חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צלם מגנטים לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טכנאי גז טכנאי הגז לא יגלו לך אני כן משאבות חום בלוני גז

נושא המאמר: תשובה למי שחשב שיצחק
מאת: דוד רביבו גז   שמור מאמר למועדפים

טכנאי הגז לא יגלו לכם.אני כן www.0509395952.area.co.il דוד רביבו טכנאי גז לחיים
זכרונות מהילדות.מי הדליק את הדוד[בוילר] זכרונות מההוה טכנאי הגז הגיע.תיקן? כמה לקח? כמה הגיע בחשבון הגז.אין מיים חמים.צריך להזמין בלונים.יו הסולר עלה.ככה יקר הנפט.מה עוד בדיקה של חברת הגז.מענין מה ימצאו או ימציאו.יש ריח של גז .אזזזזזזז....... אפשר לחזור לילדות ולומר מי הדליק את הדוד [בוילר] והפעם לצחוק .הנה התשובה למי שיצחק .גז סולר נפט החוצה.משאבת חום פנימה והנה ההסבר שנבינה.


משאבת חום
משאבת חום הנו מתקן המעביר חום (או קור) ממקום אחד למקום אחר. שימוש במשאבת חום חוסך אנרגיה בכך שהמשאבה צורכת מעט מאוד אנרגיה לצורך פעילותה ועיקר האנרגיה מושקע בהעברת החום ולא ביצירתו. המשאבה מתעלת אנרגיה הטמונה בסביבה – אוויר, אדמה או מים והופכת אותה לאנרגיה שימושית. משאבת החום עובדת בטכנולוגיה דומה לזו של המקרר והמזגן הביתיים.

שימוש במשאבה מפחית את הצורך בשימוש בדלקים מאובנים לצורך הסקה כגון נפט או סולר ויוצרת חיסכון משמעותי בצריכת אנרגיה (התייעלות אנרגטית) וזיהום אוויר.

שימושי משאבות חום
משאבות חום יעילות למגוון שימושים, החל מחימום ברכות ועד לחימום והסקה של הבית כולל חימום המים.
ניתן להשתמש במשאבות חום גם לביצוע פעולות קירור, המשאבה יכולה לשמש כ"צ'ילר" המקרר את הבית ובכך להוות תחליף למזגן הביתי.

מאפיינים של משאבת חום
•ניתן להשתמש במשאבת חום לחימום ולקירור.
•המשאבה אינה פולטת עשן או גזים מכיוון שהיא אינה צורכת חומרי הסקה פוסיליים.
•המשאבה עמידה ובעלת בלאי נמוך ביותר.
•מרבית האנרגיה במשאבות חום מתקבלת מאנרגיה מתחדשת ועל כן היא נחשבת ידידותית לסביבה.
•עלות תפעולה של המשאבה זול ביותר ובמרבית המקרים מדובר בחיסכון של ממש בהשוואה למערכות חימום אחרות.
•התקנה פשוטה ותחזוקה מינימאלית, בדומה למזגן.
•משאבת חום ניתנת להתקנה גם בבניינים משותפים, אין צורך במיקום מיוחד והיא ניתנת להתקנה בבית או מחוצה לו.
•ניתן לכוון מראש את זמני ההפעלה של משאבת חום, הן לחיסכון באנרגיה והן לנוחות.
משאבת החום משתמשת בכ-25% אנרגיה חשמלית לייצור החום, 75% הנותרים מגיעים מהסביבה הטבעית. משאבת חום בנויה ממדחס, מאיד ומעבה. בתוך המשאבה עצמה ישנו גז קירור המתאייד כשהוא בא במגע עם האוויר שבחוץ. הגז עצמו מגיע לרתיחה בטמפרטורה נמוכה מאוד, מינוס ארבעים מעלות צלזיוס. התאיידות הגז מאפשרת למערכת לשאוב חום מהסביבה בצורה ניכרת גם כאשר הטמפרטורות נמוכות מאוד. לאחר פעולה זו נדחס גז הקירור ללחץ גבוה מה שמעלה את החום שלו לשבעים וחמש מעלות משם מעובר החום דרך המעבה לחימום המיים שבסופו של דבר משמשים אותנו לחימום הבית.

מקדם היעילות האנרגטית (COP) של משאבת חום נע ברוב המקרים בין COP-4/5 כאשר תנור חימום חשמלי רגיל נע סביב COP-1.

סוגי משאבות חום
משאבת חום מכאנית

המשאבה השמישה והנפוצה ביותר בתחום חימום והסקה ביתיים.
משאבה זו עובדת על עיקרון תרמו דינאמי שהומצא לפני יותר ממתאים שנה, "מעגל קרנו", אותו עקרון שעובד גם במזגנים ומקררים.
משאבת חום מכאנית היא משאבה המשנעת חום ממקום אחד למשנהו (מחוץ לבית לתוכו). היא עושה זאת ע"י שאיבת החום אשר מצוי מחוץ לבית והוצאה של הקור המצוי בתוכו כך נוצר מעגל תמידי שמייצר חום. העברת החום מתבצע ע"י מים שמותקנים במערכת וזורמים כל הזמן.
המנוע המכאני של המשאבה בנוי ממדחס הדוחס גז קירור במעגל סגור, ע"י הדחיסה מעביר הגז את החום מבחוץ לתוך צינורות תת-ריצפתיים, בהם זורמים מים, המובילים אותו לכל חלקי הבית.

משאבת חום חשמלית

משאבה זו שואבת חום באמצעות אנרגיה חשמלית, ללא כל צורך במנוע חשמלי היא בנויה על בסיס ההבנה שכאשר מעבירים זרם חשמלי ישר דרך שתי מתכות שונות צידן האחד יתחמם ואילו צידן השני יתקרר. השימוש בטכניקה זו מצוי בעיקר לצורך קירור של רכיבים אלקטרונים קטנים והוא אינו מתאים לקירור או חימום במסות גדולות.

משאבת חום מגנטית

משאבה מתבססת על עובדה שכאשר מעבירים סגסוגת(חומר) מסויימת דרך שדה אלקטרומגנטי ניתן לשנות את הטמפ' שלו.

משאבת חום גיאותרמית

בבסיסה המשאבה הגיאותרמית עובדת כמו המשאבה המכאנית, גם היא עוסקת בהחלפה והעברה של החום, אך היא עושה זאת ע"י העברה של החום המצוי מתחת לאדמה. מכיוון שהטמפ' מתחת לפני האדמה (כמטר בערך) היא מאוד יציבה בחורף מעבירה משאבת החום את החום היחסי שמתחת לפני האדמה אל הבית ואת הקור היחסי שמצוי בבית אל מתחת לפני האדמה וכך מחממת אותו, בקיץ משאבה זו מסוגלת לעשות את הפעולה ההפוכה ולשמש כמערכת קירור (צ'ילר).

השימוש במשאבות חום גיאותרמיות נפוץ במדינות בעלות טמפ' קרה מאוד בחורף. בטמפרטורות מתחת לאפס משאבות החום המכאניות פחות יעילות ועל כן המשאבה הגיאותרמית יותר נפוצה.

מרכיבים עיקריים של משאבות חום
1.משאבת חום פנימית(משאבה מכאנית)
2.לולאות חום- צנורות אשר מחליפות חום חיצוני ומוכנסות אל מתחת לפני האדמה. לולאות אלה מחוברות במעגל סגור מה שלא מאפשר למים שבתוכן להתחלף. אם ישנם מי התהום באזור הבית הקרובים לשטח האדמה ניתן להשתמש בהם כמקור להחלפת החום בצנרת. מערכת שמשתמש במי תהום לצורך החלפת החום הצנרת היא מערכת פתוחה.
בכדי לחסוך מקום לולאות הצנרת ניתנות להתקנה באופן אנכי או אופקי – כך ניתן להתאים את משאבת החום הגיאותרמית כמעט לכל מקום.


www.0509395952.area.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד רביבו גז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]