבצעים על מוצרים, מבצע על שירות חדש, מכירות סוף עונה, העברת מסר וכו'). שיווק ויראלי הינו יעיל במיוחד מכיוון שאנשים יותר סומכים על הספציפי באמצעות העברה של היחיד לסובבים אותו בדומה לפעולת הווירוס. תוכן שנשלח על ידי מכרים שלהם לעומת תוכן פרסומי שנשלח מכתובת לא מזוהה. כיום, רשת האינטרנט מהווה פלטפורמה יעילה לשיווק סמוי וגלוי וכפועל יוצא - הגולשים סומכים על קרוביהם בלבד.

בשונה מדיוור יקר באימייל (עלות בדרך כלל של 0.5-0.7 ₪ ל"ראש", כאשר הקהל יעד רלוונטי – ולרוב המערכות מסננות את הדואר כ"ספאם" – "דואר זבל", "דואר הצפה"), ובשונה מדיוור ישיר לתיבות דואר בבתים (שיקר מאד: עלויות עיצוב, הדפסה, הפצה) שהוא מפוזר וכללי מאד והאפקטיביות שלו ירודה מאד בעידן הטכנולוגי של ימינו ולרוב (92% מהזמן) העלון שלכם נזרק לפח או שאינו רלוונטי למקבל אותו – אנו מציעים פתרון שהינו ידידותי למשתמש, לסביבה, ולכם; ויותר מכך: המשתמש עצמו אישר לקבל את המידע מכם עקב השתייכותו למאגר הנ"ל שיצרנו עבורכם, ומראש מתעניין בשירותים או במוצרים שלכם!

אז כפי שבטח הבנתם כבר, שיווק ויראלי הינו סוג של "שיווק גרילה", המאופיין בעלות נמוכה כאשר ההשקעה העיקרית נעשית בחדשנות, מקוריות ובזמן הנדרש ליצירת הפרויקט. שיווק ויראלי, בדומה למרבית שיטות השיווק ברשת האינטרנט, הינו רגיש ויש להיות זהירים. בעת ביצוע שיווק ויראלי יש לטשטש את המניעים השיווקים, מכיוון שהגולשים לא יעבירו לחבריהם תוכן פרסומי. קיימים מספר אמצעים ליצירת שיווק ויראלי מוצלח: טקסט אטרקטיבי, סרטון וידאו, מצגת ומשחק מחשב או פלאש. אולם, על מנת שהמסר יופץ בצורה ויראלית יש ליצור תוכן יצירתי ומקורי.

סביבות העבודה וההתמחות שלנו בתחום השיווק הויראלי כיום הינן בתחומי הרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק, הרשת החברתית טוויטר, ופורטל הוידיאו הגדול בעולם יו-טיוב.


בקיצור: VSENSE מסוגלת לחשוף אתכם לאלפי לקוחות פוטנציאליים שאתם מעוניינים להיחשף אליהם בחודש – ומגיעה ל"אחוזי-הפגיעה" הגבוהים ביותר שקיימים היום בשוק בצורת שיווק חדשנית, חכמה, וידידותית לכל הצדדים כאשר שוב נציין: קהל היעד מקבל את הפרסום שלך בצורה ידידותית דרך הרשת החברתית ממך, מהחברים ומקרובים שלו - ואתה רלוונטי עבורו בדיוק כפי שהוא רלוונטי עבורך!


www.vsense.co.il/שיווק-בפייסבוק/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Tomer Nuni שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]