חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה קשה לנו לעשות שינוי? האמיגדלה ודרך קאיזן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטת חלבונים אנטי-אוקסידנטים דיאטות קזאין דיאטות חלבון

נושא המאמר: דיאטת חלבונים – קובי עזרא
מאת: קובי עזרא   שמור מאמר למועדפים

דיאטת חלבונים – קובי עזרא האם הדיאטה שלכם לתת מספיק חלבונים שלך? תזונה עשירה בחלבונים תורמת לנו להיות יותר מומרצים, חוץ מתרומתם כאב מזון טרמוגני המסייע לרדת במשקל. החלבונים הם בלתי חיוניים לצמיחה של העצמות בגוף, לתיקון בנייה של כל רקמות הגוף. אך לפני שמתחילים בדיאטת חלבונים ישנו הצורך לקחת בחשבון או לשאול את עצמינו מספר שאלות: * האם צריכת חלבונים גבוהה משפרת את רמות נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים)? * האם צריכה גבוהה של חלבונים טומנת בחובה תופעות הלוואי והסכנות של דיאטה זו? * דיאטה עתירת חלבונים יאפשר לנו לאבד הרבה משקל-נוזלים בתקופה קצרה יחסית (אם זאת המטרה?). באמצעות תוכנית דיאטה חלבון גבוהה יבטל הרבה פחמימות מן הדיאטה, ומבקש את הגוף להיפטר מעודף הנוזלים בגוף. חלבון נמוכה דיאטות חומרים טופס שנקרא חטא קטון הגוף האנושי, ולשחרר אותם בדם. זה יגרום תהליך בגוף שנקרא ketosis, ופירוש הדבר מקטין את התיאבון. מזונות עשירים בחלבונים המשמשים דיאטות חלק מהמאכלים שהם בחלבון משמש דיאטות קזאין קזאין הוא חלבון החלב חלב פרה, המשמש דיאטות חלבון נוזל רבים (כמו מעבה א) הוא דלים בשומן כולסטרול ניתן להוסיף מזונות מעובדים רבים כמו גבינה, מלבין קפה וחלב התינוק. קזאין ממלא את הבטן על ידי יצירת קריש-כמו חומר שגורם לך להרגיש מלא. קזאין הגדלת כוח השרירים גדול להשתמש כאשר בעקבות דיאטה משקל חלבון הפסד כפי שהוא מונע אובדן השריר בעת דיאטה. מי גבינה חלבון מי גבינה הוא חלבון טבעי מחלב פרה. מכיל הרבה של חומצות אמינו גבינה מספק לגוף חלבונים אך אינו מכיל כולסטרול או שומן. חלבון מי גבינה מועיל כאשר הירידה במשקל נעצרת ואת תחושת הרעב. מי גבינה הוא הוסיף בעיקר ברים מזון בריאות דגנים, גבינה דיאטה בשימוש, משקאות חלבון בשביל לרדת במשקל, בסיוע בתזונה חלבון גבוהה. או ספציפית דיאטות חלבון מי גבינה. בשר הודו בשר הודו הינו עתיר בחלבון וכולל תכולת שומן נמוכה מאוד. כמו תרנגול הודו הוא בשר מאוד רזה, דל שומן. סויה פולי סויה מכילים חומצה לינולנית צורך לבנות תאי(תאים חדשים לעזור לרפא את הפצעים מחדש את הגוף) וכן ליצירת הורמונים. דוגמה של תזונה חלבון גבוהה היא דיאטה שבה בעיקר סויה כל ארוחה ולשתות הוא על בסיס סויה אחד. בחלבון הסויה המון יתרונות בריאותיים נוספים, כגון: עוזר למנוע מחלות מסוימות כמו: גדולים, מחלות לב וסרטן, סויה צריכה להיות משולבת בכל דיאטה בריאה. אגוזים באגוזים ישנה תכולת החלבון הגבוהה אך הם גם מכילים הרבה קלוריות ושומן. החלבון נמצא אגוזים הוא באיכות פחותה מזו שנמצאה בעוף למשל. אך תזונה עתירה באגוזים עשירות בחלבון לצמחונים. באופן טבעי המכיל הרבה סיבים, כך האגוזים מסיועים בתהליך העיכול. האם חלבון גבוהה שפר את רמות נוגדי חמצון? בניגוד לאמונה הרווחת על דיאטות חלבון גבוהה, שמירה על חלבון גבוה בתזונה אינו גורם נזק או עשויה להוריד את רמות נוגדי חמצון בגוף. ההיפך הוא הנכון, באמצעות רמת חלבונים גבוהה (אך לא מידי גבוהה) בתזונה ניתן אפילו להגביר את רמתם של חומרים נוגדי חמצון, אשר מסייעים לגופנו למונע ולהגן מפני זיהומים ומחלות מסוימות, כגון: סרטן.

www.diet2all.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קובי עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]