חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודות זיכויי ע"פ פקודת מס הכנסה, ככלי לקידום מטרות ציבוריות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרטי תדמית סרט תדמית לעסק סרט תדמית לעסק קטן סרט תדמית עסקי

נושא המאמר: סרט תדמית- מי צריך את זה?
מאת: עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו   שמור מאמר למועדפים

מהו סרט תדמית?

סרט תדמית הנו סרט וידאו קצר (4-6 דקות), אשר מתאר בצורה ויזואלית את פעילות העסק. נהוג לקרוא לסרט תדמית "כרטיס ביקור ויזואלי של העסק". הסרט מתאר בדקות ספורות את התחום שבו העסק פועל, מה העסק מפיק (מוצר, שירות, וכד), ומה הייחוד שלו ביחס לתחרות (בידול שיווקי).
ברור שאתר אינטרנט טוב, אמור לספק את אותו מידע בדיוק, באמצעות מלל רב הפרוס על פני מספר עמודים, ובליווי תמונות. כלקוח פוטנציאלי, שהגיע סוף סוף לאתר של העסק (שזה סיפור בפני עצמו), ייקח לי כשעה לעבור על כל האתר, לברור מתוך כל המלל והתמונות את הדברים החשובים עבורי, ולקבל החלטה אם ליצור קשר עם הספק. שעה היא נצח במונחי אינטרנט. לקוחות פוטנציאלים מוכנים "להשקיע" דקות ספורות באתר, ואם בזמן זה לא השתכנעתי (ואפילו רושם ראשוני), סבירות גבוהה שאמשיך לאתר הבא שבגוגל. למטרה זו בדיוק נועד סרט התדמית. בתוך דקות ספורות להעביר מסרים עיקריים, לבנות אמון ולגרום ללקוח פוטנציאלי ליצור קשר. סרט תדמית טוב, גם מועבר בצורה ויראלית בין משתמשי האינטרנט, ובכך מגדיל גם את החשיפה של האתר ללקוחות פוטנציאלים.

אז מי צריך את זה?

בעצם, כל גוף שמפיק משהו (כמוצר, שרות), ומעוניין לחשוף אותו לציבור רחב ככול האפשר, יכול להפיק מסרט תדמית את המיטב. גוף מפיק יכול להיות אדם בודד (צייר, פסל, מעצב פנים) ועד חברת ענק. אבל, אין "סרט תדמית" שמתאים לכל ספק. להפך, לכל ספק נדרש להפיק את סרט התדמית משלו. מאפיינים מסוימים יכולים לחזור על עצמם בקטגוריות שונות, אבל ללא הפן שמשקף את הייחוד של העסק הספציפי- החשיפה לא תהה משמעותית.

איך מתאימים את סרט התדמית לעסק?

ננסה לחלק את הספקים השונים לקבוצות, ולהציג את הצרכים העיקריים של כל קבוצה:

- סרטי תדמית לחברות ענק- מעל 1,000 עובדים, מייצרת מגוון מוצרים ולתחומים שונים (לדוגמא: חברת מזון, חברת תרופות)
חברות ענק צריכות מגוון של סרטי תדמית, אך בעיקר סרט כללי שמתאר את תחום הפעילות של החברה, סקירה קצרה של כל מוצר, והבידול של החברה ביחס לתחרות. הסרט הכללי ישמש כסרט פתיחה באתר החברה, וכן להקרנה בכנסי לקוחות, ותערוכות בינלאומיות. מטרת הסרט להראות: חדשנות, עוצמה, ורב גוניות. בהנחה שאותו סרט משמש גם להקרנה בתערוכות, הוא צריך להיות מושך בהרף עין, על מנת "לתפוש" את תשומת הלב של העוברים ושבים. במקרה כזה הסרט יכלול אפקטים רבים, הדמיות תלת מימד ואנימציה, והרבה "רעש וצלצולים"
בנוסף, חברות ענק צריכות סרטי תדמית לכל מוצר בנפרד, שבהם ניתנת חשיפה מרבית לאותו מוצר ספציפי, והייחוד שלו בשוק.

- סרטי תדמית לחברות הייטק- 50-1,000 עובדים, מייצרות מספר מצומצם של מוצרים, בדרך כלל בתחום פעילות מסוים (לדוגמא: ספקי ציוד שידור לחברות תקשורת)
חברות הייטק הנם הצרכן הגדול ביותר של סרטי תדמית, וגם מחלוצי ההפקה של סרטים מסוג זה. תחום ההיטק בולט בחדשנות שלו, ובדרך כלל התחרות בין החברות לא מבוססת על הבדלי מחיר (מה שמאפיין בדרך כלל תחרות בין חברות ענק, כגון: חברות מזון). חברות הייטק פונות לקהל מאוד מסוים (משקיעים פוטנציאלים, או לקוחות באותו מגזר). לאותו קהל יעד, מטרת סרט התדמית היא להציג את התכונות העיקריות של המוצר, איזה בעיה המוצר בא לפתור, ובעיקר מה מייחד אותו בשוק ומה התרומה החדשנית שלו.
במקרים שבהם סרט התדמית נועד גם להקרנה בתערוכות וכנסים בינלאומיים, הסרט יכלול מרכיבים מושכי עין, שוב עבור עוברים ושבים.

- סרטי תדמית לחברות בינוניות – 100-500 עובדים, מייצרים מספר מצומצם של מוצרים, בדרך כלל לתחום מסוים (לדוגמא: יצרני מכונות לליטוש יהלומים)
חברות בינוניות בדרך כלל מתמחות במוצר מסוים, או מספר מצומצם של מוצרים, כשכולם נועדו לספק פתרון בתחום מסוים. סרט התדמית במקרה זה, ישים דגש על "תיאור הבעיה" והפתרון שהמוצר (או קו המוצרים) בא לפתור, ומדוע החברה הנדונה עושה את זה הכי טוב. עיקר ההשקעה בסרט תדמית זה, הוא החיפוש של מה שמבדל חברה זו (או מוצר זה) ממגוון גדול של מוצרים זהים או דומים שכבר קיימים בשוק.

- סרטי תדמית לעסקים קטנים- 1-20 עובדים, מייצר מוצר בודד, או מספק שרות, לתחום מסוים (לדוגמא: מעצב פנים, צייר, תמיכה טכנית לרשתות תקשורת)
סרטי תדמית לעסקים קטנים הנם המורכבים ביותר להפקה. מחד, קיימים האילוצים הכספיים של העסק, אשר מצפה לתוצאות מרביות אבל בעלות מינימלית. מאידך, מספר העסקים הקטנים הוא הגדול ביותר בשוק, כאשר מכל מוצר או שרות שהעסק מספק- קיימים עשרות, אם לא מאות, ספקים אחרים עם מוצרים כמעט זהים. אכן אתגר. עבור קבוצה זו נדרש לחשוב אחרת. ההמלצה שלי היא במקרה זה לשים דגש על האנשים שמאחורי העשייה, להציג את תפישת עולמם, ואת שיקוליהם בהצגת הפתרון מתוצרתם. מכיוון שעסקים עושים בין אנשים, אני מאמין שבמידה והלקוח הפוטנציאלי "יתחבר" רגשית לספק, הדרך מכאן ועד ליצירת קשר פיזי וסגירת עסקה הנה קצרה.
בתפישה זו, גם מושג בידול ביחס לכל שאר הספקים בשוק, וגם ניתן להפיק סרט שכזה בעלות סבירה, גם עבור עסק קטן.
צפו למשל בסרט התדמית שהופק על ידי יהב הפקות וידאו עבור רמי מאירי, גדול ציירי הקיר של ישראל (רמי מאירי- המימד הנוסף). הסרט מציג את עבודותיו של רמי, אבל אנחנו בעיקר נחשפים לאדם שמאחורי העשייה, מבינים את תפישת עולמו, ונקשרים אליו רגשית (ממש בא להזמין אותו לצייר לנו קיר בסלון). הסרט נצפה מעל 15,000 פעמים חצי שנה אחרי שעלה לאתר, זוכה למשובים מעולים, ואפילו נבחר להקרנה בסינמטק תל אביב במסגרת פסטיבל 100 שנה לתל אביב.

לסיכום
מומלץ לכל עסק להפיק לעצמו סרט תדמית, בכדי להגדיל את החשיפה לציבור לקוחות פוטנציאלי, ולהציג את הבידול בינו לבין המתחרים. חשוב מאוד בהפקת סרט התדמית, להבין את הצרכים של העסק, וקהל היעד שלו, ולהתאים את סרט התדמית לגודל העסק.


www.yahav-video.co.il/133467/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%99-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]