חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רובוט לניקוי רצפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזדמנות עסקית עבודה מהבית לעבוד מהבית הכנסה נוספת

נושא המאמר: הזדמנות עסקית להכנסה נוספת
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

הזדמנות עסקית הזדמנות עסקית היא שילוב של גורמים בתזמון מסוים, אשר מאפשרים למשקיע לממש פוטנציאל הגלום בהזדמנות העסקית. שכירים והזדמנויות עסקיות שכירים רבים סוברים כי הזדמנויות עסקיות הן מעבר להישג ידם. זאת משום שהזדמנות עסקית היא לעתים קרובות מילה נרדפת להשקעה. הדבר מדויק, אולם השקעת משאב אינה תמיד הון פיננסי. הכנסה נוספת הכנסה נוספת היא "מהמוצרים" הנמכרים ביותר, בדיוק כפי שהלוואה או כלי פיננסי הוא מוצר בעיני הבנקים, ובצדק! מסתבר, ששכירים רבים היו מעוניינים לייצר הכנסה נוספת בגובה של כמה עשרות אחוזים מהכנסתם כשכירים. הכנסה נוספת שכזו, היא עבור שכירים רבים כורח, בעבור אחרים הכנסה נוספת היא בגדר של שיפור איכות החיים. עבודה מהבית ואיכות חיים אם באיכות חיים עסקינן, עבודה מהבית היא משאת נשפם של שכירים רבים במשק, חלקם הגשימו את חלומם ועובדים מהבית. עבודה מהבית מאפשרת זמן פנוי בחיק המשפחה, חסכון בזמן יקר אל מקום העבודה וממנו, וכן הוצאות נסיעה. שילוב של הכנסה נוספת עם עבודה מהבית נותן נופך שונה של איכות חיים, ובפרט אם מדובר בהכנסה שיורית או כפי שהיא מכונה"הכנסה פסיבית". שכירים רבים אשר מעוניינים במקור הכנסה נוסף, יכולים לממש הזדמנויות עסקיות בהשקעת משאב הזמן, ללא הון ראשוני גדול. בשוק ההזדמנויות העסקיות כיום, קיימות חברות אשר מעניקות לשכירים הזדמנות עסקית ליצר לעצמם הכנסה נוספת בהשקעה כספית זעומה יחסית לעסק קונבנציונלי. יתרה מכך, הזדמנות עסקית שכזו יכולה להיות בהחלט פעילות הנעשית במשרה חלקית בעבודה מהבית. לעבוד מהבית - יתרונות וחסרונות: חסרונות עבודה מהבית: - לעבוד מהבית משמעו משמעת עצמית גבוהה - לעבוד מהבית משמעו עבודה אוטונומית - לעבוד מהבית אינו מתאים לאופיים של רוב השכירים - רוב השכירים יקבלו אישור לעבוד מהבית במשרה חלקית בלבד יתרונות עבודה מהבית: - עבודה מהבית מספקת מאוד ותורמת לעצמאות העובד - לעבוד מהבית פירושו גמישות בשעות וקוד הלבוש - עבודה מהבית עשויה להוות שלב מעבר בין שכיר לעצמאי לסיכום, הזדמנויות עסקיות אינם רק נחלתם של "אנשי עסקים", ושכירים יכולים בהחלט לממש הזדמנות עסקית וליצר לעצמם הכנסה נוספת. קיימות חברות המעניקות הזדמנות עסקית לשכירים ומספקות להם תשתית לעבודה מהבית. עבודה מהבית אינה דבר פשוט כלל ועיקר, והיא דורשת עצמאות ומשמעת עצמית גבוהה. הזדמנויות עסקיות לעבודה מהבית 077-2080501 [email protected]


תגיות: הזדמנות עסקית, לעבוד מהבית, הכנסה נוספת

www.omega3-ala.com/page56.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]