חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זירוז לידה - למה ומתי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הקמת חברה בקפריסין חברה בקפריסין חשבון בנק בקפריסין

נושא המאמר: קפריסין-מרכז עסקי אזורי
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים

?
קפריסין - מרכז עסקים אזורי
קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:
• חברות אינטרנט - חברות שמחזיקות אתרי אינטרנט מסוגים שונים - אתרי אפיליאייט, אתרי מכירות, אתרי תדמית לעסק. חברות אינטרנט אשר עוסקות במדיה, שיווק ולידים - חברות המתפעלות קמפיינים במנועי החיפוש מנתבות תנועה לאתרים שונים. חברות אינטרנט של יועצים עצמאיים או נותני שירות עצמאיים בכל מיני תחומי פעילות.

• חברות סחר - חברות שעוסקות בסחר בינלאומי, יבוא ויצוא. בסיס הפעולה בקפריסין מאפשר גישה מצוינת לאירופה, אמנות מס עם כ 40 מדינות בעולם ומקצועיות גבוהה של הבנקים בתחום זה.

• חברות החזקה - חברות החזקה בנכסים שונים - החזקה בנדל"ן בחו"ל, החזקה בחברות זרות (החזקה בשרשור).

כיצד מקימים את הפעילות?

ראשית עלינו לחשוב על פתיחת חברה בקפריסין. בתהליך פתיחת החברה נגדיר את החברה כ"מקומית" או כ"לא מקומית". הגדרת החברה חשובה מעין כמוה מאחר ולהגדרות השונות יש יתרונות וחסרונות שתלויות בעיסוק החברה ובמקורות הכנסתה. באופן כללי חברה המוגדרת כמקומית תהנה משלל אמנות למניעת כפל המס שקפריסין חתומה עליהן וליהנות מהטבות בתשלום מע"מ בתוך האיחוד האירופי אך תהיה חייבת במס בשיעור של 10%. חברה המוגדרת כ"לא מקומית" אינה יכולה ליהנות מאמנות למניעת כפל מס אך מצד שני אינה חייבת בתשלום מס חברות מקומי.
המבחן הבסיסי להגדרת ה חברה בקפריסין כמקומית הוא מבחן הניהול והשליטה-הכין מתבצע הניהול והשליטה? לישראלים,הדרך הפשוטה ביותר להגדיר חברה כמקומית היא למנות נאמנים שיחזיקו עבורך את מניות החברה וכן למנות דירקטורים נאמנים. במצב זה החלטות החברה והניהול בעצם מתקבלות בקפריסין אבל בפועל אתה שולט בחברה דרך ייפוי כוח מלא שהחברה מעניקה לך. אנו כמובן נוכל לספק לך שרותי נאמנות ברמה ובדיסקרטיות הגבוהה ביותר.

שמירת סודיות בקפריסין - קפריסין מציעה שמירת סודיות בנקאית גבוהה. פרטי החברות בקפריסין נמצאים ברשם החברות הקפריסאי באופן פומבי, זאת אומרת שניתן לקבל פרטים על בעלי המניות והדירקטורים בקלות (בדומה לישראל) לכן מקובל מאוד להשתמש בשרותי נאמנות של דירקטורים נאמנים ושל בעלי מניות נאמנים. בצורה זו שמך לא יופיע ברשם החברות אלא שם הנאמנים. התנהלות זו מקובלת מאוד בקפריסין.


ניתן לבצע שילובים של מיבנה חברות בקפריסין ובמדינות שונות באירופה למטרת פעילות עסקית ותכנון מס ובכך לצמצם את המס למינימום בקפריסין.

תהליך הקמת חברה בקפריסין - תהליך הקמת החברה מהיר יחסית ולוקח כ- 10 ימים. חובה למנות לפחות בעל מניות אחד ודירקטור אחד.

חיבור החברה ל חשבון בנק בקפריסין - החלק המורכב של השירות והמומחיות שלנו. חיבור החברה לחשבון בנק מסחרי מתבצע על ידי חתימה על מסמכי פתיחת חשבון בנק על ידי מורשי החתימה שהחברה הסמיכה. ניתן לפתוח חשבונות בנק מסחריים, לקבל כרטיסי אשראי ולקבל גישה מלאה לאינטרנט. תהליך הפתיחה מורכב ודורש מומחיות וניסיון. כיום הדבר אינו פשוט כלל ועיקר מאחר וחוקיים הקשורים להלבנות הון ופיקוח מוקפד על ידי מחלקות ציות מקשות מאוד על תהליך הפתיחה. אנו מכירים באופן אישי את פקידי הבנק ולכם נוכל להכין את החברה בצורה טובה לתהליך פתיחת החשבון.

ניתן בנוסף להקים עסקים שונים ברחבי העולם על ידי הקמת חברה בחו"ל במגוון רחב של מדינות.

www.cyprus-offshore.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]